17

2.8K 188 48
                                    

Justin Bieber - Lonely

___

Bilge Atalay'ın ağzından...

Taksiye cebimden çıkardığımı parayı uzatıp geriye kalan para üstünü de cebime geri tıkıştırdım ve kaldırıma çıktım.

Bugün alarmım çalmadığı için geç kalmıştım ve bilmediğim bi neden yüzünden Şükrü de beni uyandırmadan gitmişti bu yüzden taksiyle gelmek zorunda kalmak canımı sıkmıştı.

Şükrüyü ya da Kaya'yı yirmiden fazla kez armış olmama rağmen cevap vermemişlerdi şerefsizler telefonlarına bakmıyorlardı ki.

Bu zamana kadar her şey normal gitmişti ama kampüsün hemen önünde her zaman ki buluştuğumuz yerde olmamaları kaşlarımı çatmama sebep olmuştu.

Ne sorun çıkmış olabilirdi ki?

Yani bugüne kadar hep birbirimizi beklemiştik ve ders programlarımız aynı olduğu için ben biraz geç kalmış olsam da dersin başlamasına daha çok vardı yani burada olmaları gerekiyordu.

Beklemenin faydasız olacağını düşünerek kampüsün içine girdim ve kafeteryanın oraya yürümeye başladım.

Ama bi terslik olduğunu fark etmem 3 saniyemi almıştı.

Sanki insanları bakışları normalden bir tık daha fazla iğneleyiciydi ve sanki yanından geçtiğim herkes gülüyor gibiydi.

Neler oluyor amk

"Oooo ibnemiz de gelmiş.."

Yandan duyduğum cümleyle oraya döndüm ve kaşlarımı çattığım sırada alt sınıflardan adını şu an hatırlamadığım şarışın bir kız önümde durdu.

Ve aniden suratıma inen tokatla başımı yana çevirdim.

"Beni terk etmen yetmiyormuş gibi eşcinsel olduğunu benden saklayıp benimle oynadın şerefsiz!"

Bi adım gerilerken sinir ve şaşkınlıkla elim yanağıma gitti. yanımdan geçen bi grup gencin bana kötü kötü bakmasıyla daha fazla dayanamayacağımı anlayarak hızla kızdan kurtuldum ve kampüsün içine daldım.

İnsanların bakışlarını şu anlık yok sayarak yakınım olan birini aramaya başladım çünkü bana gerçekten ne olduğunu birinin söylemesi gerekiyordu.

Kaya'yı ya da Şükrüyü bulamadığım için içimden küfürler savurarak telefonumu çıkardım belki internetten bir şey bulabilirdim. Yayılmış bir dedikodu ya da o tarz bir şey olabilirdi. Sosyal medyaya girdiğim anda anasayfaya düşen gönderiyle yutkundum.

Youtube dan bi screenshottı.

Başlığı 'Bilge Atalay hakkında bilmediğiniz çok önemli bir şey.' olan bir videoydu.

Nefesim hızlanırken hızla Youtube'a girdim ve başlığı arattığımda ilk çıkan videoya tıkladım ama herkesin ortasında izlemek istemediğim için yanda duran personel odasına hızla dalıp kapıyı kapattım.

Durdurduğum videoyu merakla başlattım ve video açıldı.

Hassiktir.

Hassiktir.

Nefesim sanki bana batıyormuş gibi hızlanırken videoda çıkan yerin neresi olduğunu çok iyi biliyordum.

Ege'nin odasıydı burası.

Ve biz Egeyle öpüşüyorduk.

Video Ege'nin beni öptüğü yerden değil, öpüşürken ve en sonunda onun beni ittiği yeri kapsıyordu sadece.

Orospu çocuğu.

Video bittiğinde kapıya tutunarak yere oturdum ve hızla yorumlara girdim.

Bunu yapmamam gerektiğini bile bile yorumları okumaya başladım.

İbne

Ege'yi biliyorduk zaten de bu orospu çocuğu neden sakladı ki bence bu da homofobik bir davranış hetero taklidi yaptı resmen.

Onunla çıkan kızlara yazık.

Bunun gibi birkaç yorum daha okudum ve aniden odada bulunan oksijenin bana yetmediğini hissettim.

Nefesim daralıyordu. Odaklanamıyordum resmen yürümek bile karmaşık hale gelmişti.

Aynı o gece Cherry Hub'da yaşadığım şeyleri hissediyordum ama bu daha şiddetlisiydi. Midem bulanmaya görüşüm kararmaya başlamıştı ve kalbim o kadar hızlı atıyordu ki sesini duyabiliyordum.

Hızla kapıyı açıp kendimi dışarı attığımda koridor hala gençlerle doluydu.

Hepsinin bakışlarını üzerimde hissetmek yutkunmama neden olurken hızla insanları ittirerek bahçenin olduğu yere ilerlemeye çalıştığımda gözüme bir yer takıldı.

Ege'nin buz gibi keskin bakışları beni bulurken bu canımı yaktı. Manevi acıyı bu kadar gerçekmiş gibi hissetmek beni afallatmıştı.

Taylan, Çiçi, Meriç ve diğerleri oradaydı bakışları bana dönmüştü ama en çok odaklandığım Kaya ve Şükrü'nün de orada olmasıydı.

Hiçbir oksijen bana yetmiyordu artık. Gözlerimi tekrar Ege'nin bakışlarına çevirdiğinde gördüğüm son renk onun mavileri oldu çünkü sert bir sekilde bilincimi kaybettiğimi hissettim..

__

Nefret.  / bxb / texting /Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin