Gossip BoysEge: hala ulaşamadınız mı
Meriç: yok benim otuzuncu arayışım falan açmıyor bir ara annesini aramayı falan düşündüm ama kadının zaten dünyası başına yıkılmış bir de bizimle uğraşmasın
Erim: hala inanamıyorum ya
Şükrü: aylinin durumunu biliyorduk zaten ama ben hep iyileştiğini düşünmüştüm
Kaya: Taylan nasıldır acaba
Bilge: nasıl olabilir ki kardeşini kaybetti sonuçta
Ege: tamam bi de bunları okuyup daha da kötü olmasın susalım
Kaya: Taylana ulaşırsanız bana haber verin lütfen
Kaya ve Taylan özel
Kaya: telefonlarımı açmıyorsun bari mesajıma cevap ver
Kaya: en azından iyi olduğunu bileyim lütfen
Kaya: çok merak ediyorum seni..
Kaya: kalbin acıyor biliyorum ama izin ver de destek olayım..
Kaya: lütfen.
Kaya doğaner'in ağzından...
Saat sabahın yedisiydi.
Hiç uyumamıştım daha doğrusu uyuyamamıştım. O orada acı çekerken kendime bu hakkı tanıyamazdım.
Başımı ellerimin arasından çekip saatlerdir benimle beraber oturan Bilgeye baktım. Yorgun görünüyordu.
Ayağa kalktım kararlı bir şekilde. "Madem haber alamıyorum ondan.. en azından bir şey yapayım."
Benimle birlikte ayağa kalktı. "Gidecek misin cidden?"
Gözlerine baktım ve kararlı bir şekilde başımı salladım. "Evet."
Yanıma geldi. "Sarpa hiç güvenmiyorum.."
"Bende ama en azından bir şeyler öğrenmiş olurum burada oturup kendimi içten içe mahvedemem."
"Bende geliyorum o zaman."
Buna karşı çıkmadım, zaten yanımda olmasını istiyordum.
Evden çıktık ve sarpın bana attığı adrese doğru gittik. Gergindim ama merak ediyordum, sarpın şerefsiz olduğunu biliyordum fakat onun bu konuda yalan söyleyebileceği aklımın ucuna gelmezdi sarpı tanıyordum. Belki de herkesten daha çok tanıyordum ve bu konuda yalan söylemezdi.
"Boş bir depo galiba burası.." arabadan indi Bilge. Merakla etrafına bakındı benim gibi.
"Evet galiba."
"Bir bok olursa hızlı aramalara önce polisi sonra Ege'yi kaydettim aklında bulunsun."
Başımı salladım ve giriş olduğunu düşündüğüm here ilerledim. Yıkık dökük bir binaydı, çok eskiydi.
İçerisi de aynı şekildeydi uzun zaman önce terk edilmiş olduğu direkt belli oluyordu. Gözlerimi etrafta gezdirdim, kırık camlardan giren ışık içeriyi aydınlatıyordu neyse ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret. / bxb / texting /
Novela JuvenilEge, "Bilge Atalay'dan nefret ediyoruz" grubunu oluşturdu. Ege kişisi Bilge ve 29 diğer kişiyi ekledi. Bilge: Noluyor amk Ege: duydum ki şerrrefsiz bir insanmışsın Bilge: duydum ki erkek sikiyormuşsun (Küfür, cinsellik ve her türlü olumsuz davranış...