75

1.3K 75 11
                                    



Erim Öztürk'ün ağzından...

"Tansiyonum düştü yemin ederim." Diye söylenerek yeni şişirdiğim balonu ileri doğru fırlattım ve bir diğerine geçtim. Ayağımda atel olduğu için tek yapabildiğim kafede oturup balon şişirmekti. Sezer ise bu sırada süsleri asıyordu. Geldiğimizden beri gerekli olmadıkça konuşmamıştık. Bana göre hava hoştu o ağzını açmadıkça bende açmazdım.

"Balonların hepsi şişti mi?"

Yanıma gelen bedenle alayla suratına baktım Sezerin. "Oradan bakıldığında hava pompasına benzer bi halim mi var?" Dedim.

Kaşlarını çattı. "Ne tersliyorsun? senin iyice terbiyen bozuldu."

"Sana ne." Diye geçiştirip diğer balona geçeceğim sırada elimdeki balonu alıp kenara bıraktı ve etrafına bakındı bir iki saniye. Sonra ise ellerini iki yanımdan oturduğum sandalyenin yanına koyup üzerime eğildi.

"Hayırdır? Ne bu tavırların yani? Mal mal laf sokuyorsun habire, trip atıyorsun."

Kaşlarımı çatıp sinirle yüzüne baktım. "Anlamıyorsan sorun sende o zaman."

"Erim.. anlatmıyorsun ki aptal aptal duruyorsun anca."

"Bana hakaret etmeyi kes!" Sinirle üzerimden itmeye çalıştım ama kıpırdamadı.

"Alperen'i mi kıskanıyorsun?"

Dişlerimi sıktım. "Neden kıskanayım sezer? Neden yani?" İtmeyi bıraktım kıpırdamadığını görünce. Burnuma sert bir erkek parfümü kokusu geliyordu.

Yerinde biraz daha üzerime eğildi. Nefesini suratımda hissedince afalladım aniden bu kadar yaklaştığımız için.

"Neden sadece itiraf etmiyorsun? Öyle iğreniyorum tavırları sökmüyor bana. Homofobik gibi davranıyorsun sadece öyle değilsin alakan bile yok."

Sözleri beynime ok gibi saplanırken çatık kaşlarımla suratına baktım.

"Neyi itiraf edeyim..?" Onu itmek için uzattığım ellerim göğsünde duruyordu. Buna rağmen iyice eğildi aramızda santimler kala durdu.

"Benden hoşlandığını, beni bir başkasıyla görmeye dayanamadığını, sadece arkadaştan öte olduğumuzu ve sana soğuk yapınca canının deli gibi yandığını."

Sinirden nefesim hızlanırken gözlerimi kaçırdım. Bunu neden yaptığıma dair hiçbir fikrim yoktu sadece bana bakan o alaylı yüzünü dağıtmak istiyordum sinirimi çıkarmak istiyordum deli gibi. Söylediklerinin gerçekle alakası yoktu.. demek isterdim belki canım gerçek olduklarına ufaktan bile olsa inandığım için yanıyordu. Kafam belkilerle dolmuştu bir anda. Düşünceli bir şekilde odağımı tamamen ondan çekip yana doğru baktım. Kafam karışmıştı.

"Dilini mi yuttun?"

Dikkatim konuşmasıyla beraber tekrar ona çevrildi. Kaşlarımı tekrar çattım.

"Çekil lan üzerimden!" Sinirle ittim sertçe göğsünü ve bunu beklemediği için sendeleyip geri çekildi. Hızla ayağa kalktım..

Ve aynı zamanda ayağımı unuttuğum için hızlı bir düşüş gerçekleştirdim.

"Ananı sikeyim!"

Kendimi yerde bulmamla Sezerin kollarını üzerimde bulmam bir oldu.

"İyi misin dur." Endişeli sesini duyunca bacağımın acısıyla inler gibi bi ses çıkardım elimde olmadan. Gözleri gözlerime değdi.

"Tekrar kırılma olasılığı yok dimi.." diye mırıldandım acıyla. Beni kucağına aldı bir kaç gündür yaptığı gibi. Denize düşen yılana sarılır diye düşünerek boynuna sarıldım.

Nefret.  / bxb / texting /Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin