Selena Gomez - Ghost of you
____
Bilge Atalay'ın ağzından..
Yüzüme doğru vuran güneş ışığı yüzünden rahatsızca kıpırdandım. Göz kapaklarımı hareket ettirdiğimde ağrıyan başım yüzümü buruşturmama sebep olurken gözlerimi tamamen araladım.
Gözlerimi açmamla gelen baş ağrısı ve kafami duvara vurma isteğini dişlerimi sıkarak bastırmaya çalışırken elime değen sert bir şey ile kaşlarımı çatarak hızla yana döndüm.
Elim, yanımda yatan bedenin neyse ki aşağılarına değil göğsünün ortasına çarpmıştı. Ege'nin huzurla uyuyan suratı karşısında kaşlarımı çatarak dün geceyi hatırlamaya çalıştım ama içtiğim votka dan sonra hiçbir şeyi hatırlamıyordum.
Ondan hafif aşağıda yattığım için başımı kaldırarak suratını inceledim. Kiraz rengi dudakları hafifçe aralanmış, suratı huzurlu bir ifade almıştı. Bu görüntüyle dudağımı istemsizce ısırırken içimde hissetiğim dürtüye engel olamayarak elimi uzattım ve boynun sağ tarafındaki küçük sol anahtarı dövmesine dokundum. Baş parmağım dövmenin üzerinden geçerken dudakları hafifçe kıpırdandı ama gözlerimi açmadı. Hâlâ derin uykuda olduğunu düşünüyordum.
Gözlerimi suratından çekerek tekrar dövmeye indirdim. Boynundaki teni parmağımın altını yakarken derin nefesler aldım.
Bana böyle tepkiler verdirtmesi sinirimi bozuyordu.
"Beni ellemen bittiyse ilk dersine geç kalacaksın."
Alay dolu sesle irkilirken hızla doğruldum ve oturur pozisyona geçtim.
"Seni ellemiyordum."
Seksi bir şekilde gülerken benim midemde kelebekler horon tepiyordu.
"Bana dokunmadan duramıyorsun değil mi Bilge?"
Gülerek sorduğu soruyla kaşlarımı çattım.
Evet.
"Saçmalama."
"Kızma hemen taşşak geçiyorum."
Dudaklarım hafifçe kıvrılırken masmavi gözleri aralık perdeden vuran gün ışığıyla okyanus mavisine dönmüştü. Bu görüntü bile beni etkilerken kendime gelmem için yüzüme bir tokat geçirmemek için kendimi zor tuttum. Hatta beni bu kadar etkilediği için ona da bi tokat yapıştırmalıydım.
Mavinin elli tonu Ege.
"Neyse. Dün kızlarla ilgilendiğin için yorulmuşsundur."
Dediği şeyle gözlerimi ona çevirdim.
"Evet."
Gözlerinde daha önce görmediğim bir şeyler gelip geçerken hızla doğruldu.
"Yanda su ve ağrı kesici var. Başın ağrıyorsa ağlama iç onu."
Yataktan kalkıp odadan çıkarken gözlerimi kırpıştırarak arkasından baktım.
"Yemin ediyorum bipolar bu orospu çocuğu."
Kendi kendime mırıldanırken başımı ovuşturarak ayağa kalktım ve ağrı kesiciyi su yardımıyla içtikten sonra odadan çıktım.
_
"Anam avradım olsun bir daha bu kadar dağıtanı siksinler."
Taylan'ın kısık sesiyle bile başımda davullar öterken kafamı masadan kaldırdım.
"Dün hangi şerefsiz boynumu emdi lan??"
Erimin şaşkın sesiyle ona döndüğümde elinde aynayla boynuna bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret. / bxb / texting /
Teen FictionEge, "Bilge Atalay'dan nefret ediyoruz" grubunu oluşturdu. Ege kişisi Bilge ve 29 diğer kişiyi ekledi. Bilge: Noluyor amk Ege: duydum ki şerrrefsiz bir insanmışsın Bilge: duydum ki erkek sikiyormuşsun (Küfür, cinsellik ve her türlü olumsuz davranış...