Bilge Atalay'ın ağzından.."Abooo yine viral olmuşsun kanka."
Şükrünün sesiyle önümdeki test kitabını kapatıp üç saattir oturduğum yerde kıpırdandım birazcık. Kıçım acımıştı.
"Ne yaptım yine? Yemin ederim aylardır karı kızla uğraşmıyorum."
"Evet sik seviyorsun artık yazık." Diye cevap verdi bana. Elimdeki kalemi ona doğru fırlattım. Gülerek kalemi engelledi eliyle.
"Ege'yle kampüste kol kola girdiğiniz bi fotoğraf yayılmış ondan viral olmuşsun twitter da yine." Diye konuştu Kaya. Kaşlarımı çattım.
"Ege'ye diyorum açık alanda elleşme diye dinlemiyor ki." Diye söylendim.
"Kanka baban nereden anladı falan dedik ya Bartu olmasaydı twitter a girdiği an anlarmış zaten." Diye güldü Şükrü. Haklıydı valla ben bi kere merak edip girmiştim çok garip fan artlar doluydu.
"İnsanlar beni her şekilde seviyor demekki. Napsam Alperen'i egeye sarkıyor diye instada paylaşıp linçletsem mi?" Sırıttım.
Kaya da kahkaha attı. Kafe hemen hemen boş olduğu için ses yapabiliyorduk.
"O değil de Taylanla nasıl gidiyor?" Diye sordu Şükrü önündeki milkshake den bir yudum alırken. Bende gözlerimi kayaya çevirdim. Karşımda oturuyordu, şükrünün yanında.
"İyi normal yani.. zaten sevgili değiliz o yüzden giden bir şey olduğunu pek sanmıyorum.."
"Sevgili olmak istese olursun yani?"
Kaya şükrünün sorduğu soruyla tereddüt etmeden başını salladı evet anlamında.
"Kanka çocuk ayaklarının dibinde şişe kırdı farkındasın dimi?" Diye sordum alayla. Daha ne kadar şey olması gerekiyordu Taylanın ona uygun biri olmadığını anlaması için.
"Taylan bana zarar verecek hiçbir şey yapmaz."
Şükrü'yle ikimiz 'mal mısın' der gibi suratına bakınca ofladı.
"Taylanı ben çok iyi tanıyorum tamam mı? Bana elini kaldırmaktansa kendi elini kırar." Diye mırıldandı.
Hala inanmasam da bir şey demedim. Onun hayatıydı, bana sadece ona zarar gelmeden yol göstermek kalırdı.
"Geldiler."
Şükrünün sesiyle hepimiz kafenin kapılarına doğru döndük. Taylan, Meriç Ece ve Ege gelmişti. Egenin gözleri beni bulunca resmen parlarken gülümsedim. Herkese gösterip benim sevgilim bu diyesim geliyordu onu her görünce.
"Naber?" Yanıma oturdu direkt olarak ve kolunu omzuma attı. İnsan içinde öpemeyeceği için dişlerini sıktı ve elini uzatıp ağzımı sıkar gibi yaptı.
"İyiyim sen?" Diye bir şeyler söyleme çalıştım ve ağzımı acıttığı elini ittim kaşlarını çatarak. Yine de bebeği gibi sevmesi hoşuma gidiyordu ne kadar çaktırmasam da.
"Ağzını yiyeceğim şimdi." Diye mırıldandı.
"Nolur yeme görürsem kusarım." Dedi tüm çiftler birleşince tek kalan Şükrü. Gülmeden edemedim çünkü çok komik duruyordu. Meriç ve Ece yanımızda oturuyordu. Biz zaten yan yanaydık. Taylan ve Kaya da aralarında mesafe olsa da sevgili gibi bir şey oldukları için Şükrü tek kalmıştı.
"Kes lan." Dedi Ege gülerek. Şükrü ters ters bakıp önündeki test kitabına döndü.
"İnstagrama neden beraber foto atmıyorsunuz?" Diye sordu Meriç'in dizlerine doğru oturmuş olan Ece. Yine çok güzel gözüküyordu. Sarı saçları düz bir şekilde sırtına dökülüyordu. Üzerinde kış olmasına rağmen beyaz uzun kollu bir crop ve siyah etek vardı. Meriç onun aksine her yere eşofmanla gidiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret. / bxb / texting /
Teen FictionEge, "Bilge Atalay'dan nefret ediyoruz" grubunu oluşturdu. Ege kişisi Bilge ve 29 diğer kişiyi ekledi. Bilge: Noluyor amk Ege: duydum ki şerrrefsiz bir insanmışsın Bilge: duydum ki erkek sikiyormuşsun (Küfür, cinsellik ve her türlü olumsuz davranış...