Bilge Atalay'ın ağzından..Gözlerimi iki saattir izlediğim televizyondan çekip oflayarak yattığım yerde döndüm ve karşı koltukta bacaklarını kendine çekmiş bir şekilde oturan Kayaya baktım. Telefonuyla oynuyordu.
Kötü hissediyordum ve böyle hissetmek istemiyordum sonuçta benden bir şeyler saklayan kişi Egeydi. Çoktan gelip özür dilemesi lazımdı ve gelmemişti cidden benden vaz mı geçmişti? Benden o kadar kolay vazgeçemezdi değil mi?
"Taylanla mı yazışıyorsun?"
Telefondan başını kaldırdı ve bana baktı Kaya. "Hımm evet."
Gözlerimi devirdim. "Şimdi siz seviştiniz, telefonda konuşuyorsunuz ama sevgili falan değilsiniz doğru mu anladım?"
"Evet."
"Ee nesiniz o zaman?"
Durup düşündü. "Hiçbir şey değiliz galiba.."
Yanda oturan Şükrü güldü. "Hahaha ne güzel kullandırtıyorsun kendini enayi."
Kaya yanda duran yastığı şükrünün kafasını fırtlattı ama Şükrü gülmeye devam etti.
"Sus be senin konuştuğun biri bile yok yorum yapamazsın!" Diye çemkirdi Kaya.
"Sevgili yapmamak benim kendi seçimim en azından her boku yiyip sevgili değiliz diye geçiştirmiyorum milleti."
Kıkırdadım. "Haklı valla."
Kaya omuz silkti ve telefona geri döndü.
"Ege'yle sizin durum nasıl?"
Gözlerimi Şükrüye çevirdim. "Biz diye bir şey yok galiba artık bilmiyorum.." Ofladım. "Biz ayrıldık mı onu bile bilmiyorum."
"Siktir git dedin çocuğa ayrılmışsınızdır herhalde." Diye cevap verdi o da. Haklıydı. Şükrüye birden fazla kez haklısın demek beni dehşete düşüreceği için sustum.
"Kanka şuna bakmak isteyebilirsin.." Kaya oturduğu yerden kalkıp yanıma geldi ve telefonun ekranını bana çevirdi.
Meriç'in attığı storylerden biriydi. Bar olduğunu tahmin ettiğim bir yerdelerdi. Ece ve Meriç selfie çekinmişti.
"Ee ne var bundan?" Merakla Kayaya baktım.
"Arkaya doğru bak."
Gözlerimi fotoğrafa tekrar çevirdim ve dediği yeri inceledim. Gördüğüm şeyle kan beynime sıçradı bir anda.
Alperen denen sarışın ve Ege arkada yan yana duruyordu temas etmeseler de yakınlardı.
Hızla ayağa kalktım ve sinirle telefonu aldım onun elinden iyice bakmak için.
"Bu ne ya!" Diye bağırdım.
Şükrü de merak ettiği için kalkıp yanıma gelirken telefonu sertçe tuttum. "Nasıl beraber aynı yerde olurlar lan!" Telefonu fırlatmak istedim ama Kaya telefonu elimden aldı.
"Tamam sakin ol-"
"Ne sakin olucam! Bildiğin nispet yapıyorlar ya şaka mı!? Bildiğin vazgeçmiş benden!" Sinirle odada volta attım.
Bütün bedenim sinirle dolmuştu bi anda. Sinirden çok kıskançlıktan çatlayabilirdim her an. Ben burada üzüntüden kendimi yerken onlar siktiğimin barında beraber içiyorlar mıydı bir de!? Dişlerimi sıktım. Ben buna hayatta izin vermezdim öyle kolay değildi. Tamam ayrılmış olabilirdik -pek emin olamasam da- ama yine de Ege'yi biriyle görmeyi bırak düşünmek bile istemiyordum Ege benimdi, sadece benim. Benden de vazgeçemezdi, bu kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret. / bxb / texting /
Novela JuvenilEge, "Bilge Atalay'dan nefret ediyoruz" grubunu oluşturdu. Ege kişisi Bilge ve 29 diğer kişiyi ekledi. Bilge: Noluyor amk Ege: duydum ki şerrrefsiz bir insanmışsın Bilge: duydum ki erkek sikiyormuşsun (Küfür, cinsellik ve her türlü olumsuz davranış...