21

2.8K 178 24
                                    

Sam Smith - Fire on fire

____

Ege Demirel'in ağzından..

İçerideki gürültülü ses oflamama sebep olurken kulaklıklarımı kulağıma geçirdim ve şarkının sesini fulledim.

Sam Smith - Fire on fire

Bu şarkı benim için çok özeldi. Her dinlediğimde ilk dinleyişimdeki gibi hoşuma gidiyordu ve bir gün bu şarkıyı biriyle paylaşmak istiyordum.

Yatak başlığına yasladığım sırtımı daha rahat bir şekilde yaslarken elimdeki kalemle deftere bir şeyler karaladım.

İçerdekiler filmin sesini son ses açtıkları için yarın sabah komşulardan şikayet yiyecektik.

Üstelik etrafı o kadar çok dağıtmışlardı ki salona iki dakika bakmaya gittiğimde göğsüm sıkışmış ellerim titremeye başlamıştı. Neyse ki yarın hepsine yalattırarak temizletecektim. Özellikle o Bilge denen piç herife. Gözümün önünde bilerek cips poşetini yere atmıştı. Gotune girer inşallah o poşet.

Kendi kendime homurdanırken kulaklıklarımı çıkarıp saate baktım. Gece yarısını çoktan geçmiştik ve içerideki hayvanlar en azından bunu akıl edip biraz sessizleşmişlerdi.

Bir kaç dakika sonra gözlerimin yavaşça kapandığını hissettim ve kendimi uykunun kollarına teslim ettim.

Gözlerim kapının önünden bir tıkırtı sesiyle aralanırken doğrulup kaşlarımı çattım.

Ses biraz daha yükselip en son kapı açıldı. Korku filmlerindeki gibi kapı yavaş yavaş açılırken ayağa kalktım ve merakla oraya baktım.

Ev tamamen sessizliğe bürünmüşken saatin çok geç olduğu anlaşılıyordu. Belki de ayılan bir kaç kişi evden çıkıyordur diye düşünmeye başladığım sırada kapı sonunda açıldı ve karşımda bana bakan bir çift yeşil göz ile karşılaştım.

"Çakmaaaak var mııı?"

Bilge hafif sendeleyerek odaya girerken kaşlarımı kaldırdım.

"Sen sarhoş musun?"

"Yoo kim demişş?"

Hızla yanına gelip düşüp etrafı dağıtmasın diye kolundan tuttum ve gözlerini bana çevirdi. Salak çocuk buram buram alkol kokuyordu.

"Ayakta duramıyorsun bi de içmedim diyorsun."

"Ya bi iki.. üç beş.. yedi falan içtik işte abartmaaaa"

Onun bu hali gülmeme sebep olurken bedenini hafif iterek yatağa otutturdum ama o dengesini kaybedip yatağa uzandı.

Dağınık yatakta, az önce benim yattığım yerde yatan bedenine bakınca yüzümde küçük bir gülümseme oluştu. Ama ne yaptığımı anlayınca kaşlarımı çatıp kendimi toparlamak için silkelendim.

"Ege... Ege... öpüşelim mi?"

Dediği şeyle elim ayağım boşalırken şaşkınlıkla ona baktım.

"Ne diyorsun lan? Abooo sen deli gibi içmişsin çok saçma şeyler demeye başladın amina koyayım.."

Güldü. Gevşek herif bu kadar tatlı olmasa ağzını yüzünü sikerdim.

"Ama çok güzel öpüşüyorsun.. bi kerecik.. lütfen.."

Titrek bir nefes verip ayaklarını tuttum ve hızla yana çekip kendime oturacak yer açtım.

"Saçma salak konuşma.."

Dudaklarını bir çocuk gibi büzerek bana bakınca gulmemek için dudağımı ısırdım. Bebek gibiydi şu an..

Nefret.  / bxb / texting /Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin