64

1.3K 63 2
                                    

Her dakika bölüm atasım var ama günün son bölümü 🫢

Kaya Doğaner'in ağzından..

Göz kapaklarım yavaş yavaş açılmaya başladı ve beni kendimi camdan aşağı atmak isteyeceğim bir baş ağrısı sardı.

Bir kaç saniye etrafa bakarak nerede olduğumu anlamaya çalıştım, daha önce görmediğim gördüysem de hatırlamadığım bir yatak odasındaydım.

Etrafı incelerken kalçama giren ağrı ile aklıma dünden kalma bir sürü görüntü geldi.

"Siktir siktir siktir.." hızla yanda duran yastığı aldım ve ağzıma kapatarak bir çığlık attım.

Hassiktir! Dün içtikten sonra Taylanın yanına gelmiştim ve sonra.. sonra.. inlemeleri hatırlıyordum ve bir kaç görüntüden oluşan anılar vardı geriye sadece gerisi yoktu hatırlamıyordum!

Üzerimde duran battaniyeyi kaldırdım ve gözlerimi bedenimde gezdirdim. Üzerimde bana bilmem kaç beden büyük gelen şort ve tişört vardı. Kendimi öldürme isteğiyle kafamı yastığa gömdüm ve birkaç dakika öylece bekledim. Kendimden nefret ediyordum iradem beni yine yarı yolda bırakmıştı.

Burnuma gelen tatlı bir kokuyla başımı kaldırdım ve karnım açlıktan kasıldı. Ne kadar sonsuza dek kendimi yatağa gömmek istesem de ayağa kalktım, kalçama tekrar bir ağrı girince yüzümü buruşturdum.

Çok mu sert davranmıştı şerefsiz?

Odadan çıktım ve burnuma gelen kokuyu takip ederek ilerledim.

Mutfağa girdiğimde beni üzerinde tişört olmadan tezgah başında bir şeyler yapan Taylan ve onun kaslı sırtı karşıladı. Dudağımı dişleyerek yanına doğru ilerledim.

"Çok güzel kokuyor."

Aniden konuşmamla irkilmese de kaşlarını çatarak bana döndü ama beni görünce bakışları yumuşadı.

"Sonunda uyanabildin.." diye mırıldandı.

Gözlerimi kaçırıp ocaktaki tavaya baktım çikolatalı pankek yapıyordu. "Çok severim." Yanda duran yapılmışlardan bir parça koparıp ağzıma attım.

Yandaki masaya kahvaltılıkları dizmişti, elindeki diğer tabakları da oraya götürdü ve ben onu çaktırmadan izlerken bana döndü.

Gözlerimi tekrar kaçırdım, iyice yeni gelinlere dönmüştüm yemin ederim.

Önümde durup ellerini iki yanımdan tezgaha yasladı. Ağzımdaki pankeki çiğnemeye devam ederken gözlerine baktım.

"Söyle bakayım şimdi sen ne içtin dün gece de buldun kafayı?"

"Çok mu belli ediyordum sarhoş olduğumu?" Diye sordum merakla. Hiçbir şey hatırlamıyordum çünkü.

"Eh, biraz. İçkiden başka bir şey içmiyorsun değil mi? Mahvederim seni Kaya haberin olsun."

"Hayır ya ne içicem saçmalama.." kaşlarımı çattım ve aramızda çok az mesafe olduğu için gözlerimi kaçırmakla yetindim sadece. Cidden uyuşturucu falan kullandığım yoktu sadece aşırı içmiştim, maldım biraz.

"İyi aferin." Çekildi ve tavadaki çoktan altını kapattığı pankekleri de alıp tabağa koydu ve diğerleriyle beraber masaya yerleştirdi. Sesimi çıkarmadan masada karşısına oturdum.

Sakin bir şekilde beraber kahvaltı yaptık, kahvaltı diyordum ama saat öğleden sonrayı geçmişti bile. Ciddi anlamda sevişirken bayılmıştım.

Biraz zaman geçti ve kahvaltının bitmesine yakın artık içimde tutamayacağımı düşündüğüm için konuyu açtım yoksa onun açmaya niyeti pek yoktu.

Nefret.  / bxb / texting /Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin