Billie Eilish- Bored
__
Bilge Atalay'ın ağzından...
"Öldü mü lan yoksa??"
"Yok ya ölmemiştir.."
"Ya öldüyse?"
"Kulağına mı üflesek?"
"Ne alaka amina koyayım?"
"Ne bileyim.. uyanıyorlar öyle.. "
İşittiğim birbirine karışık seslerle kendimi uyanmaya zorladım ve hafifçe gözlerimi açmaya çalıştım.
"Uyanıyor sanırım.."
"Oğlum siktirin gidin çocuğun tepesinden! Sizi görünce tekrar bayılır bu."
Gözlerimi araladığımda önce Kaya'nın endişeli bakışlarını, sonra ise Erimin ve Şükrü'nün yanıbaşımda dikildiğini fark ettim.
"Ne bu tantana.." diye mırıldandım ve doğrulmaya çalışınca başıma giren keskin ağrıyla yüzümü buruşturdum.
"Kalkma. Başını sert çarptın. Elimizde kalırsın sonra."
Duyduğum bilindik erkeksi ses ile gözlerim duvara yaslanmış sikik herife takıldı.
Mavi gözlerine sinirle bakarken içime doğru sıcak bir his yayıldı. Gözlerimin dolmaması için kendimi sıkarken ona karşı bu kadar hassas olmama ıçimden yaratıcı küfürler savurdum.
Orospu çocuğu. Hâlâ neden buradaydı?
"Nasıl hissediyorsun kanka?"
Gözlerimi Kaya'ya çevirdim. Sanırım bana neden söylemedin diye kızmaya hakkı olmadığını ikimiz de biliyorduk çünkü o da benden bir şey saklamıştı yani konuyu açmıyorduk. Ne diyorum ben amk. Benim saklayacak bir şeyim yoktu ki. Yoktu yani. Gey olmadığıma adım gibi emindim sonuçta.
"Başım ağrıyor o kadar. Ben bayıldım mı ciddi ciddi?"
Erim sırıttı. "Bayılırken bile bir kaç kız düştü sana merak etme.. ya da bir kaç erkek mi diyeyim..?"
Gözlerimi kısarak ona baktığımda göz devirdi.
"Ciddi alma dalga geçiyorum.."
"Ölmediğine emin olduğuma göre gidiyorum ben o zaman."
Ege'nin sesiyle sinirle ona baktım. "Siktir git. Buraya gelmen hataydı."
Gözlerini gözlerime diktiğinde Şükrü'nün sesi araya girdi.
"Sakin olun.."
Dişlerimi sıkarak gözlerimi Ege'den ayırmadan konuştum.
"Bizi bi yalnız bırakın."
Kaya endişeyle ikimize baktı.
"Ama.."
"Kaya çıkın." Bu sefer Ege lafı devralmıştı.
Kaya, Şükrü ve Erim ses etmeden revirden çıkarken gözlerimi korkusuzca Ege'ye diktim.
"Sana güvenmiştim. Ben arkadaş olduk sandım Ege."
Sesimin bu kadar cılız çıkması kendime sövmeme neden olurken mavilerini yüzümde gezdirdi ve yavaşça pencereye doğru gitti. Cebinden çıkardığı çakmak ve sigarasını eliyle siper ederek yaktı. O dumanı içine çekerken ben sessizce onu izliyordum. Kampüste sigara içmesi beni bu kadar şaşırtırken o sanki her zaman yapıyormuş gibiydi.
O sigara boğazına kaçıp götünden çıkar inşallah.
"Bana yaptıklarının bi geri ödemesi olmalıydı Bilge."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret. / bxb / texting /
Teen FictionEge, "Bilge Atalay'dan nefret ediyoruz" grubunu oluşturdu. Ege kişisi Bilge ve 29 diğer kişiyi ekledi. Bilge: Noluyor amk Ege: duydum ki şerrrefsiz bir insanmışsın Bilge: duydum ki erkek sikiyormuşsun (Küfür, cinsellik ve her türlü olumsuz davranış...