28

2.5K 135 29
                                    

Danna Paola - TQ Y YA

_____

Bilge Atalay'ın ağzından....

Stresle kocaman salonda dönüp dururken beynimdeki düşünceler aklımı yiyip bitirecek gibiydi. Dün gece barda kavga ettiğimizi biri internete yaymıştı ve herkes benim ünlü iş adamı Vedat Atalay'ın oğlu olduğumu biliyordu. Babamın öğrenmesi yakındı ve büyük sıçmıştım.

"Ya Bilge! Yeter sikicem ha otur başım döndü!"

Koltukta oturan Ece'nin anı çıkışıyla duraksarken yanında oturan Kaya bana endişeyle bakıyordu.

"Babam benim iliğimi kemiğimi sömürecek diyorum size hâlâ oturuyorsunuz."

Küfür eder gibi konuşup ileri geri yürümeye devam ederken kaya ofladı ve kolunu ecenin omzuna atıp onu kendine çekti.

Telefonumun çalmasıyla içimdeki korku körüklenirken telefonu çıkardım cebimden ve birazdan beni alacak olan azraile 2 dakika bekle işareti yapıp telefonu açtım.

"Lan eşşek herif!"

"Aaa baba.."

"Sus bana baba falan deme!"

"Ama-"

"Gay barda ne işin var lan senin bir de kavga çıkartmışsın!"

"Arkadaşa bakıp çıkacak-"

"Kredi kartını iptal ediyorum aha bok gibi kal bundan sonra!"

Telefonun kapanma sesi gelirken sinirle telefonumu yere fırlattım ve parçalara ayrılmasına izin verdim.

"Iphone'u ne fırlatıyorsun salak!" Kaya yerinden kalkıp 32 parçaya ayrılmış telefona giderken omuz silkip yandaki çekmeceyi açtım ve yeni bir iphone çıkardım. İlk defa sinirlenip yere telefon fırlatmıyordum.

Kaya bana ters ters bakarken Ece bana doğru döndü.

"Pek iyi şeyler demedi sanırım..?"

"Kredi kartımı iptal ettirecekmiş."

Odaya yeni giren Şükrü kendini koltuğa atarken konuştu.

"Sen zengin değil misin oğlum vardır sende nakit?"

"10.000 var lan bana üç gün yetmez ne bok yiyeceğim!"

Hepsi bana öldürecekmiş gibi bakarken onları siklemeyip kendimi asmak için tavan yüksekliğini hesaplamaya çalıştım. Cidden bu sefer ağır sıçmıştım.

"Ne yani fakir mi oluyoruz?" Dedi Şükrü acıklı bir ses tonuyla

"Yok daha neler."

Kaya ona aynı ses tonuyla cevap verirken oflayarak koltuğa oturdum.

"Ya çok kolay hayatta kalabilirsiniz." Göz devirdi Ece.

"Nasıl?"

Meraklı bakışlarıma gülerek karşılık verdi.

"İlk olarak gereksiz harcama yapmayacaksınız."

"Hayatımız bitti o zaman."

Şükrüye katılan bakışlarımla Eceye döndüm tekrar.

"Sonra, her okuyan genç gibi iş bulabilirsiniz."

"Tamam kolay bu." Dedim.

"Nah kolay!" Diye çıkıştı Ece bi anda.

Şükrü dahil herkes ona şaşkınlıkla bakarken Ece kendini toparladı. "Yani kolay değil çalışmak.."

"Hallederim ben babam acır bana görünce hem."

Nefret.  / bxb / texting /Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin