Ege Demirel'in ağzından..Futbol sahasına geldiğimizden beri gergindim.
Daha doğrusu Taylan ve kayaya baktıkça geriliyordum.
Taylanın böyle bir şey yapıyor olmasına ihtimal dahi vermiyordum aslında çok ütopik bir olay gibi geliyordu hala. Üstelik Kaya ile? Çok saçmaydı.
Onlar ise yan yana oturmuş her şey normal gibi davranıyorlardı ki bu beni daha çok geriyordu. Bir yolunu bulup bilgeyle yalnız kalmalı ve ona söylemeliydim bu durumu yoksa işin içinden tek kalkamazdım.
"Al bakalım."
Bilge elindeki su şişelerinden birini bana uzattı ve tribünlerde yanıma oturdu, bugün çok kalabalıktı etraf.
"Teşekkür ederim." Diyerek elinden su şişesini aldım ve gözlerimi ona çevirdim.
Çok öpülesi duruyordu yine salak.
Gülümsedim ve kulağına eğildim. "Maç başlamadan bir yer mi bulsak acaba yalnız kalmak için.."
Dudağını ısırırken başımı geriye iteledi. "Bakarız." dedi hafif güler gibi.
Elimi kaldırıp kolumu omzuna attım ve geriye yaslandım.
"Ne yapıyorsun?"
Panikle konuşmuştu.
"Arkadaşımla kolkola oturamaz mıyım?" Sırıttım.
Yeşil yeşil bana baktı bir süre. Sonra başını çevirip etrafına bakındı. Kimse bizi siklemiyordu zaten. O da rahatlayıp arkasına yaslandı tehlike göremeyince. Ha şöyle.
"Bak bak hareketlere bak.." yanımdaki Şükrü konuştuğunda başımı ona çevirdim gözleriyle sahadaki Deniz kaptana bakıyordu. Isınıyordu.. yani ahtapot gibi garip garip hareketler yapıyor yanlış bir şey görürse Ali koç edasıyla takımdakilerin yanına yaklaşıyordu. Mal bu çocuk.
"Koçun bakışlarına baksanıza... en büyük hatasını bu piçi kaptan yapmakla yapmış amına koyayım..."
Taylanın sözüyle bizimkiler gülerken bende kıkırdadım ama sonra aklıma espriyi Taylanın yaptığı geldi ve gerildim yine. İyice psikolojim bozulmuştu.
"Sen iyi misin lan?" Diye sordu gerildiğimi fark eden Bilge.
Bir bilsen neler olduğunu...
"Ha.. iyiyim niye sordun?"
"Psikopat gibi gülüp aniden düz bir ifadeye geçince korktum lan."
"Sonra anlatırım." Diye mırıldandım bu sırada Meriç'in sesi geldi. Bir arkamızda erim ve Ece ile oturuyordu.
"Erim la senin saçlarda beyaz beyaz saç telleri çıkmaya başlamış lan.."
Gözlerimi erime çevirdim. suratında günlerce sıcmamış gibi bir ifade vardı.
"Bedenim kaldırmıyor artık valla.." dedi gergince.
Hepimiz anlamadan ona bakınca bir nefes verip kollarını bağlayarak arkasına yaslandı ve bir daha konuşmadı. Acaba geçen bana söylediği sırla mı alakalıydı.
"Başlıyo susun." Kaya'nın sesiyle çoğumuz sahaya baktık ve herkes tüm dikkatini oraya verdi, tabi bazılarımız hariç. Gergin gergin oturan Erim, sahadaki sarp'a öldürecek gibi bakan Taylan ve iki de bir kaya ve ikisine bakan bir adet ben.
-
Maçı kaybetmiştik ama gruptan çıkabildiğimiz için kimse pek takmamıştı bu durumu. Herkesin kafa başka yerde gibiydi.. Deniz kaptan hariç.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret. / bxb / texting /
Teen FictionEge, "Bilge Atalay'dan nefret ediyoruz" grubunu oluşturdu. Ege kişisi Bilge ve 29 diğer kişiyi ekledi. Bilge: Noluyor amk Ege: duydum ki şerrrefsiz bir insanmışsın Bilge: duydum ki erkek sikiyormuşsun (Küfür, cinsellik ve her türlü olumsuz davranış...