26

2.5K 129 8
                                    


Lady Gaga - Bad Romance

____

Erim, gözlerini saate çevirip zamanı olup olmadığını tekrar kontrol etti. Randevusuna geç kalmak istemediği için hızlı olması gerekiyordu. Oda arkadaşının ondan 2 gün önce ödünç alıp bir daha geri vermediği siyah ceketini bulmak için odasına girdi. Sezer her zaman en iyi arkadaşı olmuştu. Şu sıralar aralarındaki gereksiz soğukluğu fark etse de pek sorgulamamıştı çünkü bugünlerde düşünmesi gereken daha çok şey vardı.

Oflayarak ortak kullandıkları dolabı iyice deşerek aramaya başladı ama bir türlü ceketini bulamıyordu. Piç herif kesin saklamıştı.

Orada olmadığını anlayınca dolabı deşmekten vazgeçip odanın içine baktı. Çekmecelere, halı altına, yastık çarşaflarının içine hatta pencereyi açıp dışarıya bile baksa ceketini bulanmamıştı. Sinirle dururken aklına bakmadığı tek yer olan yatağın altı geldiğinde hemen yere eğilip kendi yatağının altına baktı.

Orada bir kaç kirli çorap, bir kaç cips paketi ve sakladığı sigara zulası dışında bir şey yoktu ve bu sefer şansını Sezerin yatağının altında denemek için yuvarlanarak duvara dayalı yatağa doğru gitti.

Kendininkine göre oldukça temizdi. Gözüne sadece birkaç çizgi roman takılmıştı.

Elini çizgi romanların arkasına atıp siyah şeyi çektiğinde ceketini kırışmış ve tozlanmış halde buldu.

"Yuh ebesi ağlamış amina koyayım.."

Kendi kendine mırıldanırken gözleri çizgi roman zannettiği şeylere takıldı. Dikkatli bakmadığı için bunları çizgi roman sanmıştı ama bunlar başka bir şeydi.

Yaptığının yanlış olduğunu bilse de merakına yenik düşerek elini uzattı ve dergileri oradan çıkarıp inceledi.

Ne olduğunu fark ettiği anda gözleri kocaman açılırken nefesi hızlanmıştı.

Bunlar gay porno dergileriydi.

İki dakika boyunca idrak edememişti ama fark ettiği anda elindekini sanki zehirli bir şeymiş gibi yatağın altına firlatircasina attı.

Etrafta hetero insan kalmadı amina koyayım.

Kaya'nın sarpla seviştiğini Ege, Meriç'e anlatırken duymuştu. Ege zaten kendini bildiğinden beri gaydi. Çiçi ise her zaman gay suspect bi insandı. Şimdi de Sezer'in yatağının altındaki şeylere bakılırsa...

Kendi kendine söylenerek ayağa kalkacağı sırada arkasından gelen sesle durdu.

"Bırak onları!"

İrkilip ayağa kalkarken Sezer'in kapıda durmuş onu izlediğini ve elinden fırlatırken dağıttığı dergilere baktığını görmüştü. Şimdi sıçtım diye düşünerek dudağını ısırdı.

"Lütfen kanıtları yok etmek için beni öldürme!"

Sezer, oda arkadaşının dediği şeyle göz devirirken bir yandan kendi eşyalarını karıştırdığı için erime acayip sinirliydi. Sinirinin yüzünden bile okunduğunu biliyordu.

"Neden eşyalarımı karıştırıyorsun!?"

Sezer'in Erimin üzerine yürümesiyle sarışın çocuk panikleyerek geriye gitti.

"Siyah ceketimi arıyordum."

"Bu dergileri kurculaman gerektiğini göstermez!"

"Yanlışlıkla gördüm! Ayrıca ibne olduğunu bilmiyordum! Bizden sakladın."

Sezer erimin dediği o kelimeyle hızla aradaki mesafeyi kapatıp minyon tipli çocuğun yakasını kavradı ve duvara sertçe yapıştırdı.

"Ne diyorsun lan orospu çocuğu!"

Erim korkuyla karışındaki iri bedene bakti ve itmeye çalıştı ama çocuk kaya gibiydi resmen.

"Yanlış bir şey demedim!"

Sezer hala diklenen çocuğa karşı beslediği öfkeyi içine atmaya çalıştı ama gözlerine hala alayla baktığını fark edince kendine engel olamayıp Erimin suratına yumruğu geçirdi.

"Ah! Napıyorsun hayvan herif!"

Erim acıyla duvar dibine çökerken Sezer yaptığından bir an pişman olsa da siniri hala geçmediği için hafifçe eğilerek onun yüzünün olduğu hizaya geldi ve tekrar yakalarını kavradı.

Erim başını kaldırıp kehribar rengi gözlerini önünde duran kahvelere kenetlerken Sezer yüzüne biraz daha yaklaştı ve nefesini yüzüne vurarak konuştu.

"Bana bak. Gördüklerini kimseye anlatmayacaksın."

"Biz senin aileniz farkında mısın?"

Erimin narin bir ses tonuyla söyledi şeye aldırmadan devam etti.

"Kes. Eğer birinden dahi duyarsam seni bu yatağın altına gömerim."

Çocugun yakalarını sertçe bıraktığında Erim hala vücudunda hissettiği adrenalin ile koşarak odadan çıktı.

Devir götü kollama devriydi artık.


____

Nefret.  / bxb / texting /Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin