__
Bilge Atalay'ın ağzından..
"Abi sıçtım ben."
"Noldu lan?" Gözlerimi odaya dalan Şükrüye çevirdim. Aynı evde yaşadığımız için iç çamaşırı ile geziyordu ve buna alışmıştım. Bu ev ailemin bana bıraktığı ev değil üniversiteye daha yakın olmak için kiraladığım küçük bir daireydi. Kaya ve Şükrü de zamanlarını burada geçirirdi hep.
"Ya ben şimdi Fatmayı deniz kenarında hep kızlarla takıldığım yere götürdüm tamam mı? Biliyorsun orayı oynaşmak için onda on yer sonuçta.. Neyse işte tam işleri ilerletecektim ki bana biz neyiz şu an dedi."
Merakla ona baktım. "Sen ne dedin?"
"Dünya ahiret bacımsın dedim.. ne diyeceğim sevgilimsin dedim ya! Sıçtık abi.."
"Eee ne var bunda ki?"
"Ya mal ben aynı anda 12 kızla flörtleşiyorum!"
"Ee o senin davarlığın amina koyayım." Bende kızlarla çok içli dışlıydım ama hiç piçlik yapmamıştım. Sevgilisini benimle aldatan kızlar benim suçum değildi.
"Haklı." Dedi o sırada odaya yeni giren Kaya.
"Durun mesaj geldi.. acaba hangisinden.." o elinde telefonla odasına ilerlerken kaya kaşlarını çattı. Şu an normal davranıyordu.
"Kızlara acıdım bi an.. fake hesap açıp her şeyi anlatsam mı napsam.."
Güldüm. "Mantıklı."
"Eee seninki ne zaman geliyormuş bakalım?"
"Benimki kim?"
Tam o sırada kapı çalınca hızla doğruldu ve ayağa kalktı.
"Ben Şükrünün yanına gidiyorum merak etmeyin rahatsız etmem sizi.." sırıttı. "Ama koltukta sevişmeyin orada oturuyoruz.. Bi de mutfak masası da olmaz nimet koyuyoruz oraya.."
"Ya kaya ne diyorsun amina koyayım.." ben söylenerek kapıya giderken o gülerek şükrünün odasına gitti ve kapıyı kapattı.
İkinci kez çalınan kapıyı hızla açtım.
"Öldüğünü falan düşünmeye başlamıştım bende.."
"Merak etme kötüye bir şey olmaz."
Göz devirip ayakkabılarını çıkardı ve içeri girip salona ilerledi.
"Yuh lan bu nasıl öğrenci evi.."
Mırıldandığı şeyle sırıtarak onu takip ettim. Evet ev bi öğrenci için lüks olabilirdi ama ne yapayım kıçım lüks yerde oturmak istiyordu..
Elindeki siyah poşeti ve sırt çantasını yere bırakıp siyah deri koltuğa bedenini bıraktı. Bedeni demişken.. maşallah çocuk yunan tanrısı gibiydi. Benim kadar olmasın, çok yakışıklıydı. Mavi gözlerinden kiraz rengi dudaklarından bahsetmiyordum bile.. tapılası bi çocuktu. Hetero olsa kızların dibini düşürürdü. Gerçi.. erkeklerin dibi düşüyordur herhalde dimi? Acaba şu an ona abayı yakmış kaç kişi vardı? Ya da belki biriyle sevgiliydi..?
"Biraz daha bakmaya devam edersen bana aşık olduğunu düşüneceğim ki bu korkunç olurdu."
Alayla söylediği şeyle kendimi toparlayıp yanına oturdum.
"Sana kim aşık olsun ben.. Sen çok.. şeysin.."
"Neyim?" Meraklı gözleri benimkileri buldu.
"Şey işte.. şey."
Kahkaha attı.
Yuh lan ne güzel gülüyorsun öyle sen kurban olduğumun piçi.
Noluyor amk şu an
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret. / bxb / texting /
Teen FictionEge, "Bilge Atalay'dan nefret ediyoruz" grubunu oluşturdu. Ege kişisi Bilge ve 29 diğer kişiyi ekledi. Bilge: Noluyor amk Ege: duydum ki şerrrefsiz bir insanmışsın Bilge: duydum ki erkek sikiyormuşsun (Küfür, cinsellik ve her türlü olumsuz davranış...