Ariana Grande - Into You
____
Ege Demirel'in ağzından..
"Abi alooo sana sesleniyoruz iki saattir??"
Gözlerimi dalgın bir şekilde karşımda oturan Meriç'e çevirdim. Bir iki saniye sessiz kalıp sonra ayağa kalktım.
"Meriç, Erim gelsenize benimle bi."
Sigara paketini ve telefonumu cebime sıkıştırırken kafeden çıkıp arabanın olduğu yere doğru ilerledim.
"Nereye gidiyoruz lan?"
"Sorup durmayın acele edin."
Sürücü koltuğuna bindiğim sırada Meriç yanıma, Erim ise çoktan arkaya geçmişti bile.
Arabayı iki kere zorlayarak çalıştırdım ve ana yola doğru sürdüm. Arada arıza yapsa da değiştirecek para yoktu ve zaten şimdiye kadar hiç yolda bırakmamıştı.
Meriç ve Erim sessiz kalarak yolu takip ederken arabayı lüks apartman dairelerinin olduğu sokaklara soktum ve en sonunda Bilge'lerin evinin hemen önünde durdum. Bahçede duran siyah arabası orada olduğu için hâlâ evdeydi.
"Taylan'ın motoru değil mi lan o?"
"Aynen o."
"Ne işi var burada?"
Omuz silktim. "Kaya burada ya belki onun için gelmiştir."
"Harbi bu aralar çok yakınlar."
"Şu Sarp olayından sonra zaten Kaya da bir garip davranıyor."
Kaşlarımı çatarak Erime baktım. "siz nereden biliyorsunuz lan o olayı?"
"Tüm grup biliyor oğlum bizden bir şey kaçmaz." Göz kırptı. Bu hareketi ile aklıma Bilge'nin göz kırpması gelirken kaşlarimi çattım ve işime odaklandım.
"Saat kaç?"
Sorduğum soruyla Erim telefonunu çıkarıp ekrana baktı.
"13.45"
"Bilgelerin evinin önünde ne işimiz var söyleyecek misin?"
Ofladım. Tam olarak nasıl açıklayacağım ben bile bilmiyordum. Durun şu nasıldı?
Dün personel odasında daha 3 hafta öncesinde deli gibi nefret ettiğim Bilge ile yiyiştikten hemen önce bugün biriyle buluşacağını öğrendim ve bunu biraz şüpheli bulduğum için şimdi onu sapık gibi takip ediyorum.
Mükemmel.
"Bilge bu aralar bir şeyler karıştırıyor."
Erim yerinde hafifçe kıpırdandı.
"Dalalım mı?"
"Hayır lan."
"Nasıl bir şeyler karıştırıyor?"
Merakla bana baktı Meriç.
"Ya bilmiyorum abi.. biriyle telefonda falan konuşuyor."
"Yuh kanka seri katil kesin."
Erim şaşırmış taklidi yaparken kafasına bir tane geçirdim.
"Dalga geçme sikerim."
Erim gülerken gözlerim bahçeden çıkıp arabasına binen Bilge'ye takıldı. Altında deri yanından zincir sarkan bir pantolon ve siyah botları vardı. Üzerinde ki salaş beyaz bir gömleğin ilk üç düğmesi açıktı. Kaslı göğsü oradan belli olurken istemsizce dilimi dudaklarımın üstünde gezdirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret. / bxb / texting /
Teen FictionEge, "Bilge Atalay'dan nefret ediyoruz" grubunu oluşturdu. Ege kişisi Bilge ve 29 diğer kişiyi ekledi. Bilge: Noluyor amk Ege: duydum ki şerrrefsiz bir insanmışsın Bilge: duydum ki erkek sikiyormuşsun (Küfür, cinsellik ve her türlü olumsuz davranış...