Taylan Çetiner'in ağzından..- 2 gün önce -
Gözlerim kumral çocuğun az önce girdiği aralıkta gezindi. Dişlerimi sıktım. Sinirlerim kendiliğinden gerilirken ağzımdaki sigarayı yere atıp üstüne bastım ve hızla kumral çocuğun arkasından gittim.
Uzun bir süre onun peşimde olduğumu fark etmedi, yürüdü yürüdü ve ara sokakta bir evin duvarına yaslanıp sigarasını çıkardı.
Durduğum yer sokak lambasından uzak olduğu için beni görmüyordu, deri ceketimi düzeltip yavaş yavaş ona doğru adımladım.
Kumral saçlı çocuk beni gördüğünde yerinde irkildi. Tam kaçacağı sırada onu sertçe boynundan tuttuğum gibi duvara bastırdım.
"Orospu çocuğu seni."
"Taylan-"
"Kes lan. Seni hiç elime geçiremeyeceğimi mi sandın?"
Konuşması için Sarpın boğazındaki elimi hafiflettim ve sertçe gözlerine baktım.
"Bana bir şey yaparsan Kaya seni asla affetmez." Sırıttı alayla.
Boğazındaki elimi tamamen çekip suratına sert bir yumruk geçirdim. Başı yana doğru kayarken sırıtmaya devam etti.
"Kaya'nın adını ağzına alma lan." Dedim tükürür gibi.
Bakışlarını tekrar bana çevirdi. Dudağındaki kanı yaladı.
"Onun ilki benim Taylan, her anlamda ilki benim. Ben kendini bulmasına yardımcı oldum onun. İstese de unutamaz beni çıkaramaz hayatından."
Dişlerimi sıktım ve sert bir yumruk daha geçirdim suratına. Bu sefer burnuna denk gelmişti. Yavaşça duvardan kayarak yere oturdu.
"Amına koyduğumun piçi seni. Sen kimsin lan? Kaya unutmayacakmış bi de seni.." dedim aynı sertlikle. Yana doğru tükürdüm ve sinirimi hala atamasam da arkamı dönüp adımlarımı sokağın çıkışına doğru yönelttim.
Ama sesi beni durdurdu.
"Ayline ben uyuşturucu satmadım ama kimin sattığını biliyorum. Daha doğrusu kimin alıştırdığını."
Adımlarım olduğum yerde sabitlendi. Kaşlarım çatılırken hızla ona doğru döndüm.
"Ne saçmalıyorsun?"
Oturduğu yerde hafifçe doğruldu ve ağzındaki kanı eliyle silip bana baktı.
"Sana adını da adresini de veririm ama bir şartım var."
Sinirle üzerine doğru yürüdüm ve oturduğu yerden onu sertçe kaldırıp suratına baktım.
"Ne şartı lan sikik herif söylesene!"
"Tek bir şartım var onu da yerine getirmeden burada beni öldürsende istediğini vermem sana."
O an onu iki elim arasında gebertmek istedim. Hatta beynimin içinde tonlarca kez yaptım bunu ama kendimi sakinleştirmeye çalışıp nefesimi düzene soktum ve sinirle yüzüne baktım.
"Söyle ne istiyorsun?"
Gözlerinden alaylı bir duygu geçti.
"Kaya'yı istiyorum."
Yumruklarımı sıktım dediği şeyle ve dayanamayıp bir kez daha geçirdim suratına.
"Sen cidden gebermek istiyorsun herhalde puşt!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret. / bxb / texting /
Teen FictionEge, "Bilge Atalay'dan nefret ediyoruz" grubunu oluşturdu. Ege kişisi Bilge ve 29 diğer kişiyi ekledi. Bilge: Noluyor amk Ege: duydum ki şerrrefsiz bir insanmışsın Bilge: duydum ki erkek sikiyormuşsun (Küfür, cinsellik ve her türlü olumsuz davranış...