Bilge Atalay'ın ağzından.."Ya seni yerim ben yerim!" Büyük bir sevgi patlamasıyla kömür'ün tüylerin okşadım.
Evet kedinin adını oy birliği ile kömür koymuştuk. Şükrünün daha acayip fikirleri olsa da onu görmezden gelmiştik tabii.
Şimdi ise kendimi onun babası olarak ona belletmeye çalışıyordum.
Evdeki herkes kediye aynı şeyi yapmaya çalıştığı için kedi kimlik bunalımı yaşasa da hala onunla en çok ilgilenen kişi ben olduğum için sorun yoktu.
Kedi mırlaya mırlaya kucağımda kendine yer bulduğunda gülümseyerek biraz daha sevdim tüylerini.
"Abi."
Kafamı kaldırıp tepemde dikilen Bartuya baktım. Bartu aniden hapşırınca kedi kucağımdan kalktığı gibi diğer koltuğa gitti.
"Aferin kaçırdın."
Bartu yanıma oturdu ve koltuktaki kedi tüylerini silkeledi eliyle.
"Abi nasılsın?"
Kaşlarımı kaldırdım. "Bir şey mi isteyeceksin?"
"Ya hayır." Arkasına yaslandı. "Soramaz mıyım abime nasıl olduğunu öylece?"
Alayla suratına baktım.
Ofladı. "Abi ciddiyim."
"Tamam Bartu iyiyim sen nasılsın?" Diye cevap verdim alayla.
Gözlerini devirdi ama cevap verdi.
"Kafam karışık."
Bedenimi ve ilgimi tamamen Bartuya çevirdim çünkü ne kadar dalga geçsem de Bartu bir sorunu olmadığı sürece bana gelmezdi.
"Babamla mı ilgili? Ya da dondurduğun okulla?"
Başını iki yana salladı. "Hayır şey.. benim hiç sevgilim olmadı."
"Evet küçüksün daha nolmuş ki?"
"Abi ben 18 yaşındayım." Diye sitem etti. "Neyse işte.. ilkler hep gözümü korkutuyor."
"Bartu sevgilin mi var?" Dedim ciddi bir ses tonuyla.
"Her an olabilir." Dedi düşünceli bir sesle.
Anlamadan suratına baktım.
Yandaki yastığı kucağına doğru çekerek oynadı biraz ben ise sessizce konuşmasını bekledim bir süre.
"Abi biri var."
Merakla yerimde kıpırdanıp suratına baktım. Bartuyu hiç sevgili konuları hakkında konuşurken görecek olmama ihtimal vermemiştim.
"Kim? Adı ne?"
"Söyleyemem şu an adını.." dudağını ısırdı bir süre sonra da hazır hissetmiş olmalı ki konuştu. "Sadece çok iyi hissediyorum." Gerçekten içten bir şekilde devam ettirdi lafını.
Daha da meraklansam da üstelemedim adı hakkında. "İlk aşklar her zaman önemlidir unutulmazlar genelde." Dedim bir nefes alıp.
Gözlerini kırpıştırdı. "Aşık değilim.. yani.. bilmiyorum iyi hissediyorum zaten sevgili falan da değiliz biz sadece.." duraksadı. "Öpüşüyoruz."
Hafifçe güldüm. "Kızı şimdiden merak ettim."
Dediğim şeyle nedenini anlamadığım bir şekilde durdu ve gözlerime baktı.
"Şey abi."
"Efendim?"
"Kız falan yok."
Anlamadan kaşlarımı çattım. "Şaka mı yaptın şimdi anlamadım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret. / bxb / texting /
Novela JuvenilEge, "Bilge Atalay'dan nefret ediyoruz" grubunu oluşturdu. Ege kişisi Bilge ve 29 diğer kişiyi ekledi. Bilge: Noluyor amk Ege: duydum ki şerrrefsiz bir insanmışsın Bilge: duydum ki erkek sikiyormuşsun (Küfür, cinsellik ve her türlü olumsuz davranış...