11

3.6K 222 66
                                    

__

Bilge Atalay'ın ağzından..

"Yani gidiyoruz sahile dimi?"

Ece'nin sorusuyla yanımda oturan Erim başını salladı.

"Neyle gideceğiz?"

"Ben götürürüm."

Masadakiler konuşmamı beklemiyormuş gibi bir iki saniye suratıma baktı.

Beni sevmeye mi başlamışlardı yoksa ara sokağa çekip sikecekler miydi emin değildim. İkisi de olabilirdi.

"Tamam o zaman Bilge bizi parkın oradan alır. Ben kaçtım."

Ece ayağa kalkıp Meriç'in yanağına bir öpücük kondurdu ve ileride onu bekleyen arkadaşlarının yanına gitti.

"Oğlum Ece niye geliyor ya." Diye söylendi Erim.

"Çocuk seni si-"

"Sik artık!!"

Masadakilerin aynı anda konuşmasıyla susup önüne döndü.

"Hayır sana kız kestirmiyor diye biz de kesemiyoruz."

"Öyle deme Sezer, Meriç de eceyi bikiniyle görmek istiyor belki?"

Meriç, Burak'a gözlerini devirirken Sezer kolunu karşımda duran Ege'nin omzuna attı.

"Kız keseriz dimi lan"

"Sezer.. ben geyim."

"Şşş.. Bu kız kesmene engel değil.."

Ege 'salak mısın cemile' bakışlarından birini gönderirken Sezer sırıtıyordu.

"Kaya geliyor."

Duyduğum isimle başımı arkaya doğru çevirdim. Ege de benim gibi yapmıştı.

Kaya kantinin ortasında adının ahmet olduğunu bildiğim bir çocukla yanımıza doğru geliyordu.

Uzun süredir konuşmadığımız için bedenim gerilmişti.

Ahmet beni görünce kaşlarını çattı ve kayaya döndü.

"Bu orospu çocuğuyla takıldığınızı bilmiyordum."

Ahmetin sesiyle masadakiler ve arkamda duran kaya'nın gözlerini üstümde hissettim.

"Sana ne yapmış olabilirim?" Diye bıkkınlıkla başımı ona çevirdim.

Alayla güldü. "Eski sevgilim beni seninle aldatmıştı."

"O eski sevgilinin sorunuymuş."

Bunu dememden saniyeler sonra bir yumruk görüş alanıma girdi ve hızla başımı ellerimle korumaya çalıştım. Masadakiler ayaklanırken yumruğun hala suratıma inmemiş olmasıyla kaşlarımı çatarak kollarımı yüzünden çektim ve oraya baktım.

Ege, Ahmet'in kolunu sertce tutmuştu. Ahmet ise bu atağı ondan beklemediği için şaşkın ve büyük ihtimalle yumruğu suratıma indiremediği için de sinirliydi.

Nefret.  / bxb / texting /Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin