Seděla na kapotě Naděje a kouřila. Vedle ní stál zaparkovaný tmavě zelený nissan skyline s plameny na bocích a dveřích. Faster a jeho parta stáli v rozestoupení kolem ní a smáli se. Zrovna totiž opět proběhla jejich praštěná hra "kojtus", které se tentokrát ujal on.
"Slyšela jsem, že máš konečně přítele, Elzo," usmála se na ni vedle stojící mladá dívka, Lina.
Elizabeth v údivu vystřelilo obočí. "Jak to víš?"
"Někdo tě s ním viděl ve městě. Prý vysoký kravaťák," zamrkala černovláska.
Zrzka zakroutila hlavou. S Willem se už nějakou dobu veřejně ukazovali spolu, takže bylo jasné, že si toho někdo z komunity všimne, ale stejně jí to přišlo rychlé. Nakonec jí to ale nevadilo, také nemělo proč. "Jo, je to pravda," usmála se a zasněně mykla rameny. "Konečně mám normálního chlapa."
"No, tak to je super, moc ti to přeju!" pronesla Lina upřímně a krátce Elzu objala.
"Děkuju."
"Uznávám ale, že mě překvapilo, jak jsi změnila vkus," neodpustila si mladá závodnice. Jasně tím narážela na Jimmyho, což Elza pochopila ihned.
"Vsadila jsem na klid a stálost, Lino. Předchozí vztah nedopadl dobře kvůli Jimmyho bouřlivé a svobodomyslné povaze. Můj přítel je jeho přesný opak," pověděla uvědoměle. Tikalo jí oko z toho, že jen pár metrů od nich stálo zaparkované bugatti chiron a jeho majitel si opřen o bok auta povídal s jinými tunery.
"Jo, něco jsem zaslechla, ale moc toho nevím, protože překvapivě o tom nechtěl mluvit ani Jimmy."
"Alespoň v něčem je rozumný," sykla Elza.
"V čem jsem rozumný?" ozvalo se najednou kus od nich. Opálený blonďák s vlasy po ramena, ten, o kom se mluvilo, akorát přicházel. Elizabeth v duchu dost vulgárně zanadávala.
"Neposlouchej cizí rozhovory," zavrčela jeho směrem, aniž by se na něj podívala.
"Nejsou cizí, když se mě týkají," opáčil. Elza neodpověděla, jen si nasupeně povzdechla, protože protentokrát měl výjimečně pravdu. Kolem stojící parta pociťovala nepříjemnou atmosféru. Faster najednou prohlásil, že si musí najít Tonyho kvůli dalšímu sprintu. Několik lidí šlo s ním, včetně Liny, která se na Elizabeth jen lítostivě podívala a pak odcupitala pryč.
Zrádci.
"Kdy mě přestaneš nenávidět?" zeptal se Jimmy tiše, když byli sami.
Elizabeth seskočila za auta, jako kdyby do ní uhodil blesk a konečně se na něj podívala. Ale nebyl to pěkný pohled. Propálila ho očima, načež sykla: "Nikdy tě nepřestanu nenávidět. Zničil jsi mě. Trvalo mi půl roku, než jsem se dostala z nejhoršího a další půlrok jsem se stavěla na nohy. Nemluvě o léčbě!" Stála tak blízko, div se nedotýkaly jejich špičky nosů. Vztekle supěla, ale do očí se jí hrnuly slzy z toho, jak se jí ta bolest bodavě vracela. To přirozeně neuniklo partě stojící opodál. Maskovaný muž se napřímil a po chvíli se pomalu vydal k nim.
"Vždyť už je to tak dlouho, Elzo," řekl tiše a dřív než tomu mohla zabránit, ji pohladil po tváři. V ten moment se prudce odtáhla od dva kroky dál. Maskovanému cuklo ve tváři.
"Co to sakra děláš?!" křikla po něm.
"Chybíš mi, chci tě zpátky," rozmáchl se bezradně rukama.
Taková věta ji na moment zchladila. "Přeskočilo ti?" vydechla nevěřícně. "My dva jsme spolu už dávno skončili. Vůbec nechápu, co ti teď tak najednou hrabe."
ČTEŠ
Pod křídly fénixe
RomanceElizabethinou vášní jsou auta, tuningové srazy a závody, jež se k nim vážou. Ovšem není to nic, co by ji uživilo, spíše naopak, protože její záliba něco stojí. Byť je sama dědičkou velké firmy, chce žít ještě nějakou dobu podle sebe a bez otcových p...