Ráno je oba ve stejnou chvíli vzbudil nařízený budík, jelikož museli do svých firem. William jeho uši trhající zvuk máchnutím ruky vypnul. Elizabeth se nespokojeně zavrtěla v jeho náručí a něco nesrozumitelně zamumlala. Slova nerozpoznal, ale přišlo mu to neuvěřitelně roztomilé a lehce zábavné. Pootočil hlavu, aby na ni viděl a něžně ji pohladil po vlasech. Měla lehce zardělé tváře a řasy se jí mírně chvěly. Známka toho, že byla vzhůru, akorát se jí ani za nic nechtělo vstávat. Williamovi se v hrudi rozléval příjemný hřejivý pocit. Samota byla konečně minulostí.
"Dobré ráno," zašeptal.
To už konečně otevřela oči a pohlédla na něj. Vzápětí se šťastně pousmála. "Dobré ráno."
Políbil ji na čelo. "Musíme vstávat."
"Já vím, ale nějak se mi naše první ráno jako páru ukončovat nechce," zaúpěla a zavrtala se více k němu.
Tiše se zasmál. "Mně také ne, ale máme přece povinnosti."
Opět zabručela a pak se začala pomalu zvedat. "Bolí mě celé tělo," postěžovala si.
Tomu se samolibě zašklebil. "Tak to vůbec nechápu."
Propálila ho pohledem. "Ovšem, že ne. Vždyť tys u toho přece vůbec nebyl, že jo." Ale pak se od něj odvrátila s pobaveným výrazem.
On to však stihl zahlédnout, a proto ji popadl a povalil na břicho, aby jí posléze pořádně plácnul. Jenže Elza místo svého klasického "au", toužebně vzdechla. Zasekl se a udiveně se na ni podíval. "Elizabeth? Co to bylo?"
Uchechtla se. "Ani nevím, asi mi měníš povahu," poznamenala a posadila se.
"Měním ti povahu?" zopakoval zmateně.
"Ano. To plácání se mi nejspíš... začíná líbit," mykla rameny, ale měla již červené tváře. Překvapovalo to i ji samotnou.
"To je ale rozhodně zajímavé zjištění," pronesl tiše.
"Nejsi sám, kdo se tomu diví," pousmála se a zakroutila nad sebou hlavou. "Je to zvláštní, ale pravdou vážně je, že s tebou objevuji," na sekundu se zasekla, "jak to jen říct - doteď nepoznané... věci."
Hrdelně se zasmál, až jí naskočila husí kůže. "Nepoznané věci? Co si pod tím mám představit?"
S protočením očí si povzdechla. "No v posteli, nedělej hloupýho."
"Nedělám, jen jsem chtěl, abys to řekla napřímo," pronesl důležitě.
"Tebe vážně baví mě štvát, viď?" přimhouřila na něj oči.
"Občas," zašklebil se.
Zopakovala svou předchozí grimasu - protočení očí - a zvedla se. Tato konverzace na ni působila lépe, než všechny budíky světa vyřvávající najednou. "Musím se vysprchovat, a pak jet za těmi povinnostmi." Při těchto slovech se vydala do koupelny. William pohledem hypnotizoval její vrtící se holé pozadí, než v rozkroku pocítil ono známé cukání, což ho donutilo k povzdechnutí.
Chvíli si v hlavě počítal, kolik mají času, než pevně semkl víčka. "Srát na to," zavrčel si pod vousy a vystřelil z postele za zvukem tekoucí sprchy. Nepatřil mezi nezodpovědné, ale teď mu nešlo se zastavit. Neuměl si odepřít její nádherné tělo, když věděl, s jakou ochotou se mu vždy odevzdá. A bylo naprosto jedno, jaký čas zrovna hodiny ukazovaly.
V koupelně zpomalil. Zrzka stála pod proudem vody s rukama na vlasech. Pomalu vešel do sprchového koutu. Ruku jí ovinul kolem pasu a poté si ji dlaní s roztaženými prsty přitiskl na sebe. Spokojeně vydechla a hlavou se mu opřela o hruď. Ale dobře také cítila jeho již zcela připravenou chloubu na jedné ze svých půlek. Tomu se uchechtla.
ČTEŠ
Pod křídly fénixe
RomanceElizabethinou vášní jsou auta, tuningové srazy a závody, jež se k nim vážou. Ovšem není to nic, co by ji uživilo, spíše naopak, protože její záliba něco stojí. Byť je sama dědičkou velké firmy, chce žít ještě nějakou dobu podle sebe a bez otcových p...