57. Jimmy neřekl poslední slovo

1.1K 42 0
                                    

Stolem otřásl smích, když Daniel pronesl jeden ze svých vtípků. Spolu se svou snoubenkou totiž v pátek večer zalarmovali své přátele a vytáhli je na večeři do centra města. Tak spolu seděli William, Elza, Dan, Silly, Jayden i jeho manželka Lindsey po dlouhé době u jednoho stolu. Bylo to příjemné zpestření pro všechny zúčastněné. Uvolněně klábosily o různých věcech, ale nejžhavějším tématem byla svatba blonďatého páru. Během toho si všichni konečně vzájemně potykali. Už i Jayden odmítal jak po Elze, tak i po Silly oslovení "pane", přišlo mu to scestné, byť byl Sillyn nadřízený. Vždyť si příští rok měla brát jeho dlouholetého kamaráda. A protože Elizabeth byla již pár měsíců Williamovou oficiální partnerkou, navíc vedla vlastní firmu, též u ní neměl potřebu oficiálního oslovení. Blakefort jeho počínání s radostí v očích přihlížel, ostatně i Dan.

Po večeři chtěli snoubenci ještě do nějakého klubu za muzikou. Will s Elzou nebyli proti, ale Jayden s Lindsey se podivně cukali. Jejich přátelé je přemlouvali všemi možnými prostředky, ale manželé byli neoblomní. Po nějaké době "ukecávání" se na sebe podívali a paní Canarová s jemným úsměvem přikývla. Nejstarší z mužské trojice se tedy zhluboka nadechl a chytil svou ženu za ruku, kterou měla položenou na stole.

"Tak dobře, to stačí. Poslouchejte," promluvil pevně. Všichni zmlkli jako na povel. "Stejně jsme vám to chtěli říci, ale čekali jsme až uplynou první tři měsíce," potutelně se usmál. Willovi secvaklo, protože měl s tímto již zkušenost. Zornice se mu rozšířily samým překvapením. "S Lindsey," podíval se na ni zjihlým pohledem, "jsme se dlouho snažili o dítě a konečně se nám to povedlo," usmál se nakonec na všechny okolo.

V tu chvíli u stolu vypukl nadšený povyk. Všichni se okamžitě zvedali, aby jim od srdce blahopřáli. Elizabeth neuniklo, jak se Lindsey široce usmívá a v očích má slzičky štěstí, ovšem ani to, že je Will lehce ztuhlý. Jenže teď si to konečně dokázala vysvětlit. Došlo jí, že mu před lety museli takhle blahopřát oni, akorát vedle něj nestála ona, ale plavovlasá Amanda. Udělalo se jí z toho mírně úzko a v duchu ho obdivovala za to, jak se usmívá a dokonce Jaydena poplácal po zádech. Ovšem on se k němu naklonil a něco mu pošeptal, načež Will již s lehkým úsměvem přikývl. Zdálo se jí, že skrz ruch slyší: "To je už dávno v pohodě." A své jméno, ale víc nedokázala rozpoznat. Ovšem tak nějak jí docházelo, o čem se asi baví.

Po gratulacích se muži odebrali k menšímu baru na panáka a ženy tak zůstaly samy u stolu. Silly se Lindsey vyptávala, jak se cítí a podobně, čemuž Elizabeth jen němě naslouchala. Samozřejmě jim miminko přála, ale poprvé za tu dobu, co byla s Willem, ji napadlo, jestli bude on někdy chtít dítě s ní. O tomto tématu spolu ještě nikdy nemluvili, ani nebyl důvod, navíc spolu byli krátce. Ale fakt byl, že jí to upřímně zajímalo. Ona by s ním dítě v budoucnu klidně měla, ale co on? Chtěl by ho po tom, co prakticky o dvě tragicky přišel?

Odpověď netušila.

***

Po nějaké době se s Jaydenem a Lindsey vřele rozloučili před restaurací a sami pokračovali do music clubu. Jeli jedním taxíkem, William seděl vepředu a byl zamlklý. Elizabeth zajímalo, jestli ho napadlo to, co jí, ale neměla odvahu se zeptat.

Snoubenci vybrali podnik klasického rázu, žádný předražený V.I.P. club, který beztak nikdo z nich neměl v lásce. Usadili se a popíjeli. Po chvíli se Will viditelně uvolnil a spolu s ním konečně i zrzka.

Noc ubíhala příjemně, se Silly opět střídavě tancovaly, aby posléze oddýchávaly vedle svých partnerů. V jednu chvíli, když opět pozorovaly své ženy, jak se svíjí na parketu, se Dan odvážil k otázce.

Pod křídly fénixeKde žijí příběhy. Začni objevovat