Poglavlje 74. - Baš si od njega tražila pomoć? (sezona 2 )

311 15 2
                                    

Prvo lice koje me je dočekalo kad sam došla svijesti bilo je lice policajca koji je očekivao da se probudim kako bih razgovarala sa njim. Pitala sam za Harrya i Nathana, a on mi je rekao da su obojica dobro i da se nisu previše izudarali, ali da su u problemima. Bilo mi je žao Natea. On nije bio kriv. Harry je taj koji je došao k nama i napao ga bez razloga. To sam i rekla policiji kad su me pitali. Izbjegla sam pitanje šta bi mogao biti motiv jer bi moj odgovor otvorio još više pitanja. Nisam mogla na njih odgovoriti. Bolilo me to što se desilo. Bolilo me što sam govorila protiv Harrya, ali nisam mogla lagati. Rose je također rekla ono što je vidjela tako da je Harry zadržan jedan dan u pritvoru, a onda je odlučeno da mora platiti kaznu. Nate ga na sreću nije tužio. Bio je svjestan razloga zbog kojih je Harry to sve uradio. I sam je rekao da bi možda se ponio isto da je situacija bila obrnuta. Nisam mogla razumjeti kako može da ga brani, ali rekao mi je i da ne pokušavam.

Iz stanice sam otišla direktno kod Lise i Louisa jer stvarno nisam mogla biti sama. Mučilo me sve što se desilo i više nisam znala šta da radim sama sa sebe. Trebao mi je neko da me razumije. Za ovih mjesec dana nikada se nisam izjadala nikome, a sada mi je baš to trebalo. Trebalo mi je da tugujem sa nekim ko me razumije.

Oboje su na sreću bili kući mada je Louis taman imao u planu da ode na kafu sa Eleanor, ali kad me vidio u kakvom sam stanju nazvao je da je zamoli da pomjere kafu za kasnije. Sjeli smo zajedno u dnevni, a ja sam konačno rekla sve šta mi je na srcu. Priznala sam i njima i sebi da mi fali Harry, da patim za njim, da bih voljela da s to nikada nije desilo pogotovo zato što nam je posljednjih dana prije toga bilo jako lijepo zajedno. Lisa me je razumjela. Slična situacija je bila između nje i Liama prije nego što je ostavio. Obije smo tugovale dok je Louis nastojao da nasmije i jednu i drugu kako bi nam podigao raspoloženje. Sve je bilo super dok me Louis nije pitao šta se desilo onoga dana kada je Rose došla. Nikada nisam rekla Louisu šta mi je Rose rekla, a da budem iskrena nisam željela da Lisa zna. Bar ne još uvijek. Bojala sam se njene osude.

''Izvinila mi se za sve i ponudila primirje zajedno sa informacijama o Taylor'', odgoovrila sam bez previše detalja.

''I ti se naravno odbila i otjerala bestraga?'', upitala je Lisa sa triumfalnim osmjehom.

''Ne baš. Prihvatila sam izvinjenje.'' Razočarenje na Lisi je bilo toliko da sam pomislila da će da me pljune. Njene oči su gledale u mene u nevjerici, praveći rupe po mom tijelu.

''Izvini, ali jesi li ti stvarno toliko glupa da joj povjeruješ?!'', upitala je sa agresivnim tonom. ''Znaš šta je sve radila i opet ćeš joj preći preko toga.''

''Sve znam, ali mi je dosta ratova za Harrya. Besmisleno je svađati se sa njom zbog nekoga kao što je on'', rekla sam joj. Gledala me kao da se pita jesam li ozbiljna.

''Cure, smirite se'', rekao je Louis. Lisa ga nije ni pogledala.

''Rose mi se čini kao da nije onakva kakvom se predstavljala. Sve mi je pojasnila i ako me saslušaš...'', zaustavila me prije nego što sam stigla da joj kažem bilo šta.

''Ne želim da slušam. Ti si stvarno poludjela ako u to sve vjeruješ.''

Ustala sam ne želivši da se svađam i pozdravivši Louisa otišla sam iz stana. Razumijem je stvarno zašto je takva. Rose joj je priuštila pakao na zabavi kada je obrukala pred svima i rekla Liamu da joj se sviđa. I mene je više puta povrijedila, ali nekako sam mogla da razumijem zašto. Krivila sam je, ali svjesna sam koliko je bila ogorčena jer se odrekla svega zbog ljubavi koja na kraju nije uspjela. I ja jednako toliko mrzim Taylor mada ne želim nikome da se svetim. Ako je Harry odabrao nju ponovo neću sigurno se truditi da ga preotmem. Nije vrijedan toga.

Obzirom da sam bez auta ne znam gdje da idem. Ne vrača mi se u moj stan, ne želim da me Harry sretne blizu ove zgrade, a sam ne znam šta da radim. Nakon besciljne šetnje odlučim se da odem do New Waterfront Traila. Tamo nisam nikada bila, ali čula sam da su staze za šetnje prelijepe. Savršeno da se odmori mozak. To mi je sada baš trebalo.

Komplikovan (H.S. ff)Where stories live. Discover now