Poglavlje 51. - Spavaš bez odjeće?

841 53 19
                                    

Nisam očekivao da ću je, kada uđem u stan, zateći u pozi u kojoj sam je zatekao, ali mi je to definitivno izmamilo osmjeh na lice i popravilo usrano raspoloženje. Ležala je, zapravo je spavala u sjedećoj pozi sa nogama na stolu, glave naslonjene na naslonjač i podsjećala me na mene nekad davno, nakon iscrpnih žurki kad bih se samo bacio na sofu i zaspao u istom položaju ne mučeći se čak ni da se pokrijem. Prišao sam tiho za svaki slučaj i prvo sam je pogledao, pomalo je žaleči zbog svih sranja koja je čekaju samnom, a potom sam je polahko podigao i ponijeo do njene sobe nekako uspjevajući da ugasim svijetlo u dnevnoj. Polahko, koliko sam mogao i znao, spustio sam je na krevet. Pokrio sam je, a potom sam svukao svoje hlače i majicu te sam legao do nje prebacujući jednu ruku preko njenog struka, a drugu sam iskoristio za naslanjanje glave. Umoran sam. Ne znam jesam li umoran od svega što se desilo ili sam opčenito umoran, ali znam da mi nije trebalo dugo da zaspim.ž


Bella's POV


Iz ugodnog sna probudilo me disanje koje nije pripadalo meni. Polahko i nevoljko sam sklonila pokrivač sa lica. Trepnula sam par puta i rukom sam protrljala oči, tako mičući snove sa njih. Zrake sunčeve svjetlosti prodiru kroz prozor i zasljepljuju me. Zbunjena sam. Mislila sam da ću odspavati samo do Harryevog dolaska, ali kako mogu da primjetim prespavala sam čitavu noć. Još k tome, Harry je u mom krevetu, sa mnom. Ovo djeluje ludo. Ne mogu sebi da vjerujem da je on tu pored mene i da je sada u vezi sa mnom. Kako da se naviknem da više nismo cimeri koji ne znaju šta da rade u tom odnosu, pitala sam se dok se Harry meškoljio pored mene. Imao je nemiran san.

Pogledala sam u njegovo namršteno lice koje su krasile lokne padajući na sve strane i nisam mogla da se ne zapitam da li bi se zaista trebala početi navikavati na ovo. Harry i ja u jutro u krevetu bez svađe i gluposti, kao obično, ležimo i lijenčarimo. Potom ustanemo i odlučimo jedno drugom posvetiti dan zaklinjujući se da neće biti problema. Možda je ipak pretjerano očekivati tako nešto. Voljela bih da to postane stvarnost, ali ne mogu to forsirati jer znam da je Harry na svoju ruku. I ja sam, da budemo iskreni.

''Jutro.'' Grubi glas me obavijesti da je budan te pogledam u Harrya čije su oci na pola otvorene, usnice razdvojene i roskaste pa samo skrenem pogled, gutajući i izustim tiho: ''Dobro jutro i tebi.''

''Znaš, zaljubljen sam u tvoj krevet'', izjavi na što se ja počnem smijati. To i njega nasmije. Odmahnem glavom i pogledam ga dok pomjera kosu natrag i oslanja se do mene te shvatim da je bez majice i samo u boksericama. Podignem pogled prema njemu i shvatim da gleda u mene i smješka se.

''Znaš, obzirom da je ovo prva noć da spavamo zajedno u ovom stanu nisam se skroz skinuo iako skoro nikad ne spavam u odjeći'', rekao je djelujući iskreno.

''Spavaš bez odjeće?'', upitam iznenađeno, a on se osmjehne i klimne glavom potvrdno.

''Ako ubuduće budeš spavao ovdje ili samnom uopčeno želim da budeš u odjeći'', rekla sam sasvim jasno dajući do znanja da želim da je odjeven u mojoj blizini.

Nasmijao se i oborio me na krevet, a onda se spustio do mog uha i upitao me šapatom kako mi išta može uraditi ako je obučen. Zarumenila sam se u obrazima zbog njegovog pitanja. Ne moram pogledati u ogledalo da znam da je to tako. Osjećam krv kako mi se kupi u njima i toplinu. Jaku i nepodnošljivu.

''Da mi uradiš šta tačno?'', upitala sam, u tom trenutku nesvjesna koliko moje pitanje zvuči glupo i koliko je odgovor na njeg očigledan, a on se samo nasmijao i poljubio me u nos.

''Zvučiš tako nevino i da ne znam vjerovao bih da nemaš pojma o tome šta želim da ti uradim'', rekao je dok je ustajao iz kreveta da se obuće.

Komplikovan (H.S. ff)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora