Moje tek započeto prijateljsto s Lisom je, čini se, bilo dobar potez. Iako se kratko poznajemo uspjele smo otkriti da imamo dosta zajedničkih tema i da obije volimo knjige. Saznala sam dosta stvari o njoj, Zaynu, ali i Louisu. Zayn i ona su na trećoj godini lingvistike i za razliku od njega ona će završiti kao student generacije. Nadarena je, pametna i jako posvećena fakultetu, ali zbog toga jedva da izlazi i nema puno prijatelja. Drago mi je da smo se zbližile jer i meni treba prijateljica, a ni njoj ne bi smetalo da ima jednu. Najčešće joj je društvo Zayn i jako ga voli kao prijatelja, ali naravno da želi da upozna druge i stvori nova prijateljstva. Jako me podsjeća na Marie.
Prijateljicu koja mi nedostaje.
Ponekad poželim da je nazovem i razgovaram s njom dva sata bez prestanka. Da joj ispričam sve što se do sada desilo i sve vezano za Harrya. Ali ne mogu. Ako je nazovem sjetit ću se prošlosti i onda će mi biti još teže. Zbog toga svaki put odustanem i kažem sebi da ćemo razgovarati kada odem kući. Tako će mi biti lakše i jednostavnije.
Kao i ovdje, ni tamo nisam imala puno prijatelja, ali su mi svi bili dragi i često su bili jedino što me je držalo na zemlji. Dugujem im toliko toga i teško mi je se prisjećati svega što se dešavalo zbog toga što su to večinom lijepe uspomene koje bih voljela ponoviti, ali znam da je to nemoguće. Jer se sve promjenilo.
''Bella, ideš?'', upita Lisa i udari me u rame da me vrati u stvarnost. Klimnem kratko i počnem se pomjerati kako ljudi u okolini ne bi pomislili da sam luda ili nešto slično.
''Baš sam uzbuđena'', kaže piskutavim glasom i samo čekam kad će poskočiti kao likovi iz crtanih filmova. ''Idemo kupiti haljine zajedno.'' Je li ovo ljubav? Ako jeste, ne znam koliko mi se sviđa, ali nasmijava me i zbog nje ona djeluje luckasto. Zaista se pitam hoću li i ja nekada skakutati od sreće zbog susreta sa voljenom osobom. Pomalo se užasavam odgovora na to pitanje.
''Ja ne idem u kupovinu. Neću se oblačiti specijalno zbog neke zabave na koju nisam željela ići'', kažem i zaradim mrštenje od nje.
''Parti brejker si. Sredi se barem za cimera.'' Počela sam da se smijem kao luda, a ona mi se pridružila. Već joj je, polovično, bio poznat odnos mene i Harrya i zbog toga je dobro znala da se za njega nemam namjeru srediti. Šta god da obučem neće promjeniti činjenicu da će on ovu noć provesti sa Rose.
''Pa, poznavajući ostale, šta god da obučeš oni će naći načina da to skinu sa tebe. Vjeruj mi i ne troši vrijeme'', kažem opušteno. Lisa je otvorila usta i iznenađeno me pogledala, ali ja sam samo slegnula ramenima i nastavila da hodam. Istina koju ona ne zna je poprilično komplikovana, ali trebala bi barem da zna kako se te zabave odvijaju. Nemam neko veliko iskustvo, ali čisto sumnjam da će ova biti nešto drugačija od Harryeve.
''Kako god. Idemo u šoping!'', vikne i privuče poglede par momaka sa klupa u parku. Umjesto da se pretvara da to nije bila ona, nasmije se kao luda i nastavi da skakuče ignorišući smijeh koji je dolazio do nas. Nije se čak ni osvrnula na par komentara.
Kupovina se jako odužila jer Lisa nije mogla da pronađe idealnu haljinu pa je isprobala pet da bi se na kraju odlučila za onu koju je probala drugu po redu. Bila je to uska, kratka i crna haljina jedva do polovine butina. Vrat i rukavi su joj bili čipkasti, ali nije bila providna jer je ispod bila crna tkanina koja je sve pokrila. Haljina mi se dopadala, ali smatrala sam da se previše uređivala za nešto što nije tako spektakularno i ne traži toliko truda.
Ja sam odabrala indigno plavu, kratku i jednostavnu haljinu od satena koja mi je padala uz tijelo sve do koljena. Nisam navikla da kupujem haljine i zbog toga nisam znala šta konkretno da tražim, ali Lisa je rekla da moram doći u što boljem izdanju zbog ostalih djevojaka tamo. Obzirom da me se osamdeset posto osoba na toj zabavi ne tiče, smatrala sam da nema potrebe da izaberem nešto drugo osim jednostavne haljine. Obije smo odabrale štikle – na njeno insistiranje – i to su naravno bile sa visokim potpeticama. Počela sam sumnjati u to da je jako umjerena.
YOU ARE READING
Komplikovan (H.S. ff)
FanfictionBilo je nešto u njemu što je privlačilo svaki put kada bi ga vidjela. Željela se držati podalje, pokušala je pobjeći od toga, pobjeći od sebe, pobjeći od njega ... ali nije uspjela jer se svaki put vraćala na isto. A onda je odlučila prihvatiti igru...