Poglavlje 56. - Da li sam ti ja lijepa?

805 50 30
                                    

Subota je bio dan u sedmici koji je obično dolazio sporo, a prolazio nevjerovatnom brzinom kao i drugi dan vikenda. Kad sam stigla u Bellingam saznala sam da djevojke imaju pravo u vrijeme vannastavnih aktivnosti da se prijave na odbojku pa sam i ja nekih mjesec dana kasnije se prijavila da bih se vratila u formu. Odbojku sam trenirala u srednjoj školi i nedostajala mi je tokom raspusta i prvih mjesec dana fakulteta tako da sam se baš razveselila kada sam saznala da i brucoši mogu da dolaze na trening. Sjetila sam se jednog treninga na koji je došao i Harry iako muškarci to ne rade. Još su mi u glavi njegov repić i oni servisi.

Jutro je bilo prohladno, a radijatori su bili smanjeni na minimum tako da sam prvo njih pojačala kad sam se izvukla iz kreveta. Harry je i dalje spavao tako da nisam imala namjeru da ga budim. Bilo je tek pola devet i znala sam dobro da će biti čangrizav ako ga probudim ranije. Obavila sam higijenske potrebe u kupaonici i obukla sam čarape i duksericu da se utoplim. Imala sam vremena da doručkujem i spakujem stvari koje sam dobila od kluba nakon što sam mu pristupila, a i potom da malo lijenčarim i igram se na telefonu jer je trening kretao od pola 12 a ja sam imala nešto manje od tri sata na raspolaganju.

Oko jedanaest sam se spremila i pozdravila sa Harryem koji se probudio oko pola deset, vidno nezadovoljan što ga nisam probudila ranije. Obukla sam plave farmerke i crni džemper, a kosu sam lijepo zagladila i vezala u punđu pazeći da ništa ne strši te sam napustila stan razmišljajući o Lisi i Kris. Dogovorile smo se danas da ćemo ići da posjetimo Kris jer je još uvijek prehlađena i jer je naš dogovor propao. Također, dio mene se nada da će mi Lisa reći šta se desilo između nje i Liama pa je plakala.

Louis mi nije rekao razlog, ali mogu da pretpostavim da je nešto loše u pitanju jer radi se o Liamu. S druge strane on je, čini se, počeo da se viđa sa slatkom djevojkom sa faksa. Čini mi se da je rekao da se ona zove Eleanor Calder, a da je došla iz Los Anđelesa na studij ovamo.

Toliko je stvari koje su se izdešavale u kratkom periodu. Harryevi roditelji insistiraju na tome da Harry dođe kući za vikend jer se desilo nešto važno što on mora znati, a Harry, tvrdoglav kakav jeste, ne želi ići bez mene, a ja ne želim da idem s njim jer ... zaista je komplikovano. Harry je upoznao moju mamu i par puta je svjedočio njenom nezadovoljstvu sa mnom, ali ja se pomalo bojim otići i upoznati sa njegovim roditeljima.

Ulazim u salu i presvlačim se sretna jer je dovoljno toplo tako da je moja odjeća potpuno adekvatna. U odjeću za odbojku i ljeti i zimi spadaju šorc i kratka majica pa mi je drago da je sala izuzetno zagrijana i da mi dukserica koju navućem sasvim pruža dovoljno toplote da mogu normalno da funkcionišem. Kad izađem u dvoranu neke cure već igraju pa im se priključim kako bih se zagrijala prije turnira. Znam da je pomalo sebično od mene što okljevam i iskreno ne želim ići, ali plašim se reakcije njegovih roditelja. Šta ako su poput Harrya i budu mislili da nisam dovoljno dobra za njega? Malo mi je glupo razmišljanje, ali nikada nisam ni pomislila na to da bi me neko mogao vidjeti neprimjerenu za svog sina.

''Hej ti! Hoćeš li igrati ili ne?'', upita me djevojka koju ne poznajem. ''Ne možeš samo stajati i smetati nam!'' Njene malene oči koje skoro prekrivaju riđe šiške me stijeljaju pogledom pa samo potvrdno klimnem glavom.

''Samo sam'', počnem da se branim, ali ona me prekida.

''Samo si odmarala svoju lijenu guzicu dok mi igramo. Ako nisi htjela da igraš trebala si da se makneš jer smetaš!'' Šokirano sam je pogledala, a ona se samo još više namrštila. Nisam mogla vjerovati da se tako ponaša. Nisam joj ništa uradila, a bezobrazna je i još bi se svađala.

''Misliš da se pomjeriš ili šta?'' Krenem da se maknem u stranu, ali kad je rekla: ''Jebe je Styles pa se umislila.'' poludila sam.

''Koji si vrag rekla?!'', viknula sam i zatrčavši se prema njoj skočila sam i oborila je na  pod uz glasni trasak koji se prolomio kroz salu i prekinuo sve igre. 

Komplikovan (H.S. ff)Where stories live. Discover now