Poglavlje 41. - Od tebe bih svašta očekivala

922 55 9
                                    

Potrebno je da pozvonim još koji put kako bi mi mama otvorila, a kada to uradi na njenom licu se jasno očita zbunjenost dok pilji u Harrya koji stoji do mene i smješka joj se zubato. Kao da želi da je isprovocira. Iznenađena sam time kako je obučena. Bijela košulja na njoj, kratkih rukava, utrpana je u zelenu suknju koja joj seže do ispod koljena. Krasi je debeli smeđi kajš upotpunjavajući kombinaciju i dajući joj izgled bar pet godina mlađe žene. Ne sjećam se kad sam je posljednji put vidjela ovako zavodljivu i ženstvenu. Često se trudi da izgleda kao tinejđerica, ali sada izgleda potpuno zrelo i odraslo pa čak i seksi sa raspuštenom kosom. Da je znala da Harry dolazi pomislila bih da se namjerno tako obukla kako bi ga privukla, ali obzirom da to nije slučaj iznenađena sam jer je to odabrala kao odjeću u kojoj će me dočekati.

''Ćao mama'', rekla sam grleći je jer sam dobro znala da se ona toga neće sjetiti. Čak i dok joj ne vidim lice znam da je njena pažnja usmjerena na Harrya i to me rastužuje. Ne smeta mi to što joj je zanimljiv i što će me 'izribati' što sam ga dovela, ali mi smeta to što ja kao njena kćerka ne uživam toliko pažnje kao on sada.

Kada ga je prvi put vidjela znam da je najradije htjela da me odvuče u studentski dom jer joj se nije dopao, ali sada mi se čini kao da ga gleda sa fasciniranim pogledom. Onim kojim arheolozi gledaju neki eksponat.

''Izzy ja,'' zaustila je, a onda je malo bolje obratila pažnju na mene i smrkla se. ''Šta si to obukla?''

Prevrnula sam očima na njen glupi nadimak, a Harry se zakikotao i znam da će mi se smijati bar još neko vrijeme i podsjećati me na to.

''Šta nije uredu sa tim kako sam obučena?'', upitam, a ona samo uzdahne, kao da me odpisuje i kao da sam izgubljen slučaj.

Nosim crnu široku, crnu trenerku i rozu, usku majicu dugih rukava jer mi je hladno. Na njoj piše ''One boyfriend is not enough!''. U misli mi jasno dolazi Louisova reakcija na nju i osmjeh mi se pojavljuje na licu. Stvarno mi nedostaje iako ga nisam vidjela samo dva ili tri dana.

''Sve je uredu da si u tome krenula na trening, a ne ovamo'', kaže, a onda tek pročita natpis i podsmjehne se. ''Mislim da je tebi i jedan previše s obzirom na tvoju nezrelost.''

Nakon tog komentara nas je pustila u kuću, a Harry je iskoristio priliku da mi se naruga čim je ušao, kričavim tonom imitirajući moju mamu sa riječima: ''Izzy, šta to obuće?''

Isplazila sam mu jezik, a on je odmahnuo glavom i nasmijao se na moju nezrelost. Mama je bila u pravu čak i povodom ovoga. Stvarno nisam za vezu. To je i Harry potvrdio mumljajući da sam jako zrela sa tim ponašanjem. Maleni osmijeh mi je jasno davao do znanja da mu je moj postupak smiješan i da mu nije zasmetao. Jasno da nije kada sam od njega to 'pokupila'.

''Sranje, koliko je veliko'', promrmljao je Harry razgledajući uokolo. Sretna sam da ga mama nije čula jer bi ga odmah prekorila zbog izražavanja, a nekako znam da to Harryu ne bi bilo posljednje što će reći.

Čim je ona započela obilazak kuće, na moje iznenađenje i krajnju začuđenost, izvukla sam se nekako pod izgovorom da mi nije dobro od puta pa sam se popela stepenicama do svoje sobe na drugom spratu. Kad sam stala pred teška, drvena vrata osmjehnula sam se jer je na šteki vjesio podsjetnik na kom piše da osoba s vana ne ulazi ako nije jedan od momaka iz BTR (Big Time Rush). Stvarno sam bila luda za njima tokom svog srednjoškolskog obrazovanja. Volim ih i sada, ali više nisu jedina regija mog interesovanja.

Ne mogu, a da se ne pitam kako je mama onako smirena i uredu sa činjenicom da je Harry tu. Kako nije poludjela i odvela me do sobe pod nekim izgovorom da me zadavi, pitam se dok zatvaram vrata za sobom. Znam koliko ne podnosi momke poput njega, ali odvela ga je u razgeldanje uokolo i još izgleda zabavljeno činjenicom da je on tu.

Komplikovan (H.S. ff)Where stories live. Discover now