Poglavlje 23. - Zašto, James?

1.2K 69 6
                                    

Sa osmjehom na usnama prišla sam improvizovanom šanku i sjela na praznu stolicu, sve vrijeme krajičkom oka promatrajući Liama i Lisu koji su nakon prvobitne iznenađenosti počeli razgovarati. Louis se igra sa čašama i alkoholom te trenutno sipa crvenu tečnost u malenu čašu. Uoči me tek onda kada mu mahnem ispred lica i pokloni mi jedan od svojih iskrenih osmjeha koji me odmah oraspoloži. Vidim da je pijan i jasno mi je da za to nje kriva ona čaša votke koju je popio dok smo igrali igru. Mora da se napio puno ranije. Pitam se zašto je toliko pio, ali nemam namjeru da mu držim lekcije jer sam i sama pripita.

''Mislio sam da se družiš sa Liamom i Lisom'', reče i osloni se na šank.

''Došla sam zapravo da tebi pravim društvo. Ako me prihvataš'', kažem i nasmješim se. Vidim da su se svi uokolo snašli jer oko nas ili plešu ili razgovaraju, ali niko ne stoji sam. Drago mi je da je Louis tu jer inače ne bih znala šta da radim i ne bih mogla Lisi omogućiti privatnost.

Okrenem se da vidim kako im ide i shvatim da više baš i nemaju privatnost jer im se pridružio Zayn i sada svo troje sjede i smiju se nečemu. Drago mi je zbog nje i drago mi je zbog toga što Liam nije sa Kayom ili nekom drugom djevojkom. U drugom kutu sjede Harry i Rose. Suzdržim se da ne zakolutam očima.

''Znam ja šta tebi treba'', reče Louis vrativši moju pažnju na njeg. ''Samo malo.''

Gledala sam u njeg dok je mučkao piće i u jednom trenutku sam mu se počela diviti. Kosa mu je padala preko čela, izraz lica mu je odavao da je koncentrisan na ono što radi, a usne su mu bile i dalje razvučene u osmijeh. Na jednu kratku sekudnu zapitala sam se kako bi bilo da je on moj cimer i kako bi bilo da se nešto desi između nas. Krivica me je počela ujedati zbog toga i brzo sam te misli potisnula iz glave. Nije fer da fantaziram o prijatelju samo zato što me Harry uvijek razočara.

Konačno je završio moje piće, ukrasio je čašu sa crvenom tečnošću, kriškom limuna i nekom biljkom te mi je laganim pokretom ruke poslao preko stola. Primila sam čašu čvrsto i bez puno zapitkivanja otpila sam tekučinu boje krvi. Okus je bio znatno bolji od boje pa sam se trudila da pijem bez da gledam u čašu.

''Znao sam da će ti se svidjeti Bloody mary'', kaže, ponosan na svoj pogodak. Jedan pogled na Harrya i Rose i moja čaša je bila prazna. Vidjela sam kako podiže obrve u znak pitanja, ali ništa ne kaže. Cijenila sam to. Ja njega neću zapitkivati kao ni on mene.

Nastavili smo razgovarati o raznim temema i iako mi je sve bilo nepovezano znala sam da smo se par puta dotaknuli ozbiljnijih tema. Kad sam pogledala u sat nakon duže vremena skoro sam pala sa stolice. Bilo je pet do dvanaest i svi uokolo su bili uništeni od alkohola. Lisa se zabavlja sa Zaynom i oboje su jako dobro raspoloženi iako je Liam otišao do Kaye. Rose im se pridružila dok je Harry sada nazdravljao sa Jamesom.

Do mene je došla Kristen i sjela je na praznu stolicu.

''Ovo je jedna od dosadnijih zabava kojima sam prisustvovala'', prokomenariše i polegne glavu na šank kao da će zaspati. Ne mogu, a da se ne nasmijem na njen pokušaj da podigne atmosferu uokolo.

Kristen je jedna od osoba prema kojima se nisam ponašala najbolje i pomalo osjećam krivicu zbog toga. Ona je samo željela da me upozori na Harrya, ali ja sam bila previše povrijeđena i previše ponosna da je saslušam. Nije me briga što mi se obrača dok je pijana, ali drago mi je da razgovaramo.

''Mislila sam da će još jedna igra podići stvari na viši nivo, ali čini se da će sve ostati mirno'', kažem i otpijem gutljaj vode koju mi je Louis nasuo umjesto alkohola. Zahvalna sam mu na tome jer mislim da više ne bih smjela da pijem.

''Ne brini. Kad se najmanje budemo nadali James će da skoči i kaže igra!'', vikne i počne da se smije te me zagrli čvrsto. Njen smijeh mi odzvanja u ušima i zaglušuje druge zvukove iako je muzika jako glasna.

Komplikovan (H.S. ff)Where stories live. Discover now