Prije svega, želim sve da upozorim da je dio 'prljav' i da ima dosta scena za odrasle koje se možda neće dopasti svima pa samo želim da naglasim da čitate na svoju odgovornost. Uživajte :)
---
Žudnja ... to je zaista jedan moćan i strašan osjećaj koji dođe iznenada i pomuti nam pamet, na prvo mjesto stavi užitak i tjera um i tijelo da joj se povinuju i rade onako kako ih ona navodi. Ljudi je vole. To je jednostavno tako jer kada je uzvračena, žudnja može da dovede do benefita koji su nam u tom trenutku potrebni. Žudnja može biti zabavna, ne tvrdim suprotno, ali previše žudnje može biti pogubno za osjećaje. Da li postoji smisao u njoj? Kamo ona vodi? Sve koje ja poznajem zbog nje su patili i bili oštečeni. Samo zato što mi žudimo za nekim ili nečim ne znači da i oni osjećaju isto. Katkad se žudnja pomješa sa ljubavlju, a kada se to desi neminovno je da će jedna strana biti povrijeđena.
Osjećam da će se to desiti meni.
Gubim se u signalima koje mi Harryevo tijelo šalje, par centimetara udaljeno od moga. Žudnja i strast vidljivi su u njegovim očima, u načinu na koji mi dodiruje obraz i suzdržava se da bude iole pristojan. Ako se pristojnost uopšte može povezati sa njim u ovom trenutku.
Bojim se da ne pomješam žudnju sa ljubavlju i povrijedim samu sebe.
''Sjetio sam se da si mi pojasnila komplikovani odnos tebe i tvoje majke i toga kako ona za tebe želi dobrog momka'', rekao je, a ja sam se zamislila pokušavajući da se sjetim da li sam mu to zaista rekla. Ako jesam bilo je besmisleno skrivati to od njega ovu noć. ''Volio bih da slomim njene predrasude o momcima poput mene.''
Iako su njegove riječi djelovale tako iskreno i u jednom trenutku sam pomislila da bi to mogao, dio mene nije mogao da odbaci vjerovanje da će Harry, ukoliko mu se približim previše, slomiti samo mene. Bojala sam se toga čak i ovako pijana.
Primio me za struk, privukao k sebi uz prsa i oslonio je glavu na moje rame, te rekao: ''Ne znam kako da to uradim kad ne mogu da slomim ni tvoje predrasude o sebi.''
Nikada više istine nije izrekao u jednoj rečenici. Bar ne da se sada sječam. Voljela bih da je drugačije, da smo Harry i ja bliži, da mu vjerujem, ali bojim se toga. Bojim se pasti i biti povrijeđena. Najviše od svega se bojim dobiti Harrya, a onda ga izgubiti. Dok se svađamo, dok bježimo pa dolazimo jedno k drugom, još vjerujem da nemam šta da izgubim. Bojim se dobiti nešto, a onda ostati bez toga.
Njegova je ruka završila u mojoj kosi, i dok me milovao osjetila sam toplinu kako mi se širi tijelom i grije mi unutrinu, ali na jedan miran i blag način. Nije tu bilo žudnje i strasti. Samo lijepa gesta koja mi je falila, a da to i nisam znala. Kad se odvojio od mene vidjela sam njegove oči, ali ne pune žudnje, to jeste ne samo nje, nego i želje za time da bude blizu. Ranije kada se ovo desilo mislila sam da želi bilo koga pored sebe, ali sada sam osjećala da želi baš mene. To mi je u unutrini zapalilo vatru. Onaj maleni plamen koji je zapaljen milovanjem sada je planuo kao oganj. Ne znam je li tome potpomogao silni alkohol koji je u meni, ali znam da sam na neki čudan način sretna što je sada sa mnom ovdje.
''Mogu li da te poljubim, Bells?'', upitao je, a meni je dah zastao istog trenutka.
Ovo je prvi put da je pitao da me poljubi i ne znam kako da se nosim sa tim iznenadnim osjećajem sreće u sebi. Znam da nije normalno ovo što radimo, ali ne mogu da ne budem ponosna na njega što je shvatio da je ono što je radio neispravno i što želi da pokuša drugačije.
''Prijatelji se ne ljube'', kažem bez razmišljanja i skoro da se udarim što sam to rekla.
''Uradili smo više stvari koje prijatelji ne rade'', kaže i ima pravo.
YOU ARE READING
Komplikovan (H.S. ff)
FanfictionBilo je nešto u njemu što je privlačilo svaki put kada bi ga vidjela. Željela se držati podalje, pokušala je pobjeći od toga, pobjeći od sebe, pobjeći od njega ... ali nije uspjela jer se svaki put vraćala na isto. A onda je odlučila prihvatiti igru...