Poglavlje 68 - Neko te čeka u kuhinji (sezona 2)

267 13 2
                                    

Čitava scena oko mog incidenta me toliko prestrašila da sam počela da gubim svijest. Čula sam samo hitnu, policiju i nečiji glas kako me doziva. Probudila sam se u bolničkoj sobi, a mama je sjedila na stolici do kreveta i promatrala kroz prozor. Čim sam se pridigla u sjedeći položaj obrušila se na mene kao lavina. I što je najšokantnije nije me napadala nego je plakala. Grlila me kao da se plašila da ću da nestanem ako me pusti i govorila je kako sam užasna, nepažljiva, kako se uopšte ne pitam da li bi nekog povrijedila ako mi se nešto desi. Htjela sam da joj kažem da je previše umislila i da nisam htjela namjerno da stradam, ali prijalo mi je da se ovako brine za mene.

Nisam izbjegla razgovor sa policijom. Na sreću, Nathanovi roditelji su to riješili kako on ne bi imao problema jer je motor ipak njegov. Mama se ponudila da plati štetu (koje da budem iskrena i nije bilo toliko puno) ali Nate nije htio ni da čuje. Jedino je želio da zna da sam dobro. Bila sam dobro. Jedna strana stražnjice i kuka mi je bila malo oguljena, ali sve u svemu bila sam sasvim uredu. Neko vrijeme ću morati da pazim kako sjedam.

''Hajdemo, doktor je rekao da možeš kući čim se probudiš'', rekla je mama.

Klimnula sam glavom i počela da se spremam, a ona je otišla da porazgovara sa doktorom. Dok sam oblačila jaknu čula sam kucanje na vratima. Pomislivši da je to Nate rekla sam da je slobodno, ali umjesto njega ušao je Harry. Ukrivila sam glavu i sa nevjericom na licu sam ga pogledala.

''Šta ćeš ti ovdje?'', upitala sam iznervirano. ''Zašto visiš po Ellensburgu?''

''Kod porodičnih prijatelja sam, a doveo sam njihovu kćerku na infuziju u trenutku kad su tebe dovezli pa sam odlučio da te sačekam'', odgovorio je sa bolom u glasu. Gledao me kao da me moli da ga ne otjeram, a ja sam baš to namjeravala.

''Super, hajde sad izađi napolje.''

''Bella...''

''Harry, izađi napolje'' Odmahnuo je glavom. ''Dobro, onda ću ja da izađem.''

Progurala sam se pored njega ni ne osvrnuvši se da ga pogledam. Vikao je za mnom kroz hodnik sve dok nije vidio da je mama tu. Onda se stišao, ali je i dalje išao za mnom. Prošla sam pored nje povukavši je za rukav da ide za mnom. Nije ništa rekla, ali je krenula. Harry me je stigao i primio za nadlakticu.

''Bella, kad ćeš me već jednom saslušati? Molim te da ti kažem šta se desilo i da konačno shvatiš da te nisam prevario.''

Nasmijala sam se, a onda sam izvukla ruku iz njegove. ''Znaš kad si imao priliku da mi kažeš istinu? Još onda kad sam se ja trudila da te dobijem na broj, a ti se nisi javljao Harry. Imao si noć u kojoj si mi slagao gdje si, imao si dan u kom si bio ko zna gdje, a svoju si bivšu smjestio u naš stan.'' Sutio je dok sam ja vikala na njeg, a majka me vukla za ruku da se stišam jer je sigurno bilo sram.

''Samo da ti objasnim, ja...''

''Samo nemoj da mi objasniš. Vrati se njoj i pusti me na miru. Ne vjerujem ti ništa.''

S tim riječima sam otišla od njeg. Ni ovaj put se nisam osvrnula. Nisam mogla da ne bi vidio suze koje su se nagomilale u očima i usne koje drhte. Čim sam sjela u mamino auto konačno sam zaplakala, nakon toliko dana. Mama je šutila i bilo mi je lakše zbog toga. Da je nešto rekla mislim da bih se raspala od bola. Nisam mogla da vjerujem da ima petlju da dođe i zahtjeva da mi objasni šta se desilo. Imao je priliku. Nije trebao da me laže, a pogotovo prevari. Rekla sam da mu to ne bih mogla oprostiti. Zašto se sad gura da mi nešto dokaže kad je sam kriv za sve što se desilo?

Čim smo stigle mama je upalila grijanje jer je kuća bila prehladna. Smjestila me na sofu, pokrila dekicom i otišla da pravi sir platu. U toku vožnje govorila mi je da legnem i odspavam, ali ja sam je odbila. Rekla sam da će sve biti kako smo se dogovrile i da želim da se družimo. To je na pola bila istina i zato me grizla savjest. Iskrena da budem željela sam to vino koje smo trebale piti. Željela sam da se opustim kako ne bih mislila na prošlost. Nisam o prošlosti željela da pričam. Bar ne o toj. Željela sam da pričam o svojoj porodici, o tome šta se ovdje dešavalo u protekla tri i po mjeseca.

Komplikovan (H.S. ff)Onde histórias criam vida. Descubra agora