Poglavlje 57. - Neželjena prinova

646 47 23
                                    




Bila sam iznenađena prizorom toliko da se nisam pomkla sa mjesta nego sam kao kip stojala i gledala u nju, čekajući da primjeti moje prisustvo. Harry mi nije spominjao da je udata, niti mi je rekao da ima momka. Da budem iskrena, nismo puno o njema ni razgovarali, ali znam da mi ni u kratkim crtama to nije spomenuo. Njihov zagrljaj je trajao dugo i bio jako nježan, a onda, kada je pustio njene svjetlo-zelene oči su pogledale u mene, pa sam se nasmješila koliko sam uvjerljivije mogla i maknula sam pogled sa njenog stomaka. Ona me nije zagrlila kao Annie nego mi je samo pružila ruku sumljučavo me odmjeravajući što je potpuno uredu jer me ne poznaje, a i ne želi da glumi ogromnu radost.

''Gemma'', kratko je rekla bez onog drago mi je, bez topline ili barem njena pokušaja.

''Bella'', uzvratila sam jednako kratko ne zbog toga što sam htjela ispasti bezobrazna ili joj uzvratiti jednakom mjerom nego me njen stav iznenadio i nisam znala šta drugo da kažem. Nakon toga se okrenula i odšetala je na sprat ostavljajući nas sve iza sebe. Annie me suosjećajno pogledala i uputila mi je osmjeh te je ispričala ponašanje njene kćeri koja je sada, po njenim riječima, u osjetljivoj fazi.

''Ja idem do Gemme, a ti možeš ostati ovdje. Mama sigurno treba pomoć'', rekao je Harry.

Pogledala sam u njega molečljivim pogledom, ali njegov zločesti osmjeh se još više proširio usnama tjerajući me da se namrštim jer mi je ovo namjerno uradio. Htjednem se usprotiviti, ali onda se javi Annie koja kaže kako bi voljela da ostanem sa njom pa popustim i složim se sa njegovim prijedlogom. Harry odlazi na sprat, a kad se vrata gore otvore i uz tresak zatvore Annie me pozove u kuhinju. Ulazim u malenu prostoriju koja odaje toplotu, a ona zatvara vrata i okreće se prema meni te njen osmijeh izblijedi.

''Je li te Harry udario?''

''Molim?'', upitam je zbunjeno, a ona se namršti jer vjerujem da misli da lažem. 

''I ja sam nekad bila djevojka, znaš? I znam sve trikove prekrivanja ugriza, masnica i ostalog'', rekla je ozbljino, a ja sam shvatila da se na meni vidi da sam šminkom pokušala da sakrijem bolne ožiljke od današnje tuče.

''Vjerujem da znate, ali nije me Harry udario tako da nemojte da se brinete. Zaista'', rekla sam joj kako bi mogla da odahne, a bila sam zahvalna kad me nije ispitivala za detalje jer bih propala u zemlju da moram da joj kažem da sam modricu dobila tako što sam se potukla sa curom koja okolo priča da sam imala seks sa njenim sinom.

Počela je da smješta po kuhinji, a to mi je dalo vremena da uočim sitnice koje je Harry naslijedio od nje. Počevši od kose koja je smeđa i kovrđava te neodoljivo podsjeća na njega. Lice joj je mlado i svježe, a oči jednake boje kao okean. Briše ruke o crvenu kecelju ispod koje se nadziru bijeli džemper i crna trenerka, a onda me pita da li bih pripremila salatu za nas.

Ona mi pokloni osmjeh i doda sastojke. Sve radim pažljivo i nastojim da ne zeznem nešto da ne bi poslije bilo da ne znam da nasječem običnu salatu. Čim završimo sa postavljanjem stola ona me pošalje po Harrya i Gemmu. Uspnem se starim, drvenim stepenicama do gornjem sprata i uđem u hodnik skoro sličan onome dolje. Jedino su ovdje zidovi svjetlo-roze boje i ne mogu da povjerujem da je Harry to dozvolio jer on nije tip za te boje. Zastanem pred zadnjim vratima i podignem ruku da pokucam kad začujem glasove koji me zaustave. Nije pristojno prisluškivati, ali ne mogu da odolim pa se prislonim tiho uz vrata. Nisam kriva jer su tako glasni pa nemam izbora nego da ih čujem.

''Harry, jesi ti siguran u vezi nje?'' Gemma ga pita.

''Da, jebemu! Koliko puta moram reći? Šta ti imaš protiv toga?'' vikne na nju, a ja progutam knedlu. Upravo zbog ovoga nisam željela doći.

''Ništa, ali jesi li je vidio? Ona i ti? Nekako mi ne djeluje kao da ... '' Odlučim da uđem bez kucanja kako bi ih zaustavila u namjeri da nastave dalje.

Komplikovan (H.S. ff)Where stories live. Discover now