Epilog - Finale

564 20 34
                                    

Ovo je i posljednje poglavlje priče Komplikovan pa se nadam da će vam se svidjeti!

* * * *

Pod rukom sam osjećala mekani papir dok sam očima prelazila preko naslova i stinih slova smještenih u dvije rubrike

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Pod rukom sam osjećala mekani papir dok sam očima prelazila preko naslova i stinih slova smještenih u dvije rubrike. Ponos i oduševljenje su iz mene sijali u punom mahu zbog činjenice da u rukama držim svoj prvi časopis. Prvi na koji sam stavila svoj potpis. Isabella Wayne. Djevojka koja je prije četiri godine krenula na fakultet u Bellingam sada je sjedila u Ellensburgu u kancelariji i ostvarivala svoj san. Zadivljena sam da sam uspjela u tako kratkom roku, a bilo je puno ljudi koji su govorili da nemam šanse za tim. Još od trenutka kada je moj otac došao da radi u ovoj istoj kancelariji gajila sam želju da jednog dana ovdje radim i ja. Tada nisam mogla ni sanjati da ću jednog dana ovdje biti bez njega, ali sam sigurna da bi on bio iznimno ponosan na mene da me sada može vidjeti.

Kompijuter mi je ugašen jer je kraj radnog vremena i svi su već otišli. Svi osim mene. Ja nemam razloga da žurim kući jer me tamo niko ne čeka. Harry je u New Yorku na nekom seminaru i doći će tek za tri dana tako da nemam potrebu da požurim. Fascinanctno je to da prije tri i po godine sve mi je izgledalo beznadežno u vezi nas dvoje, a sada, dok sam sjedila ovdje i piljila u zid, shvatila sam da se sve posložilo. Harry je magistrirao, a ja sam jednu godinu dalje od diplome za magistra. Kao poklon kupila sam mu naliv pero sa potpisom Henrya Hofmana (poznati novinar (izmišljen)) i zlatni sat. Na sav glas se hvalio uokolo sa poklonom. Prošle godine kad sam diplomirala nakon tri godine faksa od njega sam dobila na poklon lančić od bijelog zlata sa malenom pahuljom. Kaže da je to zato što me imao običaj zvati ledenom kraljicom. Jako originalno, moram priznati.

Pažnju mi je privukla notifikacija na mobitelu. Od Lise je. Sigurno mi šalje sliku Ellie i Jakoba kao što to često radi. Ponosna sam na to kako je organizirala svoj život. Nakon faksa udala se za nekog advokata iz Las Vegasa i sada sa njim ima dvoje djece. Ne mogu da odlučim koje je slađe od njih dvoje. Lisa me je počastila time da ja budem kuma Jakobu kada se rodio. Bila sam najsretnija osoba na svijetu što mi se pružila takva prilika. Ponosna sam na nju što je zaboravila Liama. On se nije vratio, a pretpostavljam da je sretan tamo gdje se sada nalazi. Od nje često dobijem slike od Louisa kad im dođe, a ja nisam u mogućnosti da ih posjetim zbog posla.

On se vratio u Englesku, a radi kao prodavač nekretnina. Nisam to očekivala obzirom da smo oboje studirali isto, ali moram priznati da mu dobro ide. Još se nije skrasio, ali ostao je u vezi sa Eleanor koja se godinu poslije njegovog odlaska preselila u Englesku da bi mu bila blizu. Znam da su sretni i to mi je najvažnije. Na žalost, nisam ga vidjela posljednjih šest mjeseci i jako mi nedostaje.

Harry me jučer obavjestio da nas njegovi roditelji očekuju sljedeće sedmice na rođendanu Gemminog sina. Punio je tri godine i nikada to ne bih propustila. Ipak je ideja o tome da Gemma zadrži dijete bila ispravna jer se nakon poroda pojavio njen bivši momak koji je izrazio želju da joj pomaže pri odgoju bebe i njih dvoje su poslije toga ušli u vezu u kojoj su već dvije godine. Čitava pojenta rođendana nije samo proslava nego i to da Jules želi da je zaprosi. Presretna sam zbog nje.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 20, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Komplikovan (H.S. ff)Where stories live. Discover now