Eliza, Ratu Kegelapan b.6

2 0 0
                                    

Tempat: Tidak Diketahui.
Masa: Tidak Diketahui. 

     Finnick terjaga dari pengsannya dan mendapati dirinya berada didalam bilik yang gelap. Dia diikat pada sebuah katil seperti yang boleh didapati di hospital sakit jiwa. Dia juga berada dalam keadaan berbogel. Hanya sebatang lilin sahaja yang diletakkan disebelah katilnya untuk menerangi bilik tersebut. Katil tersebut berada dalam posisi berdiri 45 darjah. 

     " Anna! Annabeth!!" Finnick memanggil perempuan yang membawanya ke sini. Dia percaya Annabethlah dalam sebalik semua ini. Dia cuba menggunakan kuasa apinya untuk membebaskan diri tetapi tidak terhasil. 

     Sungguh misteri apabila dia tidak dapat menggunakan kuasanya. 

 " ANNABETH!!!" Finnick jerit dengan marah.  

     " Sudah bangun, ya?" kata seseorang dari dalam kegelapan bilik tersebut. Dia muncul dengan sinaran cahaya sebatang lilin dan berpakaian jubah hitam melitupi seluruh tubuhnya. " Aku tahu itu kau, Annabeth. Lepaskan aku!" 

     Annabeth membuka hud jubahnya untuk menunjukkan wajahnya. Wajahnya di solek dengan solekkan tengkorak. Ada lambang salib terbalik di tengah-tengah dahinya. Annabeth tersenyum melihat Finnick. " Awak ada ' barang' yang baik." Annabeth maksudkan kepada kemaluan Finnick. 

     " KAU! APA KAU NAK DENGAN AKU!!" Finnick semakin marah. 

     Annabeth tertawa kecil. " Manusia mutant bodoh. Sungguh mudah untuk aku bawa kau kesini. Minda kau terlalu lemah. Hanya memikirkan keindahan sahaja sehingga kau melupakan keburukkan yang mungkin akan menimpa. Finn, tiada apa yang indah belaka didunia ini." ujar Annabeth. 

      Finnick meronta-ronta untuk melepaskan diri. Akan dia kejarkan secukup-cukupnya Annabeth jika dia dapat bebaskan diri. Selama ini, Annabeth hanya menipunya sahaja tentang sebuah dunia yang indah. " Kau wanita jalang tak guna!" sumpah Finnick.

     " Oh, katalah apa sahaja yang kau nak. Kau hanyalah korban seks untuk dia sahaja." kata Annabeth. Finnick terkejut apabila mendengar kata-kata tersebut. Ketika ini baru dia tersedar bahawa dia masih belum lihat wajah Ratu Elizabeth. Dia baru sahaja ingat sebelum dia pengsan dia ditarik masuk kedalam istana ini sebelum dia dipengsankan dengan satu suntikan ubat pengsan. Ini bermaksud, dia kini berada di dalam bilik Ratu Elizabeth di dalam Istana Putih. 

     " Baiklah, apa kata kita mulakan sahaja upacara ini. Rasanya Ratu Elizabeth sudah 4 ribu tahun tidak dapat merasakan seks yang dapat memuaskannya. Sudah ramai manusia yang mencuba tetapi tidak ada satu pun yang berjaya. Akhirnya, mereka hanya menjadi lauk santapannya sahaja." ujar Annabeth. 

     " Apa?" Soal Finnick yang dalam ketakutan. 

     " Untuk pertama kalinya dia akan berhubungan seks bersama seoang mutant dan dara muda. Harapnya benih kau dapat besarkan keturunan yang bagus. Sudah lama tiada kanak-kanak  berkeliaran di sini." kata Annabeth lalu mengeluarkan sebuah kita dari jubah hitamnya. 

     " Hei, kau hanya bergurau kan? Anna, berhenti main-main." Finnick menggigil dalam ketakutan. Dia meronta-ronta untuk membebaskan dirinya. 

      " Shun thei sulkhum." Annabeth mula membaca mantera. 

     " Lepaskan aku!" 

     " Kali wa kali, Eliza." 

     " Bunuh sahaja aku!" 

     " Eliza, Ratu Kegelepan, Puteri Sulung Beelzebub, cucu kepada Lucifer. Kaulah Ratu Kegelapan malam." 

     Tiba-tiba, lantai bilik tersebut bercahaya merah. Sebuah lubang terhasil dari lantai tersebut. Seluruh bilik tersebut diterangi cahaya merah. Satu susuk tubuh kelihatan merangkak keluar dari dalam lubang tersebut. Tubuh tersebut reput dan perlahan-lahan tisu, isi dan otot mula mula.

     " Tiada makhluk di dunia kegelapan yang mampu tandingi dikau wahai Eliza, Puteri Sulung Beelzebub, cucu kepada Lucifer. Kaulah Ratu Kegelapan Malam." 

     Susuk tubuh tersebut berdiri dihadapan Finnick dan kulit pun mula terhasil. Tidak lama kemudian, satu tubuh yang sempurna pun lengkap terhasil. 

     " Aku perkenalkan, Eliza, Puteri Sulung Beelzebub, cucu kepada Lucifer. Dialah Ratu Kegelapan Malam." ujar Annabeth. 

     Eilza memetik jarinya lalu seluruh bilik tersebut diterangi dengan cahaya api lilin. Rupa Eliza hampir serupa dengan Annabeth. Dia berpakaian sehelai pakaian lingerie merah. Buah dadanya jelah kelihatan menerusi pakaian tersebut. Dia mempunyai sepasang tanduk diatas kepalanya. Gigi taringnya juga tajam dan jelas kelihatan walaupun ketika bibirnya ditutup. 

     " Ratuku." ucap Annabeth sambil tunduk hormat kepada Eliza. 

     Finnick terlalu kuat meronta sehinggakan tangan kanannya patah dibuatnya. Finnick mengerang kesakitan. Dia hampir menangis kesakitan. Eliza mendekati Finnick lalu menyentuh bahagia tangannya yang patah tersebut. Dalam sekelip mata sahaja tangannya sembuh. 

     " Darah kau unik." itulah kata-kata pertama Eliza. 

      Jantung Finnick berdegup kencang. Eliza meletakkan telinganya diatas dada Finnick. Finnick tidak terkata apa-apa dan dia tidak dapat menahan diri untuk menangis. " Takut?" soal Eliza. 

       Finnick sekadar mendiamkan diri.

      " Buat apa kau takut? Bukankah manusia sukakanya? Adakah kau homoseksual? Sudah tentulah tidak. Kau seorang yang istimewa. Satu dalam 100 juta." ujar Eliza sambil meraba-raba seluruh badan Finnick. " Kau rasa kenapa aku pilih kau? Kau ingat Anna yang pilih kau? Tidak. Aku sendiri yang pilih kau. Apa yang dilihat, disentuh, didengar, dihidu dan dirasa oleh Anna, aku juga dapat merasakannya kerana dia adalah aku dan aku adalah dia." terang Eliza lalu mendekati Annabeth. 

     Eliza mencium bibir Annabeth dan Annabeth diserap masuk ke dalam badan Eliza. " Lihat? Aku sendiri yang pilih kau. Kau bukan manusia biasa, Finnick Orion. Kau berdarah Dewa-dewa. Aku percaya keturunan kita akan menjadi keturunan hebat-hebat. Tidak pernah lagi adanya kacukan separa Dewa dan separa Syaitan. Tidakkah kau rasa itu hebat?" Eliza mula mengurut kemaluan Finnick untuk membuatnya ' sedia' untuk digunakan. 

     " TAK! Bunuhlah aku!" Finnick masih cuba untuk melawan tetapi dia tidak dapat melakukan apa-apa. seluruh badannya menjadi keras apabila disentuh oleh Eliza. 

     Eliza menarik tuil lalu menurunkan katil tersebut supaya Finnick berada dalam kedudukan baring. Eliza merangkak dari bahagian bawah badan ke wajah Finnick. Dia mencium bibir Finnick sepuas-puasnya. 

     Apabila bibir mereka terpisah, Finnick mula berasa lali dan tidak sedar diri. Ketika inilah Eliza memasukkan zakar Finnick ke dalam farajnya. Maka dengan ini Finnick tidak lagi seorang yang teruna. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 11, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Finnick OrionWhere stories live. Discover now