2. Bölüm

689 239 211
                                    

'' Şaka yapıyorsun değil mi ? O, o geri dönüyor olamaz? ''
 '' Çok üzgünüm bitanem ama bilirsin sana asla yalan atmam. ''
Abim gerçekten geri dönüyor Gece.
'' Neden? ''
'' Bilmiyorum tek bildiğim... ''

'' Tek bildiğin? ''
'' Üzülmek yok ama tamam mı? ''
'' Kübra neler oluyor?  O geri dönüyor, bundan daha kötü ne olabilir ki!  Hangi neden beni bundan daha çok üzer? ''

'' Ah bir bilsen canım arkadaşım biraz sonra hayatının şokunu yaşayacaksın emin ol bu soruyu sormazdın bile! ''
'' Gece yıllar önce olan tatsızlıklar geride kaldı artık ne sen o eski uçarı kızsın ne de abim o kişi. ''
'' Bunları ben de biliyorum Kübra, elimde olsa geçmişi tamamen maziye gömerdim ama bu imkansız. ''

'' Şimdi söyleyeceklerim umarım seni üzmez mavişim. ''
Arkadaşının yavaşça neredeyse tane tane sözcüklere böldüğü kelimeler genç kadının sırtından ince bir ter tabakası indiriyordu sanki! 

'' Gece'm abim sende biliyorsun uzun yıllardır Amerika'da yaşıyordu.
Bilmez miydi genç kadın sevdiği adam bir gün ansızın başka bir ülkeye gitmeye karar vermiş ve arkasına bile bakmadan çekip gitmişti.
O andan sonra Gece' nin uzun bir süre göz yaşları bir daha durmamıştı.

Herkes aşkı farklı yaşarmış, Gece' nin bahtına kendisini kardeşi gibi gören bir şövalye çıkmıştı.
Hayat dinlediği masallar değilmiş meğer genç kadın sevdiği adam gittiğinde anladı.
Oysa hep bir umut vardı körpecik yüreğinde.

Bir gün oda onu Gece'nin sevdiği kadar sevecek sonsuz bir mutlulukla aşklarını dolu dizgin yaşayacaklardı. Olmadı,  olamadı.
Sevdiği adamı kaybetmek Gece'de derin yaralar açtı. Kuzeyin olmadığı her gün biraz daha büyüdü biraz daha güzelleşti.

Hayatta sadece bir kez aşık ola bilirdi her kalp Gece'ye göre.
O imkansızı seçmiş asla olmayacak bir dua' ya amin derken bulmuştu körpecik yüreğini.
Şimdiyse elinde koskoca bir hiç vardı genç kadının.

'' Gece'm daldın iyi misin? ''
Arkadaşının endişeli sesi genç kadını kendine getirirken maskesini saklandığı yerden çıkarmış ve kimselere belli etmeden güzel yüzüne geçirmişti bile.
'' İyiyim Kübra'm sadece düşünüyordum endişelenmene gerek yok. ''
'' Lütfen Gece bari bana yapma. Sen benim aynı anneden olmayan biricik kardeşimsin, ben seni her şeyden herkes den daha iyi tanırım. ''

Arkadaşının ağlamak üzere olduğunu fark eden Gece yıllardır ilk kez maskesini indirmiş buğulu gözlerle Kübra'sına bakıyor ne diyeceğini bilemiyordu.
'' Biliyorum senin için çok zor Gecem.  Ama bilmen gereken bir şey daha var?  Abim o, o Amerika'da nişanlanmış. ''

Kübra'nın her bir kelimesi kalbine binlerce elektrik verilmiş gibi canını yakarken bir türlü sevmekten vaz geçemediği adama içinden binlerce kötü söz armağan ediyordu Gece.
Oysa Kuzey'in Gece'nin yaşadığı hiçbir şeyden haberi bile yoktu.

Kendi halinde mutlu bir şekilde hayatını yaşıyor, yaşamdan zevk alıyordu.
Nereden bile bilirdi ki Türkiye'ye döndüğü andan itibaren o zevk aldığı mutlu hayatı karman çorman olacak geçmiş ve gelecek birbirine karışacak?

Amerika ..

'' Sevgilim sence ailen beni sever mi? ''
Buğday tenli gece karası gözler ona umutla bakarken genç adam hayatında belki de ilk defa tereddüt içindeydi.
İçi bambaşka cevaplar verirken dudakları nadiren de olsa o an yalan söylemek zorunda hissediyordu.
Çünkü ailesini tanıyordu genç adam.

Her ne kadar modern ve zengin bir ailesi olsa da annesi ve babası Türk bir gelinlerinin olmasını isterlerdi.
''  Elbette severler Sem neden seni sevmesinler ki? ''
''  Bilemiyorum sevgilim sadece çok heyecanlıyım biliyorsun ailenle tanışmak benim için çok heyecan verici bir şey. ''
'' Yaaa ne demezsin Sem. Sen daha Türkan sultanı tanımıyorsun tabii. ''

Dinle sevgiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin