36. Bölüm

246 107 32
                                    

Bana kalırsa aşk, Neden seviyorum sorusundan sonraki sessizlik halidir! 

.....................................................................................................................................


Ağlasam sesimi duyar mısınız, mısralarım da! Dokuna bilir misiniz, göz yaşlarıma ellerinizle? Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel, kelimelerinse kifayetsiz olduğunu! Bu derde düşmeden önce, bir yer var biliyorum! Her şeyi söylemek mümkün. Epeyce yaklaşmışım duyuyorum, anlatamıyorum! 

.....................................................................................................................................


Ah aşk sen neden hep bu kadar yaralarsın ki insanı!
Hüzünlü gözlerle odasına çıktığından beri, balkonundan denizin hoyrat dalgalarını izleyen Gece, yaşadıklarına ne isim koyması gerektiğini bir türlü bulamıyordu!

O ki hayatı boyunca hep zorluklarla karşılaşan en sevdiklerini erkenden rabbine emanet eden kişi  olmasına rağmen, şimdi kalbi yerinden sökülürcesine acıyorken elinden hiç bir şey gelmiyordu.

Gitmiyordu işte dakikalardır o anı delicesine unutmaya çabalasa da, o sahne bir türlü gözlerinin önünden silinmiyordu.

O kadının Kuzey'e sımsıkı sarıldığı an flaş belleğe alınmışçasına sürekli beyninde tekrar, tekrar kendisini gösteriyor genç kadını gittikçe daha da tüketiyordu sanki!

'' Gece'm iyi misin? ''
'' Ona nasıl sarıldığını gördün mü Kübra! ''

'' Ben şey, yani... ''
'' Artık ondan vazgeçmeliyim kardeşim. Onun zaten bir geleceği varken, yanındayken ona sımsıkı sarıla biliyorken bana kalan tek şey vazgeçmek! ''

'' Yapma abim, abim o kadını sevmiyor Gece. Sana arkadaşlığımız kardeşliğimiz adına ilk defa yalvarıyorum, savaş kendin için abim için bir gonca gibi kalplerinizde büyüttüğünüz aşkınız için savaş! ''

'' Kübra'm neden anlamak istemiyorsun, onu gördüğüm her an daha da acıyor yüreğim. Dakikalardır aklımdan birbirlerine sarıldıkları anı bir türlü silemiyorum, sen hangi aşktan bahsediyorsun? ''

Hangi aşktan bahsediyorum öylemi Gece, yıllarca sevmekten bir an olsun vazgeçemediğin, o bambaşka bir ülkedeyken bile kalbinde büyüttüğün aşkından bahsediyorum! 

Kendini öyle bir saçmalığa inandırdın ki ben bile seni uyandıramıyorum, lanet olsun biraz önce  sarılıyorlar mıydı bırak sarılsınlar.

Madem abim o kadına aşık o zaman neden mecnun gibi bütün gece seni takip etti, ya da saçma sapan şeylerden neden seni kıskanıyor? Her şeye mutlaka mantıklı bir cevap bula bilen sen bana da mantıklı bir açıklama yap hadi! 

Kübra'nın avazı çıktığı kadar bağırarak sorduğu soruları, genç kadını daha da çıkmazın içine sokarken balkonundaki sallanan koltuğuna oturan Gece, söyleyecek hiç bir şey bulamamıştı. 

O da anlayamıyordu ki Kuzey'in ne yapmaya çalıştığını bir türlü! 

Oskarlık oyunuyla mağrur ve yaralı kadını başarıyla oynayan Sem, gözlerindeki yalancı gözyaşlarını silmek için ikinci kata çıktığında, şans eseri kapanmamış odadan yükselen sesleri duymuş ve sinsiliğine engel olamamıştı..

Etrafını kolaçan eden meraklı kadın, işe yarar şeyler duymanın ümidiyle konuşmaları dinlemeye başladığı an duyduklarının verdiği sinirle odaya dalmamak için kendisini zor tutarken, yakından gelen ev halkının sesleriyle hızla oradan uzaklaşmayı seçtiğin de, hayatında kimseye hissetmediği kadar büyük bir nefret hissediyordu!

Seni küçük sıçan demek benim erkeğimde gözün var öylemi, ben senin gözlerini yerinden yavaşça kanata, kanata oymasını çok iyi bilirim. Kimler geldi geçti bu zamana kadar benim ellerimden biliyor musun sen, anlatsam dağ olur be öldün sen Gece, öldün! 

Allah'ım bir de Küçük farenin aşkı yetmezmiş gibi o gerzek kız da ona destek oluyor, hadi bakalım Sem, kolları sıvama zamanı. Bu evde gönderilmesi gereken, çok fazla çöplük var!

'' Abicim anlamak mı istemiyorsun, kız resmen gülüyordu diyorum! ''
'' Yuh Efe, abart istersen. Ne gülmesi yahu, kız salya sümük ağlarken nasıl gülsün, zaten kendimi bok gibi hissediyorum yine başlama Allah' aşkına ! ''

'' E pes Kuzey, beni kaç yıldır tanıyorsun sence emin olmadığım bir şeyi sana söyler miyim? ''
'' Hayır tabiki Efe, ama bana sımsıkı sarılıp ağlarken gülmesi tuhaf bir olay kabul et! ''

'' Bak Kuzey, burada bir işler dönüyor. Bu kız hiç normal değil, güldüğünü gördüğümü bilmediği halde bir süre gülümsedikten sonra eski ağlayan ifadesine geri döndü. Hem de gözlerimin önünde anlasana, koçum kız resmen kandırıyor seni! ''

Arkadaşının fazlasıyla ciddi sesi genç adamı en sonunda şüphelendirdiği an, şaşkınlıkla yıllardır yanında olan dostuna baka kalmıştı Kuzey! 

'' Anlayamıyorum neden böyle bir şey yapmaya gerek duysun ki? ''
'' Çünkü adamım Amerika'dan ayrılan senle, şimdiki adam aynı kişi değil. Bunu o da anladı salak değil ya bu kadın! ''

'' Her şey beni elinde tuta bilmek için mi yani? Ama neden böyle bir çaba içerisine girsin ki, daha bugün geldi. Üstelik ben bu kadını yıllardır tanıyorum! ''

'' Afferim sana o zaman, birde zekanla övünürsün boş kafa! ''
'' Efe!! ''

'' Ne Efe, adımımı ezberliyorsun. Sana diyorum ki hatun gözümün önünde bin bir surat gibi şekilde şekle girdi, sen hala ben bu kadını yıllardır tanıyorum neden böyle bir şey yapsın diyorsun! ''

( Kahretsin bir sen eksiktin yılan herif, zaten en başından beri bir türlü beni sevemedin.
Düşün Sem, öyle bir plan yapmalısın ki, hem o iki fareyi hem de şu içerideki yılan dilli herifi, hayatından aynı anda şutlaya bilesin! )

Cebinden çıkardığı göz damlasıyla gözlerini buğulu hale soka bilen uyanık Sem, ailedeki fazlalıkları yok etmenin o kadar derdindeydi ki, normalde asla yapmayacağı hataları yaptığının farkında bile değildi.

O an izlendiğini bilmemenin rahatlığıyla, olduğu yerde kıkırdarken Nedret, şaşkınlıkla genç kadını izliyordu!

Gelen genç kadından daha ilk gördüğü an negatif elektrik alan Nedret, ne kadar çabalasa da ona aileye davrandığı gibi sevgi dolu ve özenle davranamamıştı bütün gece.

Şimdiyse gördükleri sayesinde iyicene emin olmuştu bu kadın bu aileye uygun biri değildi maalesef!
 Emin adımlarla genç hanımların odasına doğru ilerlerken, bütün derdi ailesi gibi gördüğü insanları koruya bilmekti.

Kapının tıklatılmasıyla konuşmayı kesen genç kadınlar balkondan ayrıldıkları an, kapılarının zaten aralık olduğunu görmenin tedirginliğini yaşıyorlardı! 

Onlara doğru ürkek adımlarla yaklaşan Nedret, her ne kadar ailesini korumaya çabalasa da yine de genç kadınların kendisine inanmamalarından çok korkuyordu! Sonuçta kendisi bu evin hizmetçisiydi Sem, hanımsa Kuzey, beyin sevgilisi! 

'' Bir şey mi oldu Nedret' cim? ''
Gece, hanımının ince sesini duyan genç kadın tedirgin gözlerle karşısındaki ikiliyi izlerken olduğu yere daha da siniyordu sanki.. 

'' Şey, benim size bir şey söylemem lazım ama..... ''
'' Canım çok kısık sesle konuşuyorsun. Ne oldu anlat hadi, yardımcı ola bileceğimiz bir şey mi oldu yoksa? ''

Genç kadınların sıcacık ilgi dolu sesleri Nedret'i korkularından arındırırken, ailesi bildiği insanları korumayı isteyen genç kadın gördüğü her şeyi tane, tane anlattığın da şaşkınlıktan olduğu yerde dona kalan kızlar büyüyen gözlerle Nedret'e baka kalmışlardı! 

'' Bir dakika, bir dakika sen şimdi o uyanık karının sırf ağlamış gibi görüne bilmek için, gözlerine bir şeyler sürdüğünü ve bunu yaparken de kıkırdadığını mı söylüyorsun bize? ''


'' Evet efendim, kendisi beni görmedi şükürler olsun ama ben onu çok net bir şekilde göre bildim! ''

'' Nedret, sana bayılıyorum canım benim... ''
Kübra'nın neşe içerisindeki sesi genç kadını dumur ettiğinde surat ifadesi o kadar komik bir hal almıştı ki genç kadın Nedret'in  şaşkın haline daha da fazla gülerken buldu kendisini! 

'' Yaa Gece, hanım biraz önce bana ne diyordunuz? Haydi lütfen tekrar edin! ''
Arkadaşının fazlasıyla alay kokan sesi kendisiyle alay ederken ilk defa kendi saflığına saydırmakla meşguldü Gece.

Dakikalardır Sem' in rol yaptığını kendisine anlatmaya çabalayan akıllı arkadaşının aksine o ısrarla genç kadını savunmuş böyle bir şeyin imkansız olduğunu belirtmişken şimdi Nedret'ten duyduğu gerçekler aklını allak bullak etmişti! 

İyi de bir insan neden böyle bir şey yapmak isterdi ki? 
Kuzey, zaten kendisine deli gibi aşıkken, neden oyunlarla kendisine bağlamanın derdine düşmüştü bu arıza kadın kendi nişanlısını? 

Acaba Kübra'nın düşünceleri gerçekten de doğru ola bilir miydi?
Yoksa Kuzey'de kendisine karşı bir şeyler mi hissediyordu? 

Evet Dinle Sevgili hayranları bir bölümün daha sonuna geldik. Umarım severek okur benimle yorumlarla oylarla düşüncelerinizi daima paylaşırsınız. Hepiniz çok özel insanlarsınız yakşamlar  (: 






































Dinle sevgiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin