Güzel olan her günü seninle tekrar, tekrar yaşamak, erimek yarını olmayan zamanlar da. Durdurmak bir yer de bütün saatleri, bütün kuralları yıkıp parçalamak. Sonra vermek o yerlere, mevsimlere dur demek. Kar yağarken çiçek açtırmak ağaçlara, güneşi bir akşam vaktin de tutup bırakmamak. Sonra ay ışığını doldurmak kadehlere, delicesine içmek ve unuta bilmek her şeyi. Ansızın sevmek seni, sevgilerin en yücesiyle. birlikte geçmiş gelecek bütün çağları aşmak dinle sevgili güzel olan sonsuz bir aşkla sevmek seni...
...........................................................................................................................................'' Hadi ama kızlar, geç kalacağız artık! ''
'' Oğlum söz konusu hanımlar olduğu zamanlar, sabırsız olursanız baştan kaybedersiniz. '''' Biliyorum Zafer, abi ama elimde değil insan gerçekten de sinir oluyor. Aşağı indikleri an hepsi zaten birbirlerinden daha güzeldi, tekrar üstlerini değiştirip bize işkence etmeye ne gerek var? ''
'' Senin yerinde olsam şikayet etmeyi keserdim, bizimkiler duyarsa eğer bu gece çekeceğin var demektir evlat! ''
'' Yuh be Efe, hala mı söyleniyorsun? ''
'' Tamam ya sustuk, böyle ağaç gibi beklemeye devam... ''
...
'' Kızlar sizce bu nasıl oldu? ''
'' Kübra'm biricik kardeşim denediğin beş kombinde birbirinden daha güzeldi, hadi seç artık birini de azat et bizi. Bak yarım saattir ikimizde beklemekten ağaca döndük burada. ''
'' Tamam Gece'm bu son kombin o zaman, başka elbise denemek yok. Nedret, sende dikkatli bak canısı söyleyin bakalım en tarz ve güzel kombin hangisi! ''
'' Hadi be anneciğim hala mı seçemedin? ''
'' Sizinkiler aşağıda sıkıntıdan birbirlerine girmek üzereler! ''
'' Sizinkiler derken anne? ''
'' Kübra, sen koşarken ben dönüyordum kuzum, bu saf hallerini yediğimi düşünmüyorsun değil mi, bal gibi belli oluyor Efe'yle aranızdakiler. ''
'' Na, nasıl yani? ''
'' Şöyle meleğim, daha sizin aranızda hiç bir şey yokken bile birbirinize olan bakışlarınız her şeyi ele veriyordu. ''
'' Sen şi, şimdi her şeyi bi, biliyor musun yani? ''
'' Evet, küçük cadı her şeyi biliyorum. ''
'' Peki kızmadın mı anne? ''
'' Neden kızayım ki güzel kızım, sevmek sadece rabbimizin özel kullarına ait bir duygu değildir. Tabi ki günü geldiğin de sen de sevecektin, çok şükür rabbime adam gibi bir adam buldun. Efe' de en az Kuzey, kadar sağlam ve düzgün bir çocuk. ''
'' Peki babam, o da mı? ''
'' Hayır güzel kızım, babanın hiç bir şeyden haberi yok. Ama bence en kısa zaman da haberinin olması gerek! ''
'' Zaten Efe'ye kalsa hemen şimdi açıklayacak, ama ben biraz çekingenim her şey üst, üste geldi. Dahası, bu akşam Efe' nin büyük annesiyle tanışmaya gidiyoruz aslında... ''
'' Afferim, benim yakışıklı Efe'me. ''
'' Çok heyecanlıyım anne, sanki kalbim her an yerinden çıkmak üzereymiş gibi. ''
'' İlkler her zaman çok heyecanlıdır meleğim, sana tek tavsiyem kendin ol. ''
'' Nasıl yani? ''
'' Kendini beğendire bilmek için başka biriymiş gibi davranma emin ol her şey daha da karışır. Sen zaten her halinle, mükemmel bir genç kadınsın! ''
'' Peki bu elbise nasıl? ''
'' Bence daha güzelini arasan da bulamazsın Kübra'm... ''
'' Kızlar hadi bakalım savaş boyalarımızı sürüp atağa geçme zamanı! ''
Kübra'nın muzipçe söylediği sözler odadaki herkesi güldürürken, giydiği elbiseyle bir meleğe dönüşen Kübra, odadaki herkesi kendisine hayran bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dinle sevgili
RomanceAşk bazen en savunmasız anımızda bulur bizi ne kadar kaçmak istesek de oradadır işte. kimine göre bir mucizeyken kimine felaketin öncüsü oluverir. İnsan en yakınına yıllarını beraber geçirdiği dostum ailem dediği kişiye nasıl aşık ola bilir ? Öyle b...