Sevdası gönlümde kör düğüm olmuş yârim, senden öte aşk yok bana! Çünkü çok sevmek yetmez sevgili, mühim olan güzel sevmek. Sende bulmak tüm aşkı. Seninle var ola bilmek. Ey sevgili, sen gönlümün gizli bahçesi ruhumun en sıcak düşüsün!
.................................................................................................................................................
Türkan, hanımın sorduğu soru ortamı ateşe verdiği an oturdukları yerde buz kesen ikili ne diyeceklerini şaşırır olmuşlardı.
Bu durumu fark eden Kübra, olayı başka bir yere çekmek isterken farkında olmadan kendisini yakmıştı. Üstelik sadece abisini ve kardeşini korumak isterken, yanan kendisi olmuştu.
10 dakika önce...'' Aşk olsun anne, sen zaten hep bizimkilerin peşinde ol. Bir kere de bana sor, hayatım da biri var mı acaba? ''
Kübra'nın muzipçe söylediği sözler herkesin şaşkınca kendisine bakmasına neden olduğun da oturduğu yere gömülen genç kadın, kendisini nasıl feci bir şekilde baltaladığını anca fark ede bilmişti!
'' Eee, kardeşim söyle bakalım hayatın da birileri var mı? ''
''Aa, abicim tabi ki ki, kimse yok. ''
'' Bilemiyorum öyle bir söyledin ki, sanki varmış gibi hissettim küçük cadı. Ama haklısın, canına susamadıysan hayatında kimse yoktur! ''
'' Kuzey, o nasıl bir laf öyle öğle oğlum. Günü geldiğinde, tabi ki kardeşin de hayatına çok sevdiği bir adamı sokacak. Sevmek, sadece bizlere özel bir durum değil! ''
'' Haklısın baba, ama ne yapa bilirim, küçük cadımı kolay, kolay kimseyle paylaşamam ben. kübra' m en değerlim sende bilirsin! ''
'' Şimdi boş verin olmayan şeyleri tartışmayı da, asıl konumuza dönelim. ''
'' Asıl konumuz derken anne? ''
'' O kız gitmeden önce ne zırvaladı öyle? ''
'' Şe, şey annecim aslında..... ''
Gece'nin fazlasıyla tedirgin olduğunu fark eden Kuzey, derin bir nefes aldıktan sonra sevdiği kadının minicik ellerini avucunun arasına hapsetmiş, herkesin dikkatini kendi üzerinde toplamıştı.
Bunu sizlere söylemek için belki de çok erken, ama siz hayatımın en değerli insanları her şeyi bilmeyi hak ediyorsunuz.
Sem' in hayatı yalan ola bilir. Dünyanın, en berbat insanı da ola bilir. Ama bu gün söylediği tek bir konuda çok haklıydı...
'' Kuzey, ne ya, yapıyorsun? ''
'' Bana güveniyor musun Gece'm! ''
'' So, son nefesime kadar... ''
'' O zaman izin ver! ''Çocuklarının birbirlerine sonsuz bir aşkla baktıklarını fark eden Türkan, hanım yüzündeki içten tebessümle evlatlarına bakarken, sevdiği adamın ellerini sımsıkı tutuyordu.
Hayatım boyunca hep ideallerim için geleceğim için çabaladım, aniden Amerika' ya gitmek istemem yüksek lisansımı orada tamamlamam her şey kendi geleceğim içindi.
Hayatıma o kadar odaklanmıştım ki, gerçek aşkın nasıl bir şey olduğunu bilmiyordum!
Belki de bu yüzden Sem, hayatımdaydı bilemiyorum. Aşkın ne demek olduğunu bilmeyen sadece kendi geleceği için çabalayan bir adamken, bir anda sevmediğim bir kadınla nişanlı buluverdim kendimi.
Üstelik canımdan çok sevdiğim ailemi hiçe sayarak, öylesine oyun gibi gerçekleşen saçma sapan bir merasimle yapılan bir nişanla.
Ardından içimdeki boşluk, günden güne daha da büyüdü. Açıklayamıyordum hislerimi kendime çevreme, sanki boğulmaya başlamıştım Amerika' da.
Bir gün özlemime daha fazla dayanamadığım için gün ortasında sizleri aradım, telefonda sesleriniz o kadar mutlu o kadar güzel geliyordu ki. O an anladım orada artık mutsuz bir hayat sürdüğümü.
Her şeyi toplaya bilmem bir haftamı aldı, bir kaç yıllık hayatımı bir an da çöpe atıverdim. Çünkü orada beni bağlayan hiç bir şey kalmamıştı artık.
Lisansım bitmiş herkes tarafından sevilen bir kalp cerrahı olmuştum.
Hayatımda olan kadına sadece bir defa gel demem yetti, her şeyi geride bırakıp benimle yeni bir hayata başlaması için.
Meğer çok salakmışım, ona aşık olmasam da eski bir dosta duyulan bir sevgiyi aşkla karıştırmış olsam da, her şeyi ardında bırakıp bambaşka bir ülkeye sırf benim için gelmesi, o an için beni çok mutlu etmişti.
Sonrasını sizler de biliyorsunuz. Amerika, defteri benim için tamamen kapandı. Ama son anda Sem' in babasının rahatsızlanması onu kalmaya mecbur bıraktı..
İşte tam da burada hayat bana ikinci bir şans verdi şükürler olsun.
Türkiye' ye geldiğim gün, bambaşka şeyler düşünüyor olsam da, tek bir saniye tüm düşüncelerimi buharlaştırdı.
Daha eve gelmeden gittiğim iş görüşmesinde, sakarlığı sayesinde üstüme düşen bir peri kızıyla tanıştım. O an, zaman durdu sanki.
Kollarımın arasında kocaman gözleriyle şaşkınca bana baka kalan peri kızı menekşe gözleriyle beni nefes almaktan alı koyarken ne yapacağımı şaşırır hale gelmiştim.
Ardından Kübra'nın sesiyle, bir kaç dakika sonra gerçekleri idrak etmem bende şok dalgaları oluşturdu. Meğer gözlerinde kendimi kaybettiğim nefes almayı unuttuğum bu güzel kadın, bizim yaramaz küçük Gece'mizmiş!
Ondan sonraki anlar, daha da kafa karıştırıcı olmaya başlamıştı. Sanki hayat ikimizi bir araya getirmek için özel bir çaba harcar olmuştu.
Onu unutmaya düşünmemeye çabaladıkça hayatımın içinde buluyordum...
Kendime sürekli artık nişanlı bir adam olduğumu hatırlatsam da gözlerim kalbim bedenim ruhum her şeyim her an her saniye Gece' ye doğru gitmek için benimle savaşır hale gelmişti.
Yaşadıklarımı daha fazla kaldıramadığım bir gün, bu hayatta gözüm kapalı güvene bildiğim tek dostumu Efe' yi aramakta buldum çareyi.
Yaşadığım tüm karmaşayı en başından anlattığım an, buraya sırf benim için geldi Amerika' da ki eğlenceli hayatını tek bir kalem de kapattı can arkadaşım.
Efe, geldikten sonra artık hislerimle savaşamaz olmuştum. Sem' le Türkiye'ye gelmeden yolları ayırmanın derdindeydim artık.
Ama, yalanlarıyla beni manipüle etti maalesef.
Yaşadığım şeyler o kadar ağır o kadar acı verici olmaya başlamıştı ki, bu evden taşınmaya karar verdim. Sonrasında olanları zaten biliyorsunuz!
Saçma sapan kıskançlıklarla Gece' yi de üzmeye başladığım zamanlar da Efe, sayesinde yaptığım saçmalıkları fark etmem fazla uzun sürmüyordu belki, ama yine de sevdiğim kadını yaralıyordum işte.
Sonra bir mucize oldu, bir gün sevdiğim kadının da bana meftun olduğunu öğrendim. Gözlerinde kaybolduğum kadın, yanında zamanın bile akmayı kestiği kadın da bana aşıktı.
O an, dünyalar benim oldu anne.
Ama büyük bir çıkmazın içindeydim de aynı zaman da.
Artık Sem, Türkiye'ye çoktan gelmişti. Ondan ne kadar uzak dursam da sevdiğim kadını üzüp yaralamaktan deli gibi ürküyordum.
Bir gün dayanamadım, tutamadım kendimi daha fazla bağıra, bağıra ilan ettim aşkımı sevdiğim kadına.
Çok şükür rabbime, Gece'm de güzel yüreğini açtı o an.
Yine de gerçekler ortaya çıkmadan asla biz olmadık, sizlerden izin almadan sevdiğim kadının ellerini sıcacık tutamadım içimden geldiği gibi.Önceliğimiz gerçekleri bulmaktı, çünkü Sem' in nasıl bir yılan olduğu yavaşta olsa ortaya çıkıyordu artık.
Ta ki bu güne kadar, bu gün o lanet olasıca kadın hayatımdan sonsuza kadar çıktı.
Şimdi sizlerin önünde hayatımın aşkına soruyorum...
'' Gece'm gözlerinde gerçek aşkı bulduğum, dahası sesiyle huzur bulduğum okyanus kokulu kadınım, benimle yeni bir başlangıca tertemiz bir aşkın ilk adımını atmaya var mısın? ''
Kuzey' in tüm konuşmasını sessizce dinleyen salondaki herkesin gözleri hafifçe dolarken sevdiği adama büyük bir aşkla bakan genç kadın, anne ve babasına bir kaç saniye soru sorar gibi baktığı an yüzlerindeki mutluluk neşeyle Kuzey' e sımsıkı sarılmasına neden olmuştu.
'' Sen aşkın ne demek olduğunu öğrendiğim andan beri ismini kalbime kazıdığım adam, sen gözlerine her baktığım an şükretme sebebim, sen mucizelerin de var olduğunu bana öğreten Kuzey, yıldızım.. Seninle her zaman her yer de yepyeni bir başlangıca varım. ''
Sevdiği kadını sımsıkı tutarak salonun ortasında döndürmeye başlayan genç adam, herkesi neşeyle gülümsetirken çocuklarına büyük bir mutlulukla bakan anne ve baba birbirlerine sımsıkı sarılmış mutluluk göz yaşları döküyorlardı.
Yüzlerindeki tebessümle salondan ayrılan Efe ve Kübra, birbirlerine aşkla bakarken deniz kenarına doğru ilerlemeye başlamışlardı.
'' Çok mutlular, rüyalarım gerçek oldu sevgilim! ''
'' Biz de çok mutlu olacağız güzel gözlüm, sen Efe' ne inan. En kısa zaman da dostuma sana sırılsıklam aşık olduğumu anlatacağım! ''
'' Seni öyle seviyorum ki, abim ne kadar kızarsa kızsın senden asla vaz geçemem sevgilim. ''
'' Sen benim nefes alma sebebimsin Kübra'm, değil abin bir ordu gelse umursamam bile. ''
'' Deli adam! ''
'' Sen çok mu normalsin sanki! ''Evet, sevgili okuyucularım geldik bir bölümün daha sonuna ...
Çok severek yazdığım kitabımı okuyan sizler harika insanlarsınız.Lütfen okuduğunuz bölüm hakkında ki düşüncelerinizi benimle paylaşın, saat kaç olursa olsun size daima dönerim.
Güzel oylarınız ve düşüncelerinizi benimle paylaşmanız dileğiyle 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dinle sevgili
RomantizmAşk bazen en savunmasız anımızda bulur bizi ne kadar kaçmak istesek de oradadır işte. kimine göre bir mucizeyken kimine felaketin öncüsü oluverir. İnsan en yakınına yıllarını beraber geçirdiği dostum ailem dediği kişiye nasıl aşık ola bilir ? Öyle b...