Aşkla ilgili binlerce söz duydum şimdiye kadar, binlerce şarkı dinledim, binlerce hikaye dinledim! Kimse bana bu kadar zor olacağını söylememişti, gözlerine bakmak yeni bir hayata başlamak oldu. Sana dokunmak, hayata dokunmak oldu! Gerçek aşk asla beni bulmaz derken, gözlerine meftun oldum sevdiğim. Şimdi bütün yollar sana çıkıyor.
..........................................................................................................................................
'' Bana şaka yapıyorum, seni deniyorum adamım de Efe, inan bana bu konuşma hiç iyi yerlere gitmiyor! ''
'' Hayatım da belki de ilk defa, kardeşim dediğim ömrümü çocukluğumu beraber geçirdiğim adamdan bir şey gizledim ben Kuzey! Ama seviyorum işte, onun için hayatımı feda edecek kadar... ''
'' Hangi ara lan, hangi ara. Siz kedi köpek gibi her dakika kavga eden ikili, hangi ara bu kadar şeyi gizlediniz benden! ''
'' Senden hiç bir şey gizlemedik, sadece başındaki dert bitesiye kadar rahat bir nefes almanı bekledik! ''
'' Oğlum sen benimle kafa mı buluyorsun, gözümün önünde kardeşimi götürmüşsün, şimdi hiç bir suçun yokmuş gibi nasıl yüzüme baka, baka bana aşkını anlata biliyorsun! ''
'' Yeter ulan, benim karşındaki ben Efe, senin çocukluğun. Her bokunda, yanında olan adam. Lanet olsun, ben çok mu istedim sanki köpek gibi aşık olmayı... ''
'' Olmasaydın o zaman lan, hiç mi demedi o lanet olasıca aklın kalbine! Bu kız kardeşim dediğim adamın kardeşi diye! ''
'' Dedi kardeşim, ama onu ilk gördüğüm an zaman durdu sanki! Ben hayatım da bu kadar bana göre, bu kadar çılgın bu kadar deli bir kadın tanımadım Kuzey, ondan uzak durmayı çok istedim. Ama her nasıl olduysa, sürekli kedi köpek gibi kavga ederken buldum kendimi Kübra, ile. Hayatımın kadını hayatıma bir fırtına gibi girdi! ''
'' Sus Efe... ''
'' Hayır, susamam. Yeri geldi Amerika' da seninle bir parça ekmeği paylaştık. Yeri geldi, birbirimizin kimsesizliğine aile olduk biz. Ulan sen öyle değerlisin ki, bu lanet olasıca hayatımda, senin sayen de yıllar sonra ilk defa anne diye bildim ben! ''
'' Elimde olsa kalbimi söker senin avuçlarına verirdim kardeşim, belki o zaman sadece Kübra'nın adını fısıldadığını duyardı kulakların. Şimdi karşındayım, çocukluğun olarak hayatının yarısını seninle geçirmiş kimsesiz bir adam olarak dimdik bakıyorum gözlerine. ''
'' Yapma Efe, sus artık! ''
'' Kardeşim, hayatımda ilk defa sana yalvarıyorum, bana bir şans ver. Sevdiğim hayatımı beraber geçirmek istediğim kadınla, kaçmadan dimdik gözlerinin içine bakarak senin izninle kendi geleceğimize ilerleyelim! ''
'' Pe, peki Kübra'm o ne dü, düşünüyor? ''
'' O da en az benim kadar deli olduğu için, rabbime şükür o da bana sevdalı Kuzey'im! ''
'' Lan, yoksa siz sevgili misiniz? ''
'' Sana hayatım boyunca bir kere bile yalan atmadım, yine atmayacağım sevdiğim kadına onu tanımak istediğimi söylediğim de bana ufacık bir şans verdi Gece' nin sayesin de! ''
'' Gece'm de mi bu konuyu biliyor? ''
'' Sen nasıl dünyalara değişmeyeceğim kardeşimsen Gece ve Kübra' da birbirleri için öyleler adamım! ''
'' Lanet olsun, senin yerinde bir başkası olsaydı şu an karşımda ağzını burnunu kırmıştım Efe! ''
'' Biliyorum, ama sana yemin ederim niyetim asla gizlemek değildi, hayattaki tek akrabam olan büyükannem adına inan bana. Sadece o lanet olasıca iblis hayatını yeterince boka çevirirken, bir de ben yük olmak istemedim sana kardeşim! ''
Arkadaşının içten sözleri sayesinde siniri iyicene yatışmaya başlayan Kuzey, rakısını kafasını dikerken duyduklarını hazmetmeye çabalıyordu!
'' Söylesene, bu kadar çok mu seviyorsun benim değerlimi? ''
'' Onun için nefes almaktan bile vazgeçerim, hem de bir an bile düşünmeden! ''
'' Geçmişimi sende biliyorsun kardeşim, anne ve babam ben çok küçükken ayrıldılar bu dünyadan. Aşkı hiç tanıyamadım, bana göre her kadın öylesineydi. Sıkıldığım an ne düşüneceklerini hiç düşünmeden yol veriyordum hepsine! ''
'' Beni en çok tedirgin eden de bu zaten, Kübra'm o kadınlardan biri olursa eğer senden ve benden geriye hiç bir şey kalmaz Efe! ''
'' İşte sen tam da bu kısmı anlayamıyorsun adamım, sevdiğim kadın benim için asla öylesine bir kadın olmayacak. Çünkü onun gözlerine her baktığım an, kalbim deliler gibi adını haykırmaktan tek bir saniye bile vazgeçmiyor! Onu bu kadar severken, adını kalbime kazımışken nasıl o kadınlarla bir tuta bilirim ki! ''
'' Sen gerçekten aşıksın Efe! ''
'' Hem de deliler gibi Kuzey, onun için yapamayacağım hiç bir şey yok... ''
Dostuna uzun bir süre sonra ilk kez tebessümle bakmaya başlayan Kuzey, Efe' nin içini rahatlattığın da ortamdaki gerginlik yavaşça yok olmaya başlamıştı!
'' Yalnız demedi deme bizim kız azıcık delidir, sana kafayı yedirte bilir dostum! ''
'' Onu kafamı ısırdığın da anlamıştım zaten! ''
Genç adamlar gülümseyerek demlenmeye devam ederken nihayet normal hallerine dönmüş neşeyle muhabbet etmeye başlamışlardı!
...
'' Ay yok eve döneli kaç saat oldu, bizimkilerden hala tek bir haber bile yok. Bunlar birbirlerine girmiş olmasılar Gece'm, ben iyicene tedirgin olmaya başladım! ''
'' Hiç sorma Kübra, bende hafiften korkmaya başladım. nerede kaldılar yahu... ''
'' Of, of durduramadım ki, illa tutturdu kardeşim dediğim adamdan sevdiğim kadını saklamak bana yakışmaz aşkımıza güven sevgilim diye. Al işte, şimdi abim ağzımıza sıçacak! ''
'' Of be kızım sen hala orada mısın, kaç saattir ortalıkta yoklar hem ben Kuzey, öküzünün sana bir şey yapmasına izin verir miyim? Benim korkum hala eve dönmemiş olmaları. Ya gerçekten, kavgaya tutuştularsa! ''
'' Haklısın Gece'm, korkudan ne düşüneceğimi şaşırdım özür dilerim! ''
'' Önemli değil bir tanem, sevdiğin adamı dinle sana aşkımıza güven dediyse ona güveneceksin Kübra! ''
'' Yok bu böyle olmayacak hadi gel deniz kenarına gidelim biraz deniz kokusu kendimize gelmemizi sağlar! Eve tıkıldıkça kurup duruyoruz... ''
...
'' Murat bey, kendinizi unutturmak istediğinizi sanıyordum. Bu mektup ve resimler bizi fazlasıyla ortaya sermez mi? ''
'' Korka Kudret, bizi siktin sene bulamazlar. Tamam kendimi unutturmak istiyorum, ama bunu yaparken onları tedirgin etmeden rahat edemeyiz değil mi? ''
'' Şimdi şehre iniyorsun koçum, bu resimleri o seksi hatunların evine gönderiyorsun. Parayı direk elden ver kredi kartını kullanma sakın, sazan gibi ortaya çıkmayalım. ''
'' Abim be idolümsün bu kadar şeyi nasıl biliyorsun, sen söylemesen kredi kartıyla ödeme yapardım ben kesin! ''
'' Bilirim yapardın, azıcık salaklık var sende! ''
'' Aşk olsun abi, salak olduğumu düşündüğünü bilmiyordum kırıldım azıcık! ''
'' Ha siktir lan pezevenk, karı gibi trip mi atıyorsun abine! ''
Kudret'te kahkahalarla gülen Murat, kolundaki sargıyı değiştirmek için banyoya çıktığı an Kudret, çoktan evden ayrılmıştı bile!
Aynada aksine bakan genç adam, yakışıklı yüzünün eski haline döndüğünü fark ettiği an derin bir nefes ala bilmişti sonunda. Adi şerefsizler, paçasını feci bozmuşlardı!
Geriye sadece kolundaki sargı kalmıştı, o da bu hafta çıkacaktı...
Bekleyin beni güzellikler, sizler için kara Murat'ınız iyileşmeyi sabırsızlıkla bekliyor. Ardından bizim zamanımız başlayacak sadece siz ve ben!
...
'' Evin çoğu bitti, yarın bir kaç çalışan yan evi yerleştirecek kocacığım! ''
'' Bu kadar çabuk mu sevdiğim. Bu ne hız böyle? ''
'' inan bana hayatım elimden geldiğince yavaş hareket ediyorum ama kızlarımızın baya az bir zamanları var. Baksana yarından itibaren geriye beş gün kalıyor! ''
'' Ben zaten bu kızları anlamıyorum, hala neden taşınmak istiyorlar ki? ''
'' Çünkü kocacığım kızlarım bize benziyor, bir karar vermek çok zordur. O kararı verdiğin an, geri dönemezsin! Yepyeni, başlangıçlara gebedir çünkü hayat! ''
'' Ov, şiir gibi konuştunuz güzel kadınım. Bu yaşlı adam, bir gün size olan aşkından eriyecek! ''
'' İlahi Zafer, asıl ben bir gün bu güzel iltifatların yüzünden eriyeceğim! Kaç yaşına geldim genç kızlar gibi kızarıyorum hala karşında! ''
'' İnan bana sevdiğim o anlar seni yememek için kendimi frenlemem gerekiyor! ''
Karı koca birbirlerine öylesine dalmışlardı ki, mutfakta onları sevgiyle izleyen Nedret' in farkında bile değillerdi!
...
'' Arasam mı acaba? ''
'' Bilmiyorum ki, of içim daraldı deniz bile iyi gelmiyor ilk defa... ''
'' Tamam Gece'm ne olur sende korkutma şimdi beni, sende yıkılırsan ben kime sarılır kimden güç alırım? ''
'' Yok bu böyle olmayacak en iyisi aramak, abim kızacak olsa da ne halde olduklarını bilmemiz gerek daha fazla beklersem kendimi denize atacağım! ''
'' Ya tabi atmazsan şaşardım zaten, bela mıknatısı seni... ''
Gece'nin kahkahalarla söylediği sözler Kübra'yı da güldürürken elleri hafif titrese de sonunda sevdiği adamı arayacak gücü kendisinde bulmuştu genç kadın!
...
Masa da sızıp kalan genç adamların telefonunun ısrarlı çalmasına, daha fazla kayıtsız kalamayan ortalığı toplayan garsonlardan biri, ısrarla çalmaya devam eden telefonu açtığı an duyduğu sesle olduğu yerde dona kalan Kübra'dan habersizdi...
'' Alo, kimsiniz? ''
'' Asıl sen kimsin? Efe'nin telefonunu sen neden açıyorsun! ''
'' Bayan sakin olun lütfen Efe, bey ve arkadaşı masada sızıp kaldıkları için ısrarla çalan telefonunu ben açtım! ''
'' Kahretsin, sızıp kaldılar mı yani?
'' Evet, uyandırmaya çabaladık ama fazla kaçırdıkları için uyanmadılar maalesef! ''
'' Anlıyorum kusura bakmayın size ters davrandım acaba oranın yerini bana tarif ede bilir misiniz? ''
Konuşmasını kısa kesip telefonu telaşla kapatan Kübra, kahkahasını bastığı an ona merakla baka kalan Gece, sayesinde az da olsa sakinleşmeye çabalıyordu.'' Neler oluyor, konuştuklarından hiç bir şey anlamadım istiridye meyhanesi de ne? ''
'' Hi, hiç sorma Gece'm bizimkiler kafayı bulup orada sızıp kalmışlar. ''
'' Çüş, şaka mı yapıyorsun? ''
'' Yok be kuzum çok ciddiyim, şimdi meyhane çalışanlarından biriyle konuştum. Bizimkiler sarmaş dolaş sızıp kalmışlar. Olay iyicene karıştı yürü Gece, bizimkileri toplamaya gidiyoruz!Evet, sevgili okuyucularım geldik bir bölümün daha sonuna ...
Çok severek yazdığım kitabımı okuyan sizler harika insanlarsınız.Lütfen okuduğunuz bölüm hakkında ki düşüncelerinizi benimle paylaşın, saat kaç olursa olsun size daima dönerim.
Güzel oylarınız ve düşüncelerinizi benimle paylaşmanız dileğiyle 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dinle sevgili
RomantizmAşk bazen en savunmasız anımızda bulur bizi ne kadar kaçmak istesek de oradadır işte. kimine göre bir mucizeyken kimine felaketin öncüsü oluverir. İnsan en yakınına yıllarını beraber geçirdiği dostum ailem dediği kişiye nasıl aşık ola bilir ? Öyle b...