116. Bölüm

111 60 20
                                    

Seni düşününce düşüncelerimin birbirine girmesini seviyorum, sana koştuğunda dinleniyor kalbim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Seni düşününce düşüncelerimin birbirine girmesini seviyorum, sana koştuğunda dinleniyor kalbim. Ey sevgili kocaman gülümsüyorum dünyaya, arkasında sen varsın gülücüklerimin. Varsın diye cümlelerim aşk dolu, varsın diye ruhum şenlikli ve varsın diye, düşüncelerim gökkuşağı barındırıyor. Nasıl sevmem ki, kalbin benimle dolup taşarken!

................................................................................................................................................

'' Kuzey' im hadi oğlum gel artık kaç saattir helak ettin o kapının önünde kendini! ''
'' Ölüyorum anne, sevdiğim kadının bana kırgın olduğu her saniye yavaş, yavaş yok oluyorum! ''

'' Allah korusun annem, o nasıl söz öyle. ''
'' Yüreğimin yarısı beni affedesiye kadar bu kapıdan ayrılmayacağım! ''

'' Ama oğlum... ''
'' Türkan, gel sevdiğim ne kadar dil döksen de inan bana nafile, bu sınav çocuklarımızın sınavı bize düşen saygıyla beklemek! ''

'' Zafer, ne yapacağız? Oğlumuz gözlerimizin önünde kaç saattir acı çekiyor, kızımız desen kendisini odasına kilitledi! ''

'' Ağlama sevdam, gözünden akan her damla yaş kızgın demirler gibi yüreğime işliyor sanki, kahretsin bu defa bende ne yapacağımızı bir türlü bilemiyorum ki. ''
...
'' Değdi mi Kübra... ''
'' Sen ne diyorsun Efe! ''

'' Değdi mi diyorum, beni kandırmana şu yaşadıklarımıza değdi mi! ''
'' Efe, abi lütfen ablamda saatlerdir kendisini suçlayıp duruyor zaten, bir de siz birbirinize girmeyin! ''

'' Sen karışma Nedret, bu konu sadece Kübra'yla bizim aramızda olan bir şey! ''
'' Efe, çok üzgünüm gerçekten başımıza bunların gelebileceği aklımın ucundan bile geçmedi. ''

'' Anlamıyorsun değil mi, benim derdim karakolluk olmanız yada nezarethaneye girmeniz değil, hatta lanet olsun üstündeki elbise görünümlü şu bez parçası bile değil. Benim derdim, gözlerimin içine bakarak bana yalan atmış olman Kübra, bu hayatta bir çok şeyi affede bilirim, ama yalan kesinlikle onlardan biri değil! ''

Sevdiği adamdan duyduğu buz gibi sözler, ürkek yüreğini fazlasıyla titretmeye başladığı an hayatında belki de ilk defa sevdiği birini kaybetmek üzere olduğunu fark etmişti genç kadın! 

'' Özür dilerim sevgilim, sadece seninle tartışmak istemediğim için ufak bir yalan atmak istemiştim, ama hayatımdaki en büyük yanlışı yapmışım şimdi fark ediyorum! ''

'' Dua et Kübra, senin için sıradan bir olay olan minik yalanın abinin geleceğini sonsuza kadar karartmasın. İnan bana, o zaman seni affede bilir miyim ben bile bilmiyorum! ''
...
Saatlerdir boş gözlerle aynanın karşısında bağdaş kuran Gece, yaşadıklarını düşündükçe daha da sinirleniyordu! 

Bir insanın hayatı dahası geleceği bir kaç saatte tamamen yön değiştire bilir miydi gerçekten, yıllardır sevmekten tek bir saniye vazgeçemediği adam kapısının önünde ona yalvarırken bile duyduğu kelimeleri bir türlü hazmedemiyordu genç kadın! 

'' Gece'm ne olursun aç kapıyı, olmuyor saatlerdir o güzel yüzünü göstermiyorsun bana. Saatlerdir menekşe gözlerin içimi ısıtamadı, kokusunda hayat bulduğum kadınım ne olur affet bu eşeği. Bu yürek sen olmadan her saniye, daha da ölüyor sanki. ''

'' Git Kuzey... ''

'' Gerekirse bu kapıda son nefesimi vereceğim ama hayır senden gitmeyeceğim sevgilim, seni gördüğüm ilk an bana kilometrelerce uzaktın sanki, o an bile sana olan aşkımdan hiç vazgeçemedi bu yürek... ''
...
'' Leon, seninle konuşmamız gerek! ''
'' Anlamadım! ''

'' Of, kafan mı durdu uyuz yabancı, baksana herkes birbirine girdi bizim ne yapıp ne dip bu saçmalığı durdurmamız gerekli! ''

 '' Tam da adamını buldun be kızım, kelin ilacı olsa kendi başına sürermiş! ''
'' Anlamadım ne diyorsun be! ''

'' Hi, hiç bir şey... ''
'' Bak biliyorum birbirimizden hiç hoşlanmıyoruz, ama şu anda ikimizden çok daha önemli bir çıkmaz söz konusu! ''

'' Haklısın Nedret, peki ne yapacağız! ''
'' Bilmiyorum Allah kahretsin resmen beynim durdu. ''
...
'' Zafer, ne olur kocacığım oğlumuzu buraya getir. Saatlerdir iki büklüm o kapıdan ayrılmıyor, kızımız desen kendisini odasına kapattı. Allah'ım ben bu günü yıllarca düşledim, ne olur yardım et çocuklarıma! ''

'' Yapma kadınım o inci taneleri döküp yakma kalbimi, elimde olsa getirmez miyim. Benim de yüreğim acıyor, en güzel günümüz an acı günümüze dönüştü tek bir anda! ''
...
'' Gece'm bir kaç dakika da olsa yüzünü göster hiç değilse senin iyi olduğunu göreyim, söz veriyorum sen kendin çıkasıya kadar sessizce burada seni bekleyeceğim! ''

'' Bekleme Kuzey, neden anlamak istemiyorsun, bir süre seni görmek istemiyorum! ''

'' Yapma Gece, bana ne dersen de sonuna kadar haklısın ama bana kesinlikle bekleme deme anlıyor musun, çünkü eğer sen yoksan bu yürek nefes almayı hak etmiyor demektir, beni burada vur ama bekleme deme! ''

Sevdiği adamın titrek sesi genç kadının yere çökmesine neden olduğunda gözyaşlarını daha fazla tutamayan Gece, hıçkıra, hıçkıra ağlarken sevdiğinin ağlayan sesini duyan Kuzey, yere çökerken ağladığının farkında bile değildi. 

'' Git işte, bana güvenmeyen bir adamla nasıl bir geleceğim ola bilir ki, ömrümüz boyunca bana tedirginlikle acaba diyerek mi bakacaksın. Bunu ne ben, ne de sen kaldıra bilirsin bu ilişki bitti Kuzey, bana güvenmediğini söylediğin o an bitti. Seni kendimden fazla da sevsem yine de bana güvenmeyen bir adama evet diyemem! ''

'' Rabbim şahidim olsun ki Gece'm ben bu hayatta en çok sana güvendim güveniyorum güveneceğim. Evet, kahretsin ki, kızdığım da ya da seni delicesine kıskandığım zamanlar da hiç aklımda bile olmayan sözleri söyleye biliyorum. Ama aşkımız üzerine yemin ederim ki, senden daha çok güvendiğim tek bir  kişi bile yok! ''
...
'' Afferim Kübra, sonunda yaramazlıklarınla herkesi birbirine düşüre bildin, ne yapsam sana bir başarı belgesi falan mı sunsam! ''

'' Eee, yeter artık saatlerdir sürekli üstüme geliyorsun. Bir sabrettim, iki sabrettim ama bende ki de can yani, derdin ne senin sanki ben çok mu istedim kardeşimle abimin arasını bozmayı. Hem madem benden bu kadar şikayetçisin, herkes kendi yoluna gider olur biter! ''

'' Yeter, ya yeter bir ikinizin kavgası eksikti şu an değil mi abla. Sanki çok az derdimiz varmış gibi sizde girin birbirinize tam olsun her şey, anlamıyorum ki el birliğiyle annemlerin canına kastınız mı var! ''

'' Ablacım sen ne diyorsun, annem iyi mi! ''
'' Babam zorla da olsa odalarına götürdü annemizi ablacım, ama siz maşallah birbirinize girmekten olanların farkın da bile değilsiniz! ''

'' Biz... ''

'' Bak abla, dün akşamdan beri kimse uyumadı. Evde öyle bir kasvet var ki, ne yapsak yok olmuyor dahası sekiz saat sonra tıpkı masallardaki gibi olsun diye son bir aydır deliler gibi  uğraştığımız bir düğünümüz var. Artık, kendinize gelir misiniz! ''

Olayın kontrolünü eline almaya çabalayan Nedret'i hayranlıkla izleyen Leon, yutkunmadan edemezken o anda bile Leon' u gözlemlemekten vazgeçemeyen Efe, arkadaşına gülmemek için dudaklarını kenetlemekle meşguldü. 
...
'' Okyanus kokulum ne olur ağlama sana söz veriyorum son nefesimize kadar seni bir daha hiç ağlatmamaya çabalayacağım, ben bir odun olsam da seni deliler gibi herkesten kıskansam da kendimi frenlemesini öğrenmek için elimden geleni yapacağım! ''

'' Kuzey, ben.... ''

'' Gece'm menekşe gözlüm, bu hayatta herkesin ikinci bir şansı vardır. Bizim aşkımız ikinci bir şansı hak etmeyecek kadar yara almadı, tek bir söz ikimizi bitirecekse eğer, bir daha menekşe tanelerin bana aşkla bakmayacaksa bu Kuzey, ölsün. Sensiz nefes almaktansa, ölmeyi yeğlerim. Sen güzel kadın benim peri kızım, kaderim her şeyimsin. Aç artık kapını, seninle yeniden bir bütün olalım! ''

'' Sevdiği adamın titrek sözlerini duyan Gece, çöktüğü yerden kalkarken yavaş adımlarla kapısına doğru ilerliyordu. ''

'' On dakika sonra öleceğimi bilsem yeni de buradan ayrılmazdım sevgilim, kaderim iki dudağının arasındayken sensizlikle sınama beni! ''

Duyduğu her söz yüreğindeki buzları teker, teker erittiği an kapısını yavaşça açan Gece, sevdiği adamı hiç görmediği kadar perişan bir şekilde bulmuştu! 

'' Affettin mi sevgilim, bu ne dediğini bilmez aptal adamı sonunda bağışladı mı güzel yüreğin! ''

'' Sana yemin ediyorum ki, bir daha böyle aptalca konuştuğunu duyarsam seni anında boşarım Kuzey, Yükselen o zaman bu içten sözlerin bile kurtaramaz seni! ''

'' Yani, yani sen şimdi be, beni affettin mi güzel kadınım! ''
'' Evet, şaşkın sevgilim affettim tabi... ''

'' Allah beee! ''
...
Kuzey'in sesini duyan ev halkı, endişe içerisinde Gece'nin odasına doğru ilerlerken iki sevgiliyi sımsıkı sarılmış bir halde görenler saatlerdir ilk defa içten bir şekilde gülümser olmuşlardı! 

'' Oh be sonunda barıştınız mı? ''
'' Evet tatlım, abin olacak eşek bir daha beni kızdırmayacağına söz verdi! ''

'' Aşk olsun sevgilim, şimdi eşek mi olduk! ''
'' Sen hep eşektin Kuzey, yıldızı unuttun mu! ''

'' Bir zamanlar, küçük bir kızın şövalyesiydim oysa! ''
'' Evet ama, o şövalye bir at yerine bir eşeğe biniyormuş meğer... ''

Gece'nin muzipçe söylediği son kelimeler, bütün ev ahalisini kahkahaya boğduğu an herkes sonunda derin bir nefes ala bilmişti! 

'' Evet güzel kadın, bu eşekle sonsuza kadar evlenmeye hazır mısın bakalım! ''
'' Son nefesime kadar evet sevgilim! ''

Evet Dinle Sevgili hayranları güzel bir bölümün daha sonuna geldik, umarım severek okumuşsunuzdur! 

İster satır arasında, ister bölüm sonunda lütfen tüm düşüncelerinizi benimle yorumlarınızla paylaşın okurcanlar, saat kaç olursa olsun sizlere daima geri dönerim! 

Ve lütfen oy desteğinde bulunmayı unutmayın, verdiğiniz her oy yeni bir okuyucu kazandıra bilir belki de! ... yakşamlar  (:












 










Dinle sevgiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin