Büyük Final Part : 1

171 57 32
                                    

Bunca zaman bana anlatmaya çalıştığını, kendimi bulduğumda anladım. Herkesin mutlu olmak için başka bir yolu varmış, kendi yolumu çizdiğimde anladım.. Bir tek yaşanarak öğrenilirmiş hayat, okuyarak, dinleyerek değil.. Bildiklerini bana neden anlatmadığını, anladım.. Yüreğinde aşk olmadan geçen her gün kayıpmış, aşk peşinden neden yalınayak koştuğunu anladım.. Acı doruğa ulaştığında gözyaşı gelmezmiş gözlerden, neden hiç ağlamadığını anladım.. Ağlayanı güldürebilmek, ağlayanla ağlamaktan daha değerliymiş, gözyaşımı kahkahaya çevirdiğinde anladım.. Bir insanı herhangi biri kırabilir, ama bir tek en çok sevdiği acıtabilirmiş, Çok acıttığında anladım.. Fakat, hak edermiş sevilen onun için dökülen her damla gözyaşını, gözyaşlarıyla birlikte sevinçler terk ettiğin de anladım.. Yalan söylememek değil, gerçeği gizlememekmiş marifet, yüreğini elime koyduğunda anladım.. ''Sana ihtiyacım var, gel ! '' diyebilmekmiş güçlü olmak, sana ''git'' dediğimde anladım.. Biri sana ''git'' dediğinde, ''kalmak istiyorum'' diyebilmekmiş sevmek, git dediklerinde gittiğimde anladım.. Sana sevgim şımarık bir çocukmuş, her düştüğünde zırıl zırıl ağlayan, büyüyüp bana sımsıkı sarıldığında anladım.. Özür dilemek değil, ''affet beni'' diye haykırmak istemekmiş pişman olmak, gerçekten pişman olduğumda anladım.. Ve gurur, kaybedenlerin, acizlerin maskesiymiş, sevgi dolu yüreklerin gururu olmazmış, yüreğimde sevgi bulduğumda anladım.. Ölürcesine isteyen, beklemez, sadece umut edermiş bir gün affedilmeyi, beni affetmeni ölürcesine istediğimde anladım.. Sevgi emekmiş, emek ise vazgeçmeyecek kadar, ama özgür bırakacak kadar sevmekmiş...
..................................................................................................................................................

'' Çok korkuyorum Gece'm, ya onunla konuşmak istediğim an benimle konuşmak istemezse! '''' Saçmalama Kuzu, tabiki de seninle konuşmak isteyecek, hatta şu an can attığına eminim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'' Çok korkuyorum Gece'm, ya onunla konuşmak istediğim an benimle konuşmak istemezse! ''
'' Saçmalama Kuzu, tabiki de seninle konuşmak isteyecek, hatta şu an can attığına eminim. Baksana, nasılda melül, melül uzaktan izliyor seni! ''

'' Mümkünse bir süre o güzel bakışlarını görmemeyi tercih ediyorum canısı, yoksa evlenme teklif edemeden şehit düşeceğim burada! ''

Kübra'nın stresten titreyen sesi söylediklerini daha da komediye çevirirken Gece, daha fazla kendisini tutamamış ve kardeşinin bu şaşkın hallerine kahkahalarla gülmeye başlamıştı.

'' Bana bak minik cadı karımı hemen rahat bırakıyorsun, dakikalardır biricik gelinimi kocasından ayırmaya utanmıyor musun sen bakalım? ''

'' Aman tamam be, sanki yedik biricik karını! ''
'' Hele bir yemeye kalk, elimde kalırsın dilli düdük seni! ''

'' Ya of ama abi ya, bir dur lütfen şu an seninle çene yarıştırmayı deli gibi istesem de  inan bana hiç halim yok. Biz bu yarışı başka bir zamana erteleyelim mümkünse, şu an beynim erime kıvamına geçmek üzere çünkü! ''

Sarsak adımlarla yolunda ilerlemeye çabalayan Kübra, tedirgin gözlerle etrafını kolaçan ederken nihayet gözleri sevdiği adamın dalgalı mavileriyle çakıştığında bir kaç saniye nefes almakta güçlük çeker olmuştu. 

'' Bizim yaramaz cadının neyi var sevgilim? ''
'' Ne sen sor, ne de ben söyleyeyim hayatım. Ama her şey planlandığı gibi giderse, bir kaç ay sonra bir gelinimiz daha olacak demektir! ''

'' Sen, ne dedin ne dedin? ''
'' Of Kuzey, kulağımın dibinde ne kükrüyorsun bendeki de kulak yahu! ''

'' Be, ben şey yani şey of nasıl yani ya! ''
'' Hayatım bu doğanın kanunu tıpkı ikimizin aşkı gibi, iki insan birbirlerine deliler gibi aşık olursa, bir gün mutlaka kendi küçük ailesini kurar. Ne var bunda bu kadar şaşıracak! ''

'' Ama, ama sevgilim benim kardeşim daha çok küçük ! ''
'' Kuzey, şu an  geçekten saçmalıyorsun hayatım, biz Kübra'yla aynı yaştayız bilmem farkında mısın! ''
...
'' Bak Kübra'm, ben aslında... ''
'' İzin ver lütfen sevgilim, bu cesareti bir daha toplaya bilir miyim inan bilmiyorum! ''

Kübra'yı daha önce hiç bu kadar ciddi görmeyen Efe, olduğu yerde nefessiz sevdiği kadını izlerken içinden binlerce dua etmeden duramıyordu. 
Yaa onu sonsuza kadar kaybettiyse, o zaman nasıl dayanırdı Efe, bu acıya. 

'' Gözlerine ne zaman baksam, tanıdık sıcacık bir ışık görüyor yüreğim Efe, çoğu zaman yaptığım saçmalıklarla ailemi sevdiklerimi yorsam da tek bir şeyden kesinlikle eminim. Hayatım boyunca, hepiniz hep benimle olun. Bazen ufak yaramaz bir kız çocuğu olsam da, size olan sevgim sonsuz sevgilim. ''  

'' Kübra'm, sen benim nefesimsin evet bazen küçük bir cadı ola biliyorsun, beni dahası çevremizdeki bir çok insanı delirtme kapasiten yok değil, ama sensiz bir hayat nefes alamamakla eş değer sevgilim. ''

'' Deve tabanım, benim yakışıklı devim sana kadar aşkın ne olduğunu sadece annem ve babam da gördüm ben, bir de sevdiği adama sonsuza kadar kalbini kilitleyen Gece'm de. Bu öylesine büyülü ve özel bir aşktı ki, onların büyüsünde kaybolup gitti bu yaramaz yüreğim. Ardından sen geldin, hem de ne gelmek. Aşkın ne olduğunu hiç bilmeyen ben, bir an da sende kayboldum sanki. ''

'' Kübra'm... ''
'' İzin ver sevgilim, bu güne kadar adımlarımız hep seninle birlikte ilerledi. Bu gün ilk kez yaramaz bir kız olmak yerine sana delicesine aşık olan Kübra'n olmak istiyorum. ''

'' Son günlerde öyle şeyler oldu ki, kendimi hiç olmadığı kadar sorgulama imkanım oldu. Hayatın sadece eğlenceden ibaret olmadığını keşfettim mesela, bazen yaptıklarımız sevdiklerimize hiç istemesek de zarar vere biliyormuş. En ağırı da, bir an seni gerçekten de  kaybedeceğimi bile düşündüm Efe! ''

'' Özür dilerim sevgilim, evet yaptıkların çok fazla yanlış ola bilir yine de senin kalbini asla kırmamalıydım! ''
'' Özür dileme Efe, inan bana daha da kötüsünü hak ettim. Şu an her şey çok başka ola bilirdi, kardeşim abimi sonsuza kadar terk etseydi bunun acısını asla kaldıramazdım! ''

'' Seni kaybedeceğimi düşündüğüm zamanlar acıların en büyüğüyle yüzleşti yüreğim, şimdi belki de ilk kez karşında küçük bir kız değil de yetişkin bir kadın olarak soruyorum sevgilim, seni gördüğü andan itibaren sadece tek bir isim fısıldıyor kalbim Efe, Efe, Efe! 

Sen Efe, Doğru benim gibi çoğu zaman yaramazlıklarıyla seni delirtecek, dahası baş etmesi çok zor olan bu minik cadını sonsuza kadar kendine eş yapmak ister misin? 

'' Neee? ''

'' Bir gün yanında olmak istediğim ama bunun imkansız olduğu bir zaman gelirse, gözlerini sıkıca kapat ve elini yüreğine götür. Ben senin gözkapaklarının ardındaki karanlıkta, kalbinin çarpıntısında olacağım. Ne zaman bir vapura binsen, saçlarının arasından geçen rüzgar değil parmaklarım olacak. Okuduğun bir kitabın satırında, ya da dinlediğin bir şarkının müziğinde nefes almaya devam edeceğim. Yağmurlu bir günde omzunu öpen yağmur damlası ola bilirim. Belki de, koklamak için uzandığın bir çiçeğin yaprağından havalanan bir kelebek olacağım. Sen ne kadar hissetmek istersen, ben o kadar var olmaya devam edeceğim. Yüreğindeki perdeleri hiç bir zaman kapalı tutma, aydınlığın içeri girmesine izin ver. Gülmek sana yakışıyor, yüzünü asma. Gözlerini kapatıp benimle konuşmak istediğin zamanlar için güzel anılar biriktir. Sevgilim sen öylesine varsın ki yüreğim de, nerede olursam olayım seni daima tanır bu yürek. ''

'' Şimdi bir kez daha soruyorum benimle evlenir misin Efe, Doğru... ''

Sevdiği kadını kollarının arasına hapseden genç adam kahkahalarla gülerken, etraflarında toplanmaya başlayan insanların tebessüm dolu gözlerle kendilerini izlediğini fark edemiyordu bile. 

'' Sen güzel kadın hayatımın kadını nefes alma sebebimsin, seninle bir defa değil yüzlerce binlerce ömrümüzü geçireceğimiz her gün, her saniye, her dakika evlenirim... ''

 Duyun ulan duyun, bu güzel kadın artık sonsuza kadar benim. 

Sevdiği adamın kahkaha atarak kendisini deliler gibi döndürmesine neşeyle karşılık veren Kübra, hayatında hiç olmadığı kadar tamamlanmış ve mutlu hissediyordu. 

Evet, Dinle Sevgili hayranları bir bölümün daha sonuna geldik, umarım severek okursunuz.. 

Malumunuz final haftamızdayız, umarım güzel desteklerinizi esirgemezsiniz. 

İster satır arasında, ister bölüm sonunda lütfen tüm düşüncelerinizi yorum aracılığıyla benimle paylaşın. Saat kaç olursa olsun, daime size geri dönerim. Çünkü hepiniz benim için çok değerlisiniz. 

Oy desteğine devam gençler, her verdiğiniz yıldız Dinle Sevgili' nin geleceğine destek veriyor... 






Dinle sevgiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin