Seni bulmaktan önce aramak isterim, Seni sevmekten önce anlamak isterim, Seni bir yaşam boyu bitirmek değil de, Sana hep, hep yeniden başlamak isterim!
................................................................................................................................................
'' Kuzey, kardeşim ne bu halin.. Elinin haline bak, lanet olsun kendine ne yaptın böyle? ''
'' Boğuluyorum Efe, hayatımdan yaşadıklarımdan sorumluluklarımdan! Kalbim sevdiğim kadının adını haykırırken, hiç bir şey yapmadan öylece yerimde durmak canımı yakar oldu artık! ''
'' Tamam adamım sakin ol, hepsi geçecek. Geçmiyor görmedin mi Gece, aşağıda nasıl bakıyordu gözlerimin içine! ''
'' Böyle kendini yaraladığında eline ne geçecek peki, salak herif sen doktorsun ellerin senin hayatın! ''
...
( Kahretsin nerede bu herif! Düşün Sem, öyle bir şey yapmalısın ki Kuzey, efendi seni asla bırakamasın! )
Neden bu tür şeyler hep benim başıma gelir, bu adamı kendimin yapa bilmek için neler yapmadım ki!
Kumpaslar, oyunlar, mağrur kadın rolleri, kahretsin ki iyilik meleği gibi davranmak zorunda bile kaldım ve daha neler, neler!
Şimdi elin kaşarı zorluklarla başardığım zaferimi elimden alacak ha, ben anca bu duruma kıçımla gülerim!
'' Sen, hanım bu gece fazla sessizsiniz hayırdır? ''
'' Sen değil Sem, bunu daha önce de söylemiştim yanlış hatırlamıyorsam, sanırım hafızanız fazla bilgiyi depolayamıyor! ''
'' Aa kusura bakmayın lütfen, sevmediğim insanların isimlerini sürekli unuturum da! ''
'' Sorun yok Kübra, ben de sık, sık sana hatırlatmaya devam ederim öyleyse, ne de olsa yakında abinin karısı olacağım... ''
'' Ben olsam bundan o kadar da emin olmazdım şekerim! ''
'' O nedenmiş? ''
'' Çünkü seni daha annem ve babam bile görmedi ve inan bana, annem bu iş olmaz derse, bu iş olmaz. Nedendir bilinmez ama içimden bir ses, annem bu iş olmaz diyecek diyor! ''
Karşısındaki çok bilmiş cadının kendisiyle dalga geçmesine daha fazla dayanamayan genç kadın, sinirle odadan çıkarken geride kalan Kübra ve Gece, kıkır kıkır gülümsüyorlardı!
'' Bazen, iyi ki senin düşmanın olmadığım için şükür duası okuyasım geliyor Kübra.. ''
'' Aşk olsun Gece'm şimdi ben ne dedim ki, zavallı kızcağıza! ''
Arkadaşının masum bir çocuk gibi sallana, sallana konuşması genç kadını kahkahalara boğarken, daha fazla masum numarası yapamayan Kübra'da neşeyle arkadaşına katılıyordu.
'' Kabul et, çok feci morardı yalancı kaşar! ''
'' Of Kübra, daha fazla güldürme şimdi Kuzey, gelecek rezil olacağız adama. ''
'' Aman sevsinler onu, şaşkın ördek. Hatun ne yalan atsa anında inanıyor, bir de zekasıyla övünür durur! ''
...
Arkadaşının eline ikinci havluyu saran Efe, kanın durmadığını anladığında banyodan hızla ayrılmış ve nefes, nefese alt kata indiğinde salon da oturan kızlardan yardım istemişti.
Yarım saat sonra...
'' Abi sen çocuk musun şu elinin haline bak! ''
'' Abartma Kübra, sardık oldu bitti işte. ''
'' Ya sen şaka mısın ne demek abartma, neredeyse elinden oluyordun! ''
'' Ben de doktorum unuttun galiba, elimden falan olduğum yok. Sadece derinin içine bir kaç cam girmiş, onları da çıkardığımız da elimi pansuman yaptık ve bitti. Hayır yani niye bu kadar abartıyorsun ki! ''
'' Bence daha fazla konuşma Kuzey, bizi yeterince korkuttun! ''
'' Benim için korktuğuna emin misin, en son canın cehenneme der gibi bakıyordun da bana.. ''
'' O konu farklıydı, orada sen haksızdın. Ama şu an yaralısın ve seni öyle kanlar içerisinde görünce gerçekten çok korktum! ''
'' Doğru, prensesin sevgilisi hakkında konuşmak bize ne hacet! ''
'' Allah'ım yine başladı, sen mi anlamak istemiyorsun ben mi anlatamıyorum? ''
'' Şimdi de aptal mı olduk Gece, hanım! ''
'' Hayır koskoca bir odun oldun Kuzey, tutturdun sevgili de sevgili... ''
'' Sanki sevgilin değil de, bunu habire söylüyorum diye bana çemkiriyorsun. ''
'' Belki değil, birini savunduğum her an o kişi benim sevgilim mi olmak zorunda! ''
'' Na, nasıl yani, şimdi o şerefsiz senin sevgilin değil mi? ''
'' Ona şerefsiz demekten vazgeç Kuzey, bunu her dediğin an beni daha da fazla kızdırıyorsun!
'' Madem sevgilin değil, neden sürekli şu herifi bana savunup duruyorsun o zaman? ''
'' çünkü Kerem, benim üniversite arkadaşım ve bu hakaretlerini gerçekten de hak etmiyor, ayrıca neden sana hesap verdiğimi de anlayamıyorum! ''
'' Arkadaşlar bir sakin ola bilir misiniz, biraz daha birbirinize yaklaşmaya devam ederseniz birbirinizin vücutlarınıza kaynama ihtimaliniz var! ''
Efe'nin gülerek söylediği sözlerle kendilerine gelen ikili şu an oldukları konumu fark ettikleri an büyüyen gözlerle birbirlerine baka kalmıştı.
Nasıl olduysa kavga ederken sürekli birbirlerine doğru yürümüşler ve sonunda neredeyse tek beden haline gelmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dinle sevgili
RomanceAşk bazen en savunmasız anımızda bulur bizi ne kadar kaçmak istesek de oradadır işte. kimine göre bir mucizeyken kimine felaketin öncüsü oluverir. İnsan en yakınına yıllarını beraber geçirdiği dostum ailem dediği kişiye nasıl aşık ola bilir ? Öyle b...