81. Bölüm

112 49 36
                                    

Lethe nehri, suyundan içenlere her şeyi unuttururmuş sevgilim. Tüm geçmişini, geleceğini, acılarını, mutluluklarını bile. Ve sen tıpkı ona benziyorsun, gözlerini gördüğüm an zaman durdu sanki. Yıldızlar saklıydı o menekşelerde, sen başıma gelen en güzel şey aşkın tarifisin.. Bir bahar esintisi gibi, damlalarını yüreğime serperken senden gidemiyorum. Eğer ki göz, göze gelmeseydik belki seni unuturdum sevgili. Gözlerin kalbime giden yolken gülüşün tüm ömrüm oldu!
..........................................................................................................................................

'' Hadi ama Gece'm uyan artık, bak sonra bizi parçalarsın beni neden uyandırmadınız diye! '''' Kübra, ne olur birazcık daha söz bak beş dakikacık daha uyuyayım, ondan sonra hemencecik uyanacağım canısı! '''' Ah Gece'm ya, illa Kübra, beni bir güze...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'' Hadi ama Gece'm uyan artık, bak sonra bizi parçalarsın beni neden uyandırmadınız diye! ''
'' Kübra, ne olur birazcık daha söz bak beş dakikacık daha uyuyayım, ondan sonra hemencecik uyanacağım canısı! ''

'' Ah Gece'm ya, illa Kübra, beni bir güzel ıslatarak uyandır diye yalvarıyorsun. Bu gün dünya kadar işimiz var ama, kızımız totosunu yatağından ayıramıyor. ''

'' Kübra, abla Gece, ablamı ıslatma. Ben onu nasıl uyandıracağımızı biliyorum! ''
'' Bu cadıyı yatağından ayıra bilirsen dile benden ne dilersen güzellik sabah, sabah ömrümü çürüttü. ''

'' Anlamadım Kuzey, abi Gece, ablamı istemekten vaz mı geçtin yani? ''

Duydukları yüzünden yatağından sıçrayarak uyanan Gece, etrafına şaşkınlıkla bakarken genç kadınlar çoktan kahkaha atmaya başlamıştı bile.

'' Yuh be kızım, vur dedik öldürdün baksana bizimkinin kalbine inecekti az daha! ''
'' Uykusundan, sırılsıklam kalkmasından iyidir bence! ''

'' Ya of ya, birdiniz iki oldunuz. Sabahın köründe böyle şaka yapılır mı? ''
'' Kızım ne sabahı saat on iki... ''

'' Ne dedin, ne dedin? ''
'' Vallahi de on iki, kahretsin biz nasıl bu kadar uyuduk? Allah'ım bu bir kabus olmalı. ''

'' Dün gece heyecandan uyuyamayınca mayışmışız demek ki Gece'm... ''
'' Kübra, ben bittim nasıl yetişeceğiz onca hazırlık Allah'ım. ''

'' Gece, bir sakin ola bilir misin, öncelikle seni akşam isteyecekler. Dahası, önümüzde sayamayacağımız kadar saatler var. Unuttun mu kuzum elbisen hazır, birazdan hepimiz bir güzel hazırlanırız. ''

Kübra'nın sakinleştiren sesi Gece'yi bir tık da olsa kendisine getirdiği an, odada eğlenmeye başlayan çılgın kızlar için rüya gibi bir gün başlamıştı bile.
...
'' İmdat, kimse yok mu? Neredeyim ben ulan, hepinizi mahvedeceğim siz daha kimi kaçırdığınızı bilmiyorsunuz ibneler. ''

'' Oha lan bu nasıl bir kadın böyle, en az benim kadar sıkı küfür kontenjanı var saatlerdir etmediği küfür kalmadı! ''

'' Hiç sorma abi, yolda beynimi sikti cadaloz karı, az daha sana getiremeden kendi ellerimle alacaktım canını... ''

Selim'in suratını buruşturarak söylediği kelimeler Murat'a kahkaha attırdığın da gülme seslerini duyan Sem, daha da çok bağırmaya başlamıştı.

'' Ulan çam yarması, seni doğduğun güne pişman etmez miyim ben, sen daha Sem, Dobrev kimmiş tanımıyorsun tabi. ''

'' Abi gerçekten kim bu karı? ''
'' Kuzey, şerefsizinin eski nişanlısı. Zamanın da Kudret, hakkın da sıkı bir araştırma yapmıştı. Anladığımıza göre, benim kadın versiyonum gibi bir şey! ''

( İşte şimdi sıçtık... )

'' Peki bu cehennem zebanisi karıyla ne halt yiyeceğiz Murat, abi. ''
'' Öncelikle hedefim onu kendi yanıma çekmek Selim, planlarımı gerçekleştire bilmem için içerideki seksi şeye ihtiyacım var! ''

'' Benden istediğin başka bir şey var mı abi? ''
'' Şu yukarıdaki karıya bak, dünden beri sesi çıkmıyor. ''

'' Emrin olur abim. ''
'' Afferim Selim, seninle gerçekten de iyi anlaşacağız, diğer adamlarım gibi işe yaramaz ibnelerden değilsin! ''

'' İzninle abim... ''
'' İzin senin koçum! ''
( Sen git te kendin gibilerle anlaş orospu çocuğu, rabbim sen güç ver bunlar nasıl insan böyle! )

'' Gire bilir miyim? Kızım ses ver, eğer müsait değilsen öküz gibi dalmayalım odaya! ''
'' De, defol git buradan. ''

Genç kadının ağlamaktan boğuklaşmış sesi Selim'i harekete geçirdiği an gördükleri yüzünden bir kaç saniye nefes alamaz olmuştu genç adam.

'' Sen ne yaptın ken, kendine böyle? ''

'' O şerefsiz dal, dalga geçer gibi hazırlan yavrum bu gece tamamen bana ait olacaksın dedi. Malını kontrol etmek ister gibi, üstümü başımı yırttı. Defol git bu odadan, hepinizin Allah belasını versin! ''

'' Adın ne senin? ''
'' Sana defol dedim lanet herif! ''

'' Bana adını söyle... ''
'' Masal, Allah'ın belası Masal, oldu mu? ''

'' Şerefim üzerine yemin ederim ki, seni koruyacağım Masal. ''
'' Se, sen ne diyorsun? ''

'' Belki bana inanmayacaksın ama, seni mutlaka kurtaracağım! ''
'' Ne olur beni bu gece olmadan o adamın ellerinden kurtar, bu hayatta tek sahip olduğum şey şerefimken eğer o adam bana dokunursa yaşamamın bir anlamı kalmaz. ''

'' İnan bana küçüğüm, ne yapıp edip seni bu evden kurtarmanın bir yolunu bulacağım! ''
'' Sen diğerleri gibi değilsin, neden böyle iğrenç insanların arasında yaşıyorsun ki? ''

'' Hayat koşulları küçük kız, bazen ekmek parası için pis işlere de bulaşmak gerekiyormuş! ''
'' Aç kalmayı yeğlerdim... ''

Karşısında korkudan büzülmesine rağmen tüm cesaretiyle kendisine diklenen genç kadın, belki de ilk kez Selim'in ilgisini çekerken, genç adam bunca yıllık polislik tecrübesi sayesinde düşüncelerini kendisine saklaya biliyordu.

'' Şimdi ben bu odadan ayrılıyorum, sen de elinden geldiğince sakin oluyorsun anlaştık mı küçüğüm! ''

'' Bana küçüğüm deyip durma, yeterince büyük bir kadınım! ''
'' Ya tabi kaç yaşındasın, on beş on altı? ''

'' Yirmi üç... ''
'' Hadi ya, fazla ufaksın hiç göstermiyorsun açıkçası! ''

'' Sende fazla öküzsün, ama bak öküzlüğünü tam gösteriyorsun işte. ''
'' Tatlı iltifatın için teşekkürler güzel kız, şimdi odana gidip sana bir kaç kıyafet getireceğim, uslu dur yaramazlık yapmak yok! ''

Farkında olmadan odadan gülümseyerek ayrılan Selim, genç kadının odasından gerekli bir kaç parça eşyayla döndüğü an, kapının arkasına saklanan Masal'ı görmediği için tedirgin olmuş etrafına şaşkınlıkla baka kalırken, arkasından yediği terlik sayesinde genç kadını göre bilmişti.

'' Kızım kapının arkasında ne işin var, seni göremeyince aklım çıktı! ''
'' Ne bileyim ya, gelen sen olmaya bilirdin değil mi, elin hayvan herifine bu halimi gösterecek halim yok ya! ''

'' Haklısın, pardon bir an seni göremeyince... ''
'' Kaçtım mı sandın, keşke kabus dolu günlerim biterdi en azından! ''

'' Bana güven küçüğüm, ne yapıp edip seni bu evden mutlaka kurtaracağım. ''
'' Neden bilmiyorum ama, sana güveniyorum. Lütfen beni yanıltma! ''
...
'' Gece, rüya gibi oldun kardeşim. Abim seni gördüğü an, kalp krizi geçirirse suçlusu kesinlikle biz değiliz ona göre! ''

'' Allah korusun kızım, o nasıl laf! ''
'' Aman be şaka yaptık, sende her dediğimi ciddiye alıyorsun. ''

'' Bu gün biraz huysuz muyuz Kübra, hanım? ''
'' Akşam tanışmam gereken bir adet büyük anne var ondan ola bilir mi Gece, hanım! ''

'' Bence fazla abartıyorsun, kadın cağız seni yiyecek değil ya! ''
'' Ya yerse? ''

'' Merak etme tatlım sen boğazında kalırsın! ''
'' Ya of ama Gece, şu halimle bile kafa buluyorsun! ''

'' Hadi oradan huysuz cadı, sanki sen gülmüyorsun şu an! ''
'' Abla bu elbise fazla çık değil mi? ''

'' Ohaa, yavrum sen neymişsin böyle, ulan dibim düştü. ''
'' Bakma sen Kübra, ablana kuzum, o hep böyle konuşur sen de biliyorsun... ''

'' Evimiz de fıstık gibi hatun yetiştirmişiz, maşallah şu güzelliğe bak! ''
'' Ya abla böyle konuşma lütfen, utanıyorum ama! ''

'' Tamam, tamam hemen de utanın zaten Gece, iki ne olacak!
'' Eee güzellik okuldan da mezun olduğuna göre, ana okullarına cv' i dağıtacak mısın? ''

'' Evet abla, en kısa zaman da çok severek yaptığım bir işim olacak inşallah! ''
'' İnşallah kuzum! ''

'' Evet kızlar neredeyse akşam oldu, sabahtan beri hiç odadan çıkmadık neredeyse sizce Kuzey, şu an ne haldedir? ''^

'' Ne halde olacak, kuyruğu dik tutmaya çabalarken heyecandan yerinde duramıyordur! ''
'' Kalbim her an yerinden çıka bilir, aynada kendime ne kadar bakarsam bakayım hep bir eksik buluyorum sanki! ''

'' Ama hiç bir eksiğin yok, masallardan fırlamış bir peri kızı gibisin kardeşim! ''
'' Gece, abla, sen dünyada gördüğüm en güzel kadınsın, lütfen tedirgin olma Kübra, ablam çok haklı tıpkı peri kızları gibi görünüyorsun! ''

 '''' Evimiz de fıstık gibi hatun yetiştirmişiz, maşallah şu güzelliğe bak! '''' Ya abla böyle konuşma lütfen, utanıyorum ama! '''' Tamam, tamam hemen de utanın zaten Gece, iki ne olacak! '' Eee güzellik okuldan da mezun olduğuna göre, ana okullar...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'' Gece, anneciğim hazır mısınız? ''
'' Evet anne ha, hazırız! ''

'' Hadi bakalım güzel yavrum inin aşağıya. ''
'' Korkma Gece'm, bu anı yıllarca düşledin. Artık, sevdiğin adama doğru ilerlemenin zamanı kardeşim! ''

'' Çok mutlu ol Gece, ablacım. ''
'' Hepimiz çok mutlu olalım, bana güç verin kızlar sizlerin sevginize şans dileklerinize gerçekten çok ihtiyacım var! ''

Evet Dinle Sevgili hayranları bir bölümün daha sonuna geldik, umarım severek okuduğunuz bir bölüm olmuştur!

OY VERMEYİ UNUTMAYIN LÜTFEN .... İyi geceler (:




Dinle sevgiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin