70. Bölüm

139 56 30
                                    

Sevgilim sen öylesine içimdesin ki, bu karanlık ömrümün içinde bir sevinç ışığı gibi bana güç veren en nadide şeysin! Bir nisan yağmuru gibisin aslında, öylesine derin öylesine aşksın işte! Ben seninle bir şarkı, ben seninle bir roman, ben senin bir çocuk, ben seninle bir rüya!! 
............................................................................................................................................

Sevgilim sen öylesine içimdesin ki, bu karanlık ömrümün içinde bir sevinç ışığı gibi bana güç veren en nadide şeysin! Bir nisan yağmuru gibisin aslında, öylesine derin öylesine aşksın işte! Ben seninle bir şarkı, ben seninle bir roman, ben senin b...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

10 dakika önce ...

'' Evet, Rıza baş komiserim mektup şu an elimizde. Peki, sizi bekliyoruz teşekkürler! ''
'' Oğlum, amma konuştunuz neler oluyor? ''
'' Rıza baş komiser buraya geliyor abicim ne olacak! ''

'' O şerefsizi bir elime geçirirsem, anasından doğduğu güne lanet edecek! ''
'' Kuzey, bende çok fazla sinirliyim ama kızları ürkütmeye başladın, zaten yeterince korktular bu şerefsiz herif yüzünden bir dur artık! ''

Efe'nin fazlasıyla sert sesi olaya son noktayı koyduğu an, salondaki herkes tedirginlikten yerlerine oturamaz hale gelmişti. 

'' Nedret, bu mektubu kim getirdi tam olarak? ''
'' Kurye zafer, amca... ''

'' Kahretsin bu nasıl bir şey, üstün de ne gönderenin adı var ne de adresi?  ''
'' Ye, yemin ederim ben, benim bir suçum yok. Sa, sadece mektubu aldım o kadar Zafer, amca! ''

'' Biliyorum kızım, benim sinirim sana değil! Okuduklarım aklıma geldikçe, yerimde duramıyorum işte affedersin! ''

'' Gecem, Kübra'm güzel meleklerim korkmayın annem. Ben hayatta olduğum sürece tırnağınızın ucuna bile kimse dokunamaz, gerekirse dünyayı yakarım yine de çocuklarımı kimsenin eline vermem! ''

'' Anneniz doğru söylüyor, sizin için yapamayacağımız şey yok kızlar korkmayın! ''
'' Kuzey, bu Rıza, baş komiseri nereden tanıyorsunuz oğlum, sağlam bir adam mı? ''

'' Bu güne kadar tanıdığım en sıkı polis diye bilirim baba, o şerefsiz eninde sonunda yakalanacaksa eğer bu Rıza, baş komiser sayesinde olur! ''

Şimdi ... 

Evet, kızlar anlatın bakalım belirli bir düşmanınız var mı? ''
'' Ha, hayır yok Rıza bey. '' 

'' İyi düşünün Kübra hanım, bu adam her kimse sizi ve Gece, hanımı çok iyi tanıyor mektubu hepimiz okuduk! '' 

'' Gerçekten de ne kadar düşünsem de, aklıma herhangi biri gelmiyor kim ne ister ki bizden? ''
'' Peki siz Gece, hanım siz her zaman kardeşinize göre daha cesur olansınız, bir de siz düşünün belki herhangi biri aklınıza gele bilir? ''

'' O şerefsiz herif yakalandığına göre, bize kin tutan herhangi biri yok demektir Rıza, bey olayı siz de biliyorsunuz! ''

'' Bir dakika, bir dakika kim yakalandı hangi şerefsiz Gece'm neler oluyor? ''
'' Şu adam vardı ya hani, onun yüzünden karakolluk olmuştuk o! ''

Dinle sevgiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin