Öyle bir zamanda gel ki vazgeçmek mümkün olmasın, ellerimde koparmaya çalıştığım zincirlerden kalma yara izleri, yeni yeni iyileşmeye yüz tutmuş olsun. Gözlerimde öyle bir karanlık olsun ki, gören kör oldum sansın, yanaklarım kurumuş olsun göz yaşlarımdan dudaklarımsa çatlak çatlak. Öyle bir zamanda gel ki vazgeçmek mümkün olmasın, belki bin tane aşktan geçmiş olayım ve hiçbiri olmasın gözümde. Hiçbiri tamamlayamamış olsun cümlelerimi, hiçbiri bağlayamamış olsun geceyi sabaha. Hiçbirinin gülüşünün her anı senin kadar aklıma işlenmemiş olsun, hiçbirinin hayali en güzel haliyle barınamamış olsun beynimde. Hiçbirinin izi kalmamış olsun bedenimde, öyle bir zamanda gel ki vazgeçmek mümkün olmasın. Sessizce ağladığım anları kimse çığlık çığlığa hıçkırıklara dönüştürememiş olsun, ellerim kimsenin üzerinde eriyip gitmemiş olsun, gezinse bile. Dudaklarım senin adını söylerken ki gibi kıvrılmamış olsun hiç bir ada yeterince, yerine koymaya çalıştığım her beden yok olup gitmiş olsun kumlar aktıkça tane tane. Unuttuğumu sandığım, vazgeçtiğimi sandığım, sevmediğimi sandığım öyle bir zamanda gel ki, yerçekimine karşı koysun damarlarımda beni yaşatan her zerre, öyle bir zamanda gel ki vazgeçmek mümkün olmasın...
................................................................................................................................................
Hayatım boyunca şu andan daha mutlu olduğum tek bir anım bile var mıydı acaba, etrafımızda tüm sevdiklerimiz sevgi dolu gözlerle bizleri kutsarken sevdiğim adamın aşk dolu gözleri bir ömür mutlu olma sebebimdi.
'' Hazır mısın sevdam, artık sonsuza kadar kadınım sevdiğim ömrüm olacaksın! ''
'' Seni ilk gördüğüm andan itibaren ömrüm senin için hazır olmakla geçti yakışıklı şövalyem! ''
'' Okyanus kokulu menekşem benim, rabbime binlerce şükürler olsun ikimizin kaderlerini böylesine güzel yazdığı için! ''
'' Aşkım başımıza gelmeyen kalmadı, hala nasıl bunları söyleye biliyorsun yahu! ''
'' Eğer sonunda sana yeniden ve yeniden kavuşmak mümkünse bir bu kadar daha belaya razıyım Gece'm. ''
...
'' Zafer, nikah memuru nerede kaldı hayatım? ''
'' Şimdi konuştuk sevdiğim, yarım saate kadar gelecekmiş maalesef trafiğe yakalanmış! ''
'' Bir işimizde düzgün gitsin yahu, hayatım da ilk defa böyle bir saçmalık görüyorum oda bizim çocuklarımızı buldu iyi mi! ''
'' Tamam Türkan'ım sakin ol, eninde sonunda gelecek nasıl olsa. ''
...
'' Kim bu yanındaki dallama... ''
'' Arkadaşım hakkında düzgün konuşur musunuz Selim, komiser! ''
'' Kızım sen beni delirtmeye mi çabalıyorsun, bu saçma sapan resmiyette ne böyle? ''
'' Hayır sizi delirtmiyorum, sadece daha fazla hırpalanmamaya karar verdim hepsi bu! ''
'' Bu da ne demek? ''
'' O evden kurtulmaya çabalarken birbirimize bir söz vermiştik, hatırlıyor musun?
'' Ne sözü? ''
'' Ne acı hatırlamıyorsun bile, sana daha fazla ne anlata bilirim ki Selim, komiser! ''
'' Masal, belki kalın kafalı herifin teki ola bilirim ama... ''
'' Aması yok Selim, komiser artık peşinde minicik bir umut için ateşe hasret pervane böceği gibi dolaşmayacağım, bitti anlıyor musun! ''
'' Ama ben... ''
'' Evet sen, beni kimsenin incitemeyeceği kadar incitmeyi başara bilen nadir insanlardansın. Tek hatam asla aşık olmamam gereken bir polise aşık olmakken, sürekli itilip kakılmayı hak etmedim. ''
'' Sen, sen bana aşık mısın? ''
'' Aşıktım, kahretsin ki tüm hücrelerimle öylesine büyük bir aşkla seviyordum ki seni, o evden sapa sağlam döne bilmen için günlerce karakolun önünden ayrılamayacak kadar, kendimi dahası etrafımdaki insanları kedere boğacak kadar! ''
'' Ben, ben bilmiyordum! ''
'' Hayır Selim, komiser kendine itiraf edemesen de sende biliyordun. Her gün gözlerine umutla bakarken beni göre bilmen için sürekli karakola gelirken bir şeylerin değiştiğini sende biliyordun! ''
'' Masal bak ben... ''
'' Asıl sen bana bak, seni unutacağım anlıyor musun? Daha fazla senin gibi aşkın ne olduğunu bilmeyen bir adama meftun olmayacak bu kalbim! ''
...
'' Oğlum arkada neler oluyor, bizimki resmen bembeyaz olmuş. Biraz önce yanlarından geçiyordum, aşırı güzel bir hatun bizimkinin ağzına ediyordu vallahi. ''
'' Of benim derdim bana yeter Leon, saatlerdir Kübra'mı göremiyorum kafayı yememe ramak kaldı! ''
'' Eee ben yengeyi gördüm en son Gece, yengenin yanındaydı! ''
'' Hay bin kunduz resmen aklım durdu ulan, bu benim niye aklıma gelmedi ki? ''
'' Aşktan beynin eridi kardeşim ondan ola bilir mi? ''
'' Sen, gül kardeşim oh hayat sana güzel. Bakalım Nedret'i gördüğünde de böyle otuz iki diş sırıta bilecek misin? ''
'' Has... ben onu tamamen unuttum lan! ''
'' Unut adamım, zaten en son gördüğümde yanında aşırı yakışıklı bir adam vardı. Dahası ona melekler gibi de gülümsüyordu bizim kız! ''
'' Kimmiş lan bu canına susamış lavuk! ''
'' Hayırdır dostum, seni tanımasam şu an kıskançlıktan geberdiğini düşünürdüm! ''
'' Efe......... ''
'' Tamam lan, dibimde kükreyip durma. Git kendi belanı bir güzel bul kardeşim! ''
...
Alkışlar içerisinde sevdiği adama doğru yavaş adımlarla ilerleyen Gece, her adımında sevdiği insanların içten gülümsemelerini gördükçe daha da mutlu hissediyordu kendisini...
'' Hazır mısın Küçük kelebeğim, artık kanatlarını açıp sevdiğin adama ömür olma zamanın! ''
'' Seni çok seviyorum babacığım, iyi ki varsın. ''
'' Asıl sen iyi ki varsın güzel gözlü kuzum benim, bir baba şu dan daha mutlu ola bilir miydi acaba, her zaman gurur kaynağım küçük güzel kelebeğimdin benim Gece'm, ne kadar istemesem de bir gün hepinizi birer, birer sevdiğiniz haytalara emanet etmek zorunda bu yaşlı babanız, neyse ki bizim hayta seni benden koparamayacak! ''
Babasının içten sözlerine kahkahalarla gülümseyen Gece, sevdiği adama doğru ilerlemeye başladığı an Kuzey'in aşk dolu gözleriyle karşılaştığında bedeninde büyük bir elektriğin aktığını hissetmeden edemedi.
'' Anlatın bakalım güzel kadınım, babamla ne konuşuyordunuz öyle! ''
'' Eğer beni kızdırırsan evimizin sonsuza kadar kapılarının bana açık olduğunu söylüyordu müstakbel kocacığım, yani seni pek ala boşaya bilir ya da terk ede bilirmişim! ''
'' Yuh anasını satayım, daha evlenmeden seni benden ayırmaya çalışıyor herife bak ya! ''
'' Hişt babam hakkında düzgün konuş, vallahi söylerim ha! ''
'' Kıyamazsın ki. ''
'' Ah sevgilim, sen daha biricik sevgilini tanıyamadın değil mi, beni kızdıracak olursan senden kıyma bile yaparım ben! ''
'' Yap be kadınım, kıyma olacaksam da senin güzel ellerin sayesinde olayım anasını satayım! ''
'' Ah Kuzey, ben seninle ne yapacağım! '''' Çok seveceksin sevgilim, son nefesimizi beraber vereceğimiz ana kadar ellerimi hiç bırakmayacaksın! ''
'' Ah sevgilim, kalbim sadece senden ibaretken seni daha ne kadar seve bilir ki! ''
...
Evet bayanlar ve baylar sizlerin huzurun da bu mutlu akşamda toplanmış bulunmaktayız, karşımda oturan bu güzel çiftimizi evlendiriyor olmak büyük bir sevinç kaynağı...'' İyi günde ve kötü günde hastalıkta ve sağlıkta bir ömür Kuzey, yükseleni eşiniz olarak kabul ediyor musunuz! ''
'' Sonsuza kadar evet... ''
Deniz kenarında toplanan herkesten mutluluk nidaları yükselirken, ıslık sesleriyle kahkahalar birbirlerini kovalıyordu.'' İyi günde ve kötü günde hastalıkta ve sağlıkta bir ömür Gece, ak' ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz! ''
'' Son nefesime kadar evet... ''
Belediye başkanımızın bana verdiği yetkiye dayanarak sizleri karı koca ilan ediyorum...
Birbirlerine aşkla bakan çift, titrek elleriyle nikah defterine imzalarını atarken o kadar güzel görünüyorlardı ki, onları izleyen herkes buğulu gözlerle o ana şahit olmaktan büyük bir mutluluk duyuyorlardı!
'' Gelini öpe bilirsiniz mutluluklar dilerim... ''
Sevdiği kadının ellerini sımsıkı tutan Kuzey, Gece'sini yavaşça yerinden kaldırırken narin bir papatyayı ellerinde tutuyormuş gibi titrek ve yumuşak dokuyordu sevdiğine.
'' Ömrüme nefes olan kadınım sol yanın son yolum olsun hayatıma sonsuza kadar hoş geldin! ''
'' Aşkın ne olduğunu hücrelerime kadar öğrenmemi sağlayan yakışıklı şövalyem, sol yanım hep son yolundu. Ömrüm ömrün olsun hayatıma hoş geldin! ''
Alkışlar eşliğinde aşkın sonsuz öpücüğünü paylaşan çifte hayranlıkla bakan konuklar ıslıklarıyla aşık çifte tebriklerini sunarken yaşlı gözlerle evlatlarını izleyen yaşlı çift sımsıkı birbirlerine sarılmakta bulmuştu çareyi.
'' Güzel kelebeğimi bizim haytaya kaptırdım Türkan'ım bu akşam bana uyku yok! ''
'' İlahi Zafer, gören de başka bir şehre uğurluyoruz sanır evladımızı yine bizim kuzularımız bunlar... ''
'' Madem öyle, neden ağlıyorsun sevdiğim! ''
'' Gözüme toz kaçtı hayatım ondandır! ''
'' Aynı toz bana da uğradı galiba. ''Evet bir bölümün daha sonuna geldik, umarım severek okumuşsunuzdur.
İster bölüm sonunda, ister satır arasında lütfen daima benimle yorumlarınızı paylaşmaya devam edin Saat kaç olursa olsun, sizlere daima geri dönerim.
Oy vermeyi unutmayalım okurcanlar, sizden özellikle rica ediyorum.
Yakşamlar (:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dinle sevgili
RomanceAşk bazen en savunmasız anımızda bulur bizi ne kadar kaçmak istesek de oradadır işte. kimine göre bir mucizeyken kimine felaketin öncüsü oluverir. İnsan en yakınına yıllarını beraber geçirdiği dostum ailem dediği kişiye nasıl aşık ola bilir ? Öyle b...