Aşk kadının göz kapaklarındadır, kadın göz kapakların da saklar sevdiğini. Ne kadar canı yanarsa yansın, ağlayamaz bazen. Sımsıkı yumar gözlerini, çünkü sevdiği hep orada kalır. Sen benim sol yanımın sahibisin sevgili, ruhumun hakimisin.. Aşksın işte!
..............................................................................................................................................
'' Şaka mısınız arkadaş ya, ben evde bir yerlerim tutuşmuş aman abim Efe' yi parçalayacak beni kesin öldürecek diye tutuşurken, bu ikisi sarmaş dolaş sızıp kalmışlar! ''
'' Kızım daha ne istiyorsun belanı mı, birbirlerine girmiş olsalar daha mı iyi! ''
'' Of, of oda doğru. ''
'' Gece'm biz bu iki öküzü nasıl eve kadar götüreceğiz? ''
'' Bir süre eve gidemeyiz Kübra, annemler bu ikisini bu halde görürlerse işler karışa bilir! ''
'' Kuzu farkında mısın hava buz gibi, eve gitmeyip de ne halt yiyeceğiz? ''
'' Bilmiyorum, ama bir an an önce buradan ayrılmamız gerekiyor insanlara da ayıp oldu kapatmak için bu ikisinin mekandan ayrılmasını bekliyor bir dolu insan... ''
'' Kuzey, kardeşim bu yanımdaki kız çok mu güzel? ''
'' Bana bak sıçtırtma ağzına, bu akşam yeterince gıcık oldum sana zaten. Şimdi, bir de elin kızını mı güzel buluyorsun? ''
'' Yok be abi, benim kalbim küçük cadıma ait sanki bilmiyorsun! ''
Hıçkıra, hıçkıra kendi aralarında konuşmaya çabalayan Kuzey ve Efe, başka bir zaman olsa kahkahalarla gülme sebebiyken duyduklarıyla adeta taş kesilen Kübra, nefes alamaz hale gelmişti.
'' Kübra'm bir kendine gele bilir misin, bu iki öküz yeterince ağır bir de seninle uğraşamam vallahi. ''
'' Gece, ne konuştuklarını duydun mu? ''
'' Yok mekan sahibinden taksi çağırmasını rica etmeye gitmiştim, ne konuştular? ''
'' A, abim her şeyi bi, biliyor! ''
'' Oha her şeyi biliyor derken, sahiden söylemiş mi Efe... ''
'' Söylemiş, aman Allah'ım ben şimdi ne yapacağım! ''
'' Öncelikle biraz sakin olacaksın, sonrada sevgilinle gurur duyacaksın canısı! ''
...
'' Kudret, mektubu gönderdin mi? ''
'' Evet, abicim mektup yakında ellerine ulaşmış olur! ''
'' Güzel, gelelim planımızın ikinci aşamasına.... ''
'' İkinci aşamamız da ne yapacağız abi, söyle hemen yardım etmeye başlayayım! ''
'' Biraz sakin ol hayvan herif, acele işe şeytan karışır sana kimse bunu öğretmedi mi? ''
'' Özür dilerim patron, haklısın! ''
'' İkinci planımız, şu ibne heriflerin hayatlarını araştırmakla başlıyor aslanım. ''
'' Af buyur abicim ama, ben bir bok anlamadım? ''
'' Her insanın hayatın da illa bir iki bela olur, bakalım bu yavşakların ne tür belaları var. ''
'' Anladım, patron bu şahane bir fikir. ''
'' Bana attıkları her yumruğu, onlara misliyle geri ödetme zamanı bizde koçum. Onlar daha Murat'ın nasıl bir bela olduğunu bilmiyorlar. Seve, seve öğretmesi çok zevkli olacak! ''
...
'' Gece, hani eve gitmeyecektik? ''
'' Taksiye bindiğimizden beri düşünüyorum saat olmuş gecenin biri, gidebileceğimiz hiç bir yer yok Kübra! ''
''Of yaa, ne vardı bu kadar içip kendinizden geçecek. ''
'' Seviyorum Kuzey' im çok seviyorum heyt be. ''
Efe'nin kendisini sevdiğini haykırması genç kadını kıkırdatırken, gözlerini deviren Gece, Kuzey' i sabit tutmak için uğraşmaya çabalıyordu.
'' Ulan Efe, anırıp durma. Anladık, biriciğimi seviyorsun! ''
'' Bayan sizde beni kendinize çekip durmayın, benim aşık olduğum çok güzel bir kadın var zaten. Bizi, yanlış anlamasını istemiyorum! ''
Kuzey' in bu haldeyken bile kendisini düşünmesi Gece'ye kahkaha attırdığında genç adam kolları arasındaki kadına daha dikkatli bakamaya çabalıyordu artık. Ama hay aksi aynı kadından dört tane birden etrafında döndüğü için, bir türlü yakalayamıyordu bu tanıdık kokan kadını!
'' Geldik abla, kornoya basmamı ister misiniz? ''
'' Sakın kornoya basmayın, gecenin bir yarısı kimseyi uykusundan uyandırmaya gerek yok beyefendi! ''
'' Peki ablacım o zaman, ben sizlere yardım edeyim abileri indirmenizde. İkiniz de yanlarında fazla ufak duruyorsunuz abiler baya kaslı! ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dinle sevgili
RomanceAşk bazen en savunmasız anımızda bulur bizi ne kadar kaçmak istesek de oradadır işte. kimine göre bir mucizeyken kimine felaketin öncüsü oluverir. İnsan en yakınına yıllarını beraber geçirdiği dostum ailem dediği kişiye nasıl aşık ola bilir ? Öyle b...