Yüreğimdeki gülüşün gizli sahibi, ruhumdaki çiçeği besleyen gizli toprak. Her yeni günden yeniden can bulan umudum, Yanlışlarım arasında seçtiğim tek doğrumsun sen. Beraberken huzur bulduğum tek varlık, kaybetmekten korktuğum delicesine. Ey sevgili öyle çok sevdim ki seni, bu yürek bir tek sana sarıldığında yuvasına kavuşmuş gibi hissediyor. Aklımda sen, yüreğimde sen, benliğimde sen...
...........................................................................................................................................
Bazen öyle anlar vardır ki hayatta, tek bir kelime tüm ömre bedeldir.
Sevdiği kadının taşınacağını söylemesi, Kuzey'in kalbinde koskoca bir delik açmıştı sanki.
Kederli gözlerle Gece'ye neredeyse nefes alamadan bakan genç adam üzüntüsünden ne yapacağını ne söyleyeceğini şaşırmış öylece duruyordu.
'' Gitmekten vazgeçtiğini düşünmüştüm ya, yani vazgeçtiğinizi! ''
'' Bir karar aldığımda kolayca geriye dönmem Kuzey, bu konuyu annemle çoktan konuştuk zaten.. ''
'' Ama planımız, sen olmadan yani siz olmadan nasıl devam ede biliriz ki? ''
'' Biz hala yanında olmaya sana destek vermeye devam edeceğiz, üstelik çokta uzak bir yere taşınamıyoruz annemden anca öyle izin kopara bildik! ''
'' Peki, nereye taşınıyorsunuz kızlar? ''
'' Gece'nin de dediği gibi fazla uzak bir yere değil Efe! ''
'' Fazla uzak bir yer olmadığını anladık zaten. Tekrar, tekrar söylemenize gerek yok Kübra, benim asıl merak ettiğim o fazla uzak olmayan yer neresi? ''
Efe'nin gerginlikten hırıltılı çıkan ses tonu Kübra'yı kıkırdatırken Gece, arkadaşına gözlerini devirmeden edememişti!
Yok arkadaş, bu ikili çok ilginç bir tür olacaktı. Bu kesindi yani.. Kübra, Efe'yi delirtmeye bayılıyordu çünkü. Eee, Efe'de altta kalmayı sevmiyordu. Birbirlerini bu kadar güzel tamamlayan nadir ikililerdendi ikisi.
'' Hala cevap vermedin Gece, nereye taşınıyorsunuz? ''
'' Yan taraftaki çatı katı dairesi varya, işte oraya taşınıyoruz. ''
'' Yani koca oğlanlar sizlerden çokta uzaklaşmıyoruz, sadece artık kendimize ait bir evimiz olacak.. ''
Kübra'nın muzipçe söylediği son sözler genç adamları etkilemezken Gece ve Kübra, Şimdiden yeni hayatlarını düşlemeye başlamıştı bile.
'' Gitmeseniz olmaz mı kızlar! ''
Kuzey'in fazlasıyla üzgün çıkan sesi genç kadınları derinden etkilerken Gece' de aslında en az Kuzey, kadar hüzünlüydü bu konuda.
Tamam taşınmayı kendisi gündeme getirmişti genç kadın ama o zamanlar, her şey bambaşka bir haldeydi. Şimdiyse sevdiği adam gözünün içine umutla bakarken onu reddedecek olmak Gece'nin kalbini yaralıyordu.
'' Üzgünüm Kuzey, biraz uzaklaşmak belki de daha iyi olacak. Son zamanlar da hayatımız fazlasıyla karıştı. Dahası Kübra, Sem' den gerçekten hiç hoşlanmıyor. Sinirine dayanamaz patlarsa eğer planımız mahvolur... ''
Genç kadının melodik sesi tüm gerçekleri vurgularken, genç adam kederle sevdiği kadına hak vermek zorunda kalmıştı.
Zaten kendisi de Gece'den onu koruya bilmek için uzak durmaya karar vermemiş miydi? Aynı evin içerisinde bunu ne kadar başara bilirdi ki Kuzey!
'' Peki ne zaman taşınıyorsunuz tam olarak? ''
'' Annemler geri döndüğünde konuyu tekrar gündeme getireceğiz, biliyorsunuz bir kaç gündür hastahanedeler. ''
'' Dün akşam konuştum babamla, bu gün eve döneceklermiş! ''
Kuzey'in söylediği kelimeler dörtlü arasında derin bir sessizlik bırakırken hepsi gelecekte yaşanacak olayları kendi kafalarına göre şekillendirmeye çabalıyordu.
...
'' Lanet olasıcalar yine ortalıkta yok hiç biri, delirmek üzereyim Amanda... ''
'' Tamam güzelim sakin ol, belki acil bir işleri çıkmıştır olamaz mı? '''' Sikerim acil işlerini, yeter artık. Daha buraya geleli toplasan iki gün olmadı Kuzey efendi yüzüme bile bakmıyor. ''
'' Bizim Kuzey, mi hani seni prensesler gibi hissettiren şu taş! ''
'' Türkiye'ye döndüğünden beri tamamen değişmiş. Benim naif her söylediğimi destekleyen, ateşli geceler boyunca harika anlar yaşadığım adam gitmiş yerine soğuk buz dolabı gibi yabani bir herif gelmiş! ''
'' Peki şu kız adı neydi ha Gece, o ne alaka? ''
'' Hiç sorma küçük besleme aklınca erkeğime göz koymuş, aptal fahişe benimle boy ölçüşe bileceğini sanıyor herhalde! ''
'' İşte o zor bebek, senin elinden kurtulanı hiç görmedim... ''
'' O fahişe de kurtulamayacak zaten merak etme, çarklarımı çalıştırmam lazım yalnızca! ''
'' Alemsin bebeğim ya, yine yangınlar yine sen yani! ''
'' Of şu ezikten daha fazla konuşmayalım, Amerika' dan ne haber? ''
'' Hiç sorma, her yerde hala deli gibi seni arıyor o şerefsiz! ''
'' Atmışlık pezevenge bak sen, ne sanıyordu o Alex, denen piç bu mevzuyu intikamımı almadan kapatır mıyım ben be... Benim adım Sem, güzelim beni kullanacak olan adam daha anasının münasip bir yerinden çıkmadı! ''
'' Alemsin beybisi ya, kızım gözümde tüttün. Seninle ortalığı karıştırmayı özledim. ''
'' Gel o zaman, zaten burada yalnızlıktan sıyırmama ramak kaldı.. ''
'' Ben de öyle yapıyorum zaten. Planlar, planlar... ''
'' Burnuma bir sinsilik kokusu mu geldi, çok severim dökül bakalım! ''
'' Bu sabah benim ex boyfriend' mi aradım. ''
'' Kızım o kadar çok adamla takılıyorsun ki bazen ben bile şirazeyi şaşırıyorum, en son ki kimdi? ''
'' Ha, hayt bana söyleyene bak. Kuzey' le birlikteyken Alex' le tekrar görüşmeye başlayan hatun mu konuşuyor! ''
'' O konuyu tekrar açma cidden midem bulanıyor, hayvan herif resmen beni keriz yerine koydu. Sırf bir kaç kez daha benimle yata bilmek için, zengin numarası yapması beni delirtti. ''
'' Yavru o kadar seksisin ki zavallı yaşlı Alex, senin ateşinde yanıp kavruluyordu. Eee o zengin değilken yüzüne de asla bakmayacağını bildiği için, kendince sikik beynini kullanmış işte amip. ''
'' Ah onunla geçirdiğim iğrenç geceleri Kuzey' den saklayacağım derken, kaç takla attım bir ben bilirim... ''
'' Yalnız en son ki intikamın efsaneydi, gülmekten karnıma ağrılar girdi resmen! ''
'' Beni kullandığı gecelere saysın puşt! ''
'' Her neyse anlat hadi şu ex kim bakayım? ''
'' Hani Efe, varya senin taşın en az kendisi kadar seksi arkadaşı, işte o! ''
'' Siktir, sen ciddi misin? ''
'' Evet güzelim, o kadar seksiydi ki tadına bakmadan edemedim! ''
'' Seksi olsa ne olacak, öküz herif bir kez olsun alıcı gözle süzmedi beni. Ah oysa onu ilk gördüğüm an, tadına bakmayı gerçekten istemiştim! ''
'' Şşşt yavaş gel, o sadece benim! ''
'' Aman al senin olsun, benim o uyanıkla işim olmaz zaten. ''
'' Gerçekten fazla uyanık bir tip yahu, onunla takılırken onu boynuzladığımı anladı galiba. Bir haftanın sonunda kibarca bana yol verdi! ''
'' Hayırdır yavru sesin fazlasıyla kederli çıkıyor, normalde umursamazsın bile dışarıda büfe çok sonuçta! ''
'' Zaten umursamıyorum, ama daha ondan sıkılmamıştım! ''
'' Sabah Efe'yi aradım beni çağırdığını Türkiye'de çok yalnız hissettiğini söylediğini söyledim... ''
'' İşte benim kızım, sana bu yüzden bayılıyorum en az benim kadar akıllısın! ''
'' Ya ne demezsin yavşak herif beni bir taraflarına takmadı bir de ayar verdi telde, sabahtan beri kuduruyorum burada. Bu Efe, bende hırs oldu Sem, ne yapıp edip onu tekrar yatağıma almalıyım! Bu iş anca ben istediğim de biter... ''
'' O zaman topla çantanı gel narin kollarıma Amanda... Ben evdeki fazlalıkları temizlerken, bana yardımcı olursun hem! ''
'' Tamam bebek pasaportumun vizesi bitmiş onunla ilgilendiğim an Türkiye' deyim. ''
'' İşte her şey şimdi başlıyor, o zavallılara Sem Dobrev kimmiş gösterme zamanı... ''
Evet dinle sevgili hayranları bir bölümün daha sonuna geldik. Umarım severek eğlenerek okumaya Dinle Sevgili' ye destek olmaya devam edersiniz!!
Lütfen oy vermeyi asla unutmayın!!!
Yorumlarınızla oylarınızla sizler harikasınız. (:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dinle sevgili
RomanceAşk bazen en savunmasız anımızda bulur bizi ne kadar kaçmak istesek de oradadır işte. kimine göre bir mucizeyken kimine felaketin öncüsü oluverir. İnsan en yakınına yıllarını beraber geçirdiği dostum ailem dediği kişiye nasıl aşık ola bilir ? Öyle b...