5. Bölüm

555 216 132
                                    

Gecenin minicik bir kız çocuğu gibi söylenerek yanlarından ayrılması yaşlı kadını kahkahaya boğduğunda son zamanlarda olmadığı kadar neşe ve huzur içindeydi Türkan hanım.
" Hayırdır sultanım, ne bu neşe böyle? Gözlerin ışıldıyor resmen diyen Kübra annesinin neşesine ortak olurken " kader yukarıdaki çiftimiz için iplerini ince, ince işliyordu.

" Nasıl mutlu olmam güzel kızım sevdiğim herkes çok şükür rabbime kanatlarımın altında. 
Can parçam geri döndü. "
Kızlarım sağlıklı neşeli ve mutlu.

Eee sevgili hayat arkadaşım dimdik ardımda. Bir insan daha ne ister ki hayattan.
Annesinin duygusal konuşması genç kızı daha da neşelendirirken sinsi, sinsi sırıtmadan edemedi Kübra.

" Sahi nerede benim yakışıklı? "
"  Hayırdır Kübram, abinin geldiğine hiç şaşırmadın? "
" Şaşırmadım tabi annecim neden şaşırayım ki? "

" Eee yavrum bir gün önceden geldi benim yakışıklı oğlum " Ben gördüğümde o kadar şaşırdım ki bir an yaşlı kalbim hayal görüyor sandım dediğinde.
Kübra sevgiyle annesine sımsıkı sarılmış ve sabah abisiyle hastahane de karşılaşmalarını üstü kapalı bir şekilde annesine anlattı.

" Vay be kadere bak üç çocuğum da aynı hastahane de mi çalışacak şimdi. Desene bize karada suda ölüm yok diye. "
" Aşk olsun anne, o nasıl laf allah uzun ömürler versin sizi başımızdan eksik etmesin diyen narin kız duygulanmıştı. "

" Ölüm her varlık için güzel kızım, bunu unutma biz yanında olmasak da sizi hala sevmeye sizi izlemeye mutluluklarınıza şahit olmaya devam edeceğiz derken yaşlı kadında duygusallaşmıştı. "

Konunun iyicene drama bağladığını fark eden Kübra konuyu değiştirmiş ve abisinin şu an nerede olduğunu sormuştu. Hay sormaz olaydı.
Türkan hanım oğlunun gelmesine o kadar mutlu olmuş o kadar sevinmişti ki evdeki ufak değişiklikleri söylemek yaşlı kadının aklına gelmemişti.

Kahretsin oğlu şu an kendi odası sandığı odada uyuyordu. Dahası Gece' de duşa girmek için kendi odasına çıkmıştı değil mi? Eyvahlar olsun !

Bir anda telaşla ayağa kalkan yaşlı kadın yanındaki kızını şaşırtırken eyvah ben ne yaptım böyle diye olduğu yerde volta atıp duruyordu.

" Durumun garipliğini sezen Zafer bey, ne oldu sevdiğim ne bu halin derken biricik karısına bir şey olmasından korkmaya başlamıştı. "
" Ah zafer bey senin bu şaşkın karın hayatının hatasını yaptı. Şimdi ne yapacağız derken kendini dövüyordu. "

" Dur hele yavrum, ne oldu anlat bana bir sen? "
" Ne olacak, biz Kuzeye odasının değiştiğini söylemedik Zafer. "

"  Eee ne olmuş, şimdi gider söyleriz. Ne bu telaş diyen adam bir kaç dakika sonra durumu
kavramış en az karısı kadar telaşlanmaya başlamıştı. "
" Korka, korka Gece nerede derken olayı sonunda anlayan Kübra, daha fazla duramamış ve kahkahasını basıvermişti. "

O an belki de ilk kez annesinden ve babasından ters bir bakış yemiş olsa da kimse onu susturamazdı.
Hayat gerçekten mucizelerle doluydu. 

Gece'yi herkesten iyi tanırdı Kübra.
Onun abisinden uzak durmak içinde delicesine çabalayacağını çok iyi biliyordu ne de olsa o nişanlı bir erkekti diymi ama.
Aman, sevsinler nişanlısını. Pabucumun nişanlısı derken daha da gülüyordu genç kadın. 

" Kızım cidden gülme artık sinirlerimizi geriyorsun diyen Zafer bey ne yapacağını şaşırmış bir halde öylece duruyordu yerinde. "
Babasının sert sesi bir süre sonra genç kızı sakinleştirirken içinden şarkılar söylüyor kadere binlerce teşekkür ediyordu.

Dinle sevgiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin