88. Bölüm

116 49 18
                                    

Nasıl bir şey biliyor musun, hani karanlık bir gecede ıssız bir yokuşu tek başına inerken, bir köşeye dönersin de deniz çıkar ya karşına. Sonra, o denizde bir gemi belirir. Şıkır, şıkır ışıklarla geçip gider, sen sevinirsin. Hiç nedensiz ama, sonra için kıpırdar ya, hani öyle işte. Seni tanıdığımdan beri, bir gemi geçiyor içimden. Hep ama! 
.........................................................................................................................................

'' Kuzey, yeter artık sevgilim lütfen dur başım dönüyor! '''' Bu güne kadar belki de binlerce kez gün doğumuna şahitlik etmişimdir sevgilim, ama hiç biri seninle yaşadığımız bu ana paha biçemez

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'' Kuzey, yeter artık sevgilim lütfen dur başım dönüyor! ''
'' Bu güne kadar belki de binlerce kez gün doğumuna şahitlik etmişimdir sevgilim, ama hiç biri seninle yaşadığımız bu ana paha biçemez. ''

'' Hani kahvaltı yapmaya gidiyorduk, deniz kenarında ne işimiz var? ''
'' Sürprizin en güzel yanı da  burada, içimizi ısıtan sıcacık güneşin huzurun da seninle baş, başa deniz kenarında harika bir kahvaltı.... ''

'' Se, sen ciddi misin? ''
'' Evet, Gece'm bütün gece bunun hayalini kurdum güzel kadınım. Sonunda sevdiğim kadınla tamamen bize ait bir günümüz olacak. Aşk dolu bir gün sadece sen ve ben! ''

'' Sen gerçekten çılgınsın! ''

'' Seni tanımadan önce birileri bana böyle şeyler yapacağımı söyleseydi, ona kesinlikle bir taraflarımla gülerdim. Şimdiyse, gözünde gördüğüm mutluluk taneleri için dünyayı tersine çevire bilirim sevgilim. ''
...
'' Hadi be adam, daha hızlı sür şu lanet olasıca arabayı. ''
'' Ablacım elimden geleni yapmaya çabalıyorum, arkadan çemkirdiğinde araba daha hızlı gitmiyor. ''

'' Çok bilmiş şey seni, ben senin nereden ablan oluyorum öküz herif. Küçül de cebime gir bari! ''
'' Lafın gelişi söyledim ablacım, sinirlenme hemen! ''

'' Allah'ım sen beni neyle sınıyorsun, bütün embesiller beni mi buluyor yahu! ''
'' Sen de amma sinirli bir kadınmışsın be abla... ''

'' Bana bak şu arabayı biraz daha hızlı kullanmazsan, ilk cinayetime seninle başlayacağım haberin olsun. ''

'' En fazla on dakikamız kaldı merak etmeyin, en kısa zaman da sizi istediğiniz yere ulaştıracağım. ''
...
'' Al bakalım güzellik, sevdiğin çilek reçelinden de ye. ''
'' Unutmamışsın... ''

'' Seninle ilgili hiç bir anım, unutulmayı hak etmiyor sevgilim. ''

'' Hiç bir zaman peri masallarına inanan bir kız olmadım Kuzey, ama seninle geçirdiğim her an peri masallarındaki o büyülü anlar gibi. '' 

'' Umarım sonsuza kadar sürer o zaman güzel kadın, çünkü bu adam seninle bir ömür beraber ola bilmek için cehenneme bile gider. ''

'' En sevdiğin kitap ne yakışıklı. ''
'' Bu da nereden çıktı şimdi? ''

'' Sevdiğim adamı tanımak istiyorum diyelim... ''
'' Aşk ve gurur Gece'm, defalarca okusam da ilk kez okumuşum gibi her zaman beni etkilemeyi başaran nadir kitaplardandır. ''

'' Gerçekten mi? ''
'' Evet, neden bu kadar şaşırdın... ''

'' İnanamıyorum ama benim de öyle, en az on defa okumuşumdur. Aşk bu kadar güzel anlatıla bilir mi, gurur ve önyargı insana neler yaşatıyor değil mi! ''

'' Evet bitanem, ilk okuduğum da genç adama sinir olmuştum. Çok fazla kibirliydi çünkü. ''
'' Peki en sevdiğin kelimelerinden biri neydi sevgilim? ''

'' Kibir ve gururu dize getirebilecek tek gerçektir, Aşk. Bu söz aklıma uzun bir süre kazınmıştı sanki, aşk her şeyi yener Gece'm, hele de gerçekse! ''

'' Peki o zaman sevgilim sıra sende, sor bakalım en merak ettiğin şey nedir? ''
'' En sevdiğin şarkı nedir sevgilim? ''

'' Hmm, bir düşünelim? Galiba bu aralar en çok dinlediğim şarkılardan biri, biraz eski bir parça ama ne zaman dinlesem çocuklar gibi heyecanlanıyorum. Sözleri o kadar güzel ki, etkilenmemek imkansız! ''

'' Peki neymiş? ''
'' Özdemir Erdoğan'ın şarkısı, bana ellerini ver... ''

'' O şarkıyı bende çok severim, sözleri insanın yüreğine dokunuyor sanki. ''
'' Sıra sende güzel kadın, sor bakalım en merak ettiğin şey nedir? ''

'' Amerika'da nasıl bir adamdın? ''

Gece'nin sorduğu soru sayesinde ilk defa sevdiği kadından bakışlarını kaçıran Kuzey, ne diyeceğini bilemez hale gelmişti. 

'' Çok zor bir soru sordum galiba? ''
'' Zo, zor bir soru değil Gece'm sadece seni hayal kırıklığına uğratmaktan korktum bir an! ''

'' Birini sevdiğin zaman onun mükemmel olmasına gerek olmaz Kuzey, aşk her şeye değer çünkü hele de içten ve sonsuzsa! ''

'' Amerika'da insanlarla kolay, kolay iletişim kurmayan kendi halinde takılan bir heriftim. Kadınlar sadece ihtiyacım olduğu zamanlar yanıma yaklaşa biliyorlardı... ''

 '' Anlıyorum! ''
'' Kahretsin seni hayal kırıklığına uğrattım değil mi? ''

'' Hayır sevgilim, sadece senin adına bir an gerçekten üzüldüm! ''
'' Üzülme diğer yarım, artık şükürler olsun ki sen varsın. Ömrümü vereceğim biricik kadınım yanımdayken, hiç bir şey umurumda olmaz. ''

'' Hadi bakalım sıra bende.. ''
'' Neden meslek olarak hemşireliği seçtin? ''

'' Babamın hasta olduğunu öğrendiğimiz gün dünyam yıkılmıştı daha çok gençtim Kuzey, babam günden güne gözlerimin önünde biraz daha kaybolurken hiç bir şey yapamamak beni kahrediyordu. ''

'' Bir gün Kübra, ellerimi öyle sıkı tutmuştu ki sadece birbirimize bakarken bile konuşmadan iletişim kuruyorduk o an... ''

'' Gözümden akan tek bir damla yaştan sonra bana sımsıkı sarılan kardeşim, üzülme bir tanem Kübra'n senin her zaman yanında, belki babana yardım edemiyoruz ama bu günden sonra ikimizde daha çok çalışıp hasta olan insanlara yardım ede bilmek için yaşayalım dedi. ''

'' Belki de o an karar verdim hemşire olmaya, çünkü babam gibi hastahanelere çare aramaya giden çok fazla umutsuz insanla tanışıyordum her gün! ''

'' Özür dilerim sevgilim, o kötü günleri hatırlatmak değildi amacım. ''
'' Babamı hatırlamak geçmişe dönmek içimi acıtmıyor desem yalan olur, ama hiç hatırlayamamaktan iyidir sevgilim. ''

'' Nasıl bu kadar güçlü bu kadar muhteşem ola biliyorsun güzel kadın, seni tanıdığım andan beri her dakikam, her saniyem sanki mucizelerle dolu! ''

'' Sevdiklerime tutunuyorum çünkü Kuzey'im... ''
'' Sevdiklerin çok şanslı o halde Gece'm! ''

'' İnan bana bu koskoca hayatta en büyük şans, sevdiklerimizle geçirdiğimiz dakikalarımız aşkım! ''

'' Sen bana aşkım mı dedin? ''
'' Evet yeşil gözlü devim, aşkım dedim! ''

'' Sen gel bakayım kollarıma, fazla uzak kaldık sanki. ''
'' Sevgilim, beni sürekli kucağına almaya devam edersen yakında yürümeye üşenir olacağım. Bebekmişim gibi, sürekli kollarındayım yahu! ''

Sevdiği kadına sımsıkı sarılan Kuzey, Gece'sinin okyanus kokusunu içine çekerken yüzündeki aşk dolu tebessüm Sem' i delirtmeye yetmişti. 

Çantasından çıkardığı tabancayla hiç bir şeyden haberi olmayan sevgilere yaklaşan genç kadın gözlerindeki yaşları saklamaktan çoktan vazgeçmişti bile. 

'' Kuzey, senin bu fahişenin yanında ne işin var? ''

Sem' in acı dolu sesiyle ayrılan ikili, şaşkın gözlerle genç kadına bakarken genç kadının elindeki tabancayı fark eden genç adam sevdiği kadının önüne siper olmuştu bile. 

'' Sem, burada ne halt ediyorsun, kahretsin elinde tabancanın ne işi var? ''
'' O kadını geberteceğim Kuzey, kenara çekil hemen! ''

'' Se, sen ne diyorsun, ne gebertmesi Sem, sakin ol! ''

'' Allah'ın cezası seni ilk gördüğüm an sevdiğim adam da gözün olduğunu anlamıştım. Gözlerin çektiği acıyı o kadar güzel yansıtıyordu ki, ama umursamadım işte. Çünkü Kuzey' im sadece beni seviyordu. ''

'' Sem, kendine gel. Şu an kendinde değilsin hadi indir o elindekini! ''
'' Hayır Kuzey, hiç olmadığım kadar kendimdeyim. O kadın, ikimizin arasındaki her şeyi mahvetti. ''

'' Hayır Gece, hiç bir şey yapmadı Sem, biz en başından beri hiç birlikte olmamalıydık zaten. Yaşadığımız her şey çok büyük bir hataydı... ''

'' Hayır sevgilim, hatırla lütfen beraber geçirdiğimiz ateşli gecelerimizi, bana evlenme teklif ettiğin anı, Türkiye'de beraber kuracağımız güzel yuvanın hayallerini kurduğumuz anılarımızı hatırla. Kuzey, sen de beni sevdin! ''

 '' Bu aşk değildi o zamanlar anlayamıyordum, çünkü gerçek aşkın ne olduğunu bilmiyordum Sem, biz en başından beri birbirimize hiç aşık olmadık. Yaşadıklarımıza ister alışkanlık, ister yıllar süren dostluğumuzun verdiği sevgiyi koy ama kesinlikle aşk değildi. ''

'' Neden göremiyorsun sevgilim, bizimkisi özel bir aşktı. Her şey bu lanet olasıca kadın yüzünden değil mi? Bana olan aşkını görmeni engelliyor. ''

'' Sem, lütfen sakin ol. Hadi bırak o tabancayı, bir kaza olmadan iki normal insan gibi vedalaşalım! ''

'' Hayır, sen benimsin. Her zaman benimdin, sana yaklaşan her kadın geberecek anlıyor musun? ''

'' Kuzey, şu an kendisinde değil boş yere konuşmaya çabalıyorsun... ''
'' Kapat o lanet çeneni kaltak, sevdiğim adamla konuşmaya ne hakkın var senin! ''

'' Sen Kuzey'i hiç bir zaman sevmedin Sem, sadece parasının peşindeydin şimdi bize palavra okuma. ''

'' İnan bana, beni şu an kışkırtmak istemezsin! ''
'' Umurum da bile değil. Ne yapacaksın beni burada vurup Kuzey'i zorla mı yanında götüreceksin! ''

'' Gerekirse inan bana bebeğim hiç çekinmeden dediğini yaparım! ''
'' Bu aşk değil hırs, sen sadece kaybetmeyi kendisine yediremeyen yaramaz kadınlardan birisin Sem ... ''  

'' Gece'm lütfen yapma, eğer sana bir şey olursa yaşayamam! ''
'' Seni öyle güzel geberteceğim ki, bir daha sevdiğim adamla aramıza asla giremeyeceksin! ''

'' Ben burada olmasam da Kuzey, hiç bir zaman seni sevmeyecek lanet olasıca canavar anla bunu artık, aşk zorlamayla olmaz. ''

'' Sen gittiğinde olacak... ''
'' Cesaretin varsa, çek vur o zaman beni! ''

Evet Dinle Sevgili hayranları bir bölümün daha sonuna geldik, umarım severek okumuşsunuzdur! 

Lütfen yıldızları parlatmayı unutmayın okurcanlar ... İyi geceler   (:












Dinle sevgiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin