Neşeyle eve gelen ikili kapıya yaklaştıkları an farkında olmadan el ele tutuşarak birbirlerinden güç almaya çabalıyorlardı.
Bir süre sonra bunu fark eden genç kadınlar birbirlerine kıkırdamadan edemediler.Gecem, sanki kapının arkadaşında öcü varmış gibi. Arkama bakmadan kaçasım var diyen Kübra genç kadını kahkahalara boğduğunda Türkan hanım, kızlarının sesini duymanın verdiği sevinçle kapıyı kendisi açmıştı bile.
" Ooo, benim küçük meleklerim eve girmeyi düşünmüyorlar galiba? "
Annesinin muzip sesi oradaki herkesi gülümsetirken Türkan hanım, güzel kızlarını kanatlarının altına almıştı bile." Hey çekilin küçük hanımlar o güzel kadın sadece benim " diyerek sevgili karısını kendisine çekmeye çabalayan Zafer beyde işin içine girince ortalık curcunaya dönmüştü bir anda.
Gülümseyerek hep beraber salona geçen aileye imrenerek bakan Nedret, içinden hep böyle çok mutlu olmaları için dua etmeden edemedi.
" Anne abim yok mu, onu göremedim? "
" Arkadaşını hava alanından almaya gitti kızım. "
Aslında Kübra, bunu kendisi de tahmin etmişti ama yine de sormadan edemiyordu.Sabah abisini farkında olmadan kırdığı için hala ürkek bir kuş gibi abisinden sevgi bekleyen onu affetmesi için türlü, türlü planlar yapan aklı dur durak vermiyordu çılgın kadına.
Kübra'nın derdini bilen Gece, sevgiyle onun ellerinden destek ola bilmek için tuttuğun da kardeşine sımsıcak gözlerle bakıyordu genç kadın.
O an Türkan hanım, Gece'sinin güzelliğini yeni fark ede bilmişti.
" Bu kız bu kadar güzel miydi kocacığım dediğinde sesi aşırı neşeli dahası beğeni doluydu. "
" Valla hiç sorma sevdiğim. Bizim kızlar gün geçtikçe daha da güzelleşiyor yakında evin etrafına tel örgü çektirmek zorunda kalmazsak iyidir dediğinde herkes kahkahayı basmıştı. "" Gece'm, güzel kızım benim narin kelebeğim.. "
Hep böyle mutlu ol anneciğim. Yüzündeki meleksi gülümseme hiç kaybolmasın.
Annesinin içten duygulu sözleri Gece'yi o kadar etkilemişti ki sıcacık sarılmakta bulmuştu çareyi genç kadın biricik Türkan annesine.Ortamın fazlasıyla duygusallaşmaya başladığını fark eden Kübra, sabahtan beri aklını meşgul eden sorularını ailesine sormaya başlamıştı.
" Bu gelecek misafir kız mı erkek mi anne? "" İnan bilmiyorum kızım. "
Abin geldiğinde aşırı yorgun olduğu için direk odasına çekilip saatlerce uyudu.
Sanırım dün gece büyük bir kaza olmuş, sabaha kadar hiç dinlenmeden insanlara yardım etmişler.
Soramadım da geldiğinde hafif kızgın gibiydi.Annesinin söyledikleri genç kadını daha da tedirgin etmişti şimdi.
Demek abisi onu hala affetmemiş ona hala kızgındı öylemi?
Ah aptal Kübra, sen niye abine o tür şeyler söylersin ki ..Kardeşinin beyazlayan yüzü Gece'yi telaşa sürüklerken genç kadın ailesine çaktırmadan izin isteyerek üstlerini değiştirme bahanesiyle Kübra'sının odasına gitmişti.
Gözleri yaşlı bir şekilde yatağına oturan Kübra, o an dokunsalar saatlerce ağlayacak kıvama gelmişti." Tamam Kübra'm, bir sakin ol. "
" Nasıl sakin olayım Gece, baksana bu sefer abimi cidden kızdırdım.
Annemi duymadın mı? "
" Kızdırdıysan ne olmuş? O koca eşek de senin damarına basmasaydı. "
Senin en hassas yanın severek giydiğin kıyafetlerin ne o öyle magandalar gibi kaba, kaba laflar.Gece'sinin söylediği her laf Kübra'yı şaşkınlık içerisinde bıraktığı an daha fazla bu duruma dayanamayan genç kadın kahkahalarla kardeşine gülüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dinle sevgili
RomanceAşk bazen en savunmasız anımızda bulur bizi ne kadar kaçmak istesek de oradadır işte. kimine göre bir mucizeyken kimine felaketin öncüsü oluverir. İnsan en yakınına yıllarını beraber geçirdiği dostum ailem dediği kişiye nasıl aşık ola bilir ? Öyle b...