Bunca zaman bana anlatmaya çalıştığını, kendimi bulduğumda anladım. Herkesin mutlu olmak için başka bir yolu varmış, Kendi yolumu çizdiğimde anladım.. Bir tek yaşanarak öğrenilirmiş hayat, okuyarak, dinleyerek değil.. Bildiklerini bana neden anlatmadığını, anladım.. Yüreğinde aşk olmadan geçen her gün kayıpmış, Aşk peşinden neden yalınayak koştuğunu anladım.. Acı doruğa ulaştığında gözyaşı gelmezmiş gözlerden, Neden hiç ağlamadığını anladım.. Ağlayanı güldürebilmek, ağlayanla ağlamaktan daha değerliymiş, Gözyaşımı kahkahaya çevirdiğinde anladım.. Bir insanı herhangi biri kırabilir, ama bir tek en çok sevdiği, acıtabilirmiş, Çok acıttığında anladım.. Fakat, hak edermiş sevilen onun için dökülen her damla gözyaşını, Gözyaşlarıyla birlikte sevinçler terk ettiğinde anladım.. Yalan söylememek değil, gerçeği gizlememekmiş marifet, Yüreğini elime koyduğunda anladım.. 'Sana ihtiyacım var, gel ! ' diyebilmekmiş güçlü olmak, Sana 'git' dediğimde anladım.. Sana sevgim şımarık bir çocukmuş, her düştüğünde zırıl zırıl ağlayan, Büyüyüp bana sımsıkı sarıldığında anladım.. Özür dilemek değil, "affet beni" diye haykırmak istemekmiş pişman olmak, Gerçekten pişman olduğumda anladım.. Ve gurur, kaybedenlerin, acizlerin maskesiymiş, Sevgi dolu yüreklerin gururu olmazmış, Yüreğimde sevgi bulduğumda anladım.. Ölürcesine isteyen, beklemez, sadece umut edermiş bir gün affedilmeyi, Beni af etmeni ölürcesine istediğimde anladım.. Sevgi emekmiş, Emek ise vazgeçmeyecek kadar, ama özgür bırakacak kadar sevmekmiş!
...........................................................................................................................................
Bir varmış bir yokmuş la başlar tüm masallar.
Sevdiği adamı yıllardır kalbinin gizli odasına hapseden ürkek kızın, gerçek aşkına kavuşmasını nasıl anlatır ki bir masal.
Ya hiç beklemediğin anda gelen nefes kesici itirafa ne denir!
Hayaller gerçeklerle çakıştığın da sana kalan tek şey sonsuz bir mutluluktur, artık yalnız değilsindir bu koskoca hayatta. Diğer yarın da sevdalıdır çünkü sana!
Saniyeler dakikalara dönüşürken büyüyen gözlerle sevdiği adama baka kalan Gece, hayatın da ilk defa ne diyeceğini bilemiyordu.
Yıllar boyu sevdiği adamı karşılıksız bir şekilde aşkla seven narin kalbi, artık karşılıksız değildi demek!
'' Biliyorum Gece'm Sem, olayını halletmeden sana açılmam ikimizi de çok fazla zorlayacak. Ama artık kalbim senin aşkınla o kadar doldu ki, nefes alamaz düşünemez hale geldim. Ben sussam kalbim deliler gibi adını haykırıyor! ''
Kuzey'den duyduğu her kelimeyle daha da heyecanlanan genç kadın, yaşadıklarını daha fazla kaldıramadığı an ağlamaya başlamıştı.
'' Ağlama Gece'm, ağlama sevdiğim. Menekşe rengi gözlerinden akan her damla yaş sanki kalbime akıyor. ''
'' Ba, bana gerçekten aşık mısın yani? ''
'' Evet, seni daha ilk gördüğüm an gözlerin adeta beni hapsettiler. ''
'' Kuzey, söylediklerini kalbim anlasa da aklım anlayamıyor, Sen geri döndüğün an, biz iki yabancıdan farksızdık. Tamam ben seni hemen tanıdım, ama sen beni tanıyamamıştın gözlerim seni nasıl hapsedebilir? ''
'' Bazen sevdalanmak için tek bir bakış yetiyormuş, senin sayen de öğrendim Gece! ''
'' Seni daha ilk gördüğüm an aşık oldum sana aslında, sadece bunu kendime itiraf ede bilmem çok uzun bir zaman aldı! ''
'' Çünkü Sem, vardı değil mi Kuzey? ''
'' Evet, menekşe gözlüm. Sem, vardı! ''
'' Sem hala var, şimdi ne değişti?
'' En iyisi sana her şeyi en başından anlatmak Gece, böylece beni daha iyi anlaya bilirsin! ''
'' Sem' e evlenme teklif ettiğim de ona aşık değildim, sadece seviyordum onu, ne salakmışım. O zamanlar bunu aşk sanacak kadar, aptal bir adamdım maalesef ''
'' Peki sonra? ''
'' Sonra ailemden sevdiklerimden ayrı kalmaya daha fazla tahammül edemedim, sanki Türkiye'de bir şeyler çekiyordu beni kendisine. Ama bir türlü anlam veremiyordum. ''
'' Aile özlemidir... ''
'' O da var küçük kadınım, ama asıl senmişsin beni kendine çeken. Seni daha ilk gördüğüm an, kalbimi tuhaf bir karmaşa sardı. Anlayamıyordum bu hislerimi, sinir oluyordum kendime hatta. ''
'' Kendine sinir mi oluyordun? ''
'' Evet Gece'm, aklım sen başkasıyla nişanlısın kendine gel diye bas, bas bağırsa da. Kalbim yüreğim hatta vücudum bile, hep sana yürüyordu! ''
Sonra her şey daha da karıştı, sen güzel kadın yıldırım gibi düştün hayatıma!
İş yerinde ki o tuhaf karşılaşmamızdan sonra bir de kendi odam da gördüm seni, hem de nasıl haldeyken...
Kuzey'in gülümseyerek anlattığı şeyleri düşünen Gece, kızarmadan edememişti, o gece sahiden feci patlamışlardı!
Seni o halde görmek yüreğimi ateşler içerisinde bırakmıştı, ne hissettiğimi kendime bile açıklayamazken sürekli seni düşünürken buluyordum kendimi!
Sonra tesadüfler peşimizi hiç bırakmadı, sahilde karşılaşmamız büyülü bir gün geçirmemiz, tam arkadaş olmaya başlamışken seni kıskandığım için kalbini öküz gibi kırmam ve bana kırgın olman...
Her şey üst, üste geliyordu. ve ben sürekli kendimi sorgulamaya devam ediyordum. En sonunda kalbim isyana geçti ve sana aşık olduğumu anlamamı sağladı.
Aslında Sem, buraya gelmeden ondan dostça ayrılmak istedim. Çünkü bizimkisi hiçbir zaman deli dolu bir aşk değildi. Dahası şimdi düşünüyorum da Sem' le özel vakitlerimiz hariç doğru düzgün güzel bir anımız bile yok!
Bu olayı büyümeden kapatmak istedim, çünkü Sem, aynı zaman da yıllarca arkadaşımdı da. Ama sonra her şey birbirine girdi.
Bir gün ağlayarak beni aradı, babasının arkasından çevirdiği numaraları anlatırken o kadar perişandı ki ona gelme diyemedim.
Sana bu kadar aşıkken ikinizle aynı evde yaşamayacağım için gitmek istedim, bunu aileme açıkladığım an gözlerimin önünde bayıldın Gece, o an ölüyorum sandım! Nefes alamadım...
'' Hatırlıyorum, gidecek olman kalbimi çok yaralamıştı, en son gözlerimin karardığını hatırlıyorum sonrası yok! ''
Sen uyanasıya kadar nefes almak beklemek o kadar zordu ki, bunu hiç bir kelimeyle tarif edemem...
Rabbime şükürler olsun bir süre sonra açtın güzel gözlerini, ama bir türlü cesaretimi toplayıp yanına gelemiyordum da. Çünkü seni kırmıştım!
Sonrasında olanları sende biliyorsun, sizin nezarethaneye girmeniz, Sem' in gelmesi bizim nezarethaneye girmemiz derken her şey birbirine girdi!
Ama hayatın da en mutlu olduğun an hangisi dersen...
Bana avcıyı anlattığın anı söylerdim sana!
Ah kalbim o an kuş olup sana uçtu sanki, o andan beri kendimi dizginleyemiyorum. Sevdiğim kadın uğruna dünyayı ters çevirebileceğim Gece'm de beni büyük bir aşkla seviyordu çünkü!
'' Kuzey, ben... ''
'' İtiraf et artık sevgilim, sen benim yıllardır aradığım yarım kalanımsın. ''
Sevdiği adamın fazlasıyla buğulu sesi genç kadını sarmaladığın da, başını yavaşça önüne eğen Gece, fısıldayarak da olsa seni seviyorum demiş sevdiği adama dünyaları bahşetmişti!
O an sevdiği kadını kucağına alan Kuzey, Gece'yi deliler gibi döndürürken iki genç de mutluluktan cıvıldıyorlardı sanki!
'' Bir daha söyle sevgilim, bana seni seviyorum de kalbim o kadar heyecanla çarpıyor ki bunu duyması gerek! ''
'' Seviyorum seni, daha kendimi bile bilmezken aşkın ne demek olduğunu bilmiyorken bile sana deliler gibi aşıktım ben! ''
'' Allah be, duyun herkes duysun, sevdiğim kadın beni seviyor. Duyun ağaçlar, duyun gökyüzü, duyun kuşlar, duyun ulan hepiniz duyun Kuzey, Gece'sine kavuştu! '''' Kuzey, lütfen dur artık başım dönüyor! ''
'' Sen de benim başımı döndürüyorsun, gözlerin yeterince güzel değilmiş gibi kokun da kalbime imzasını atıyor her saniye... ''
Kuzey'in parıldayan gözlerle söylediği sözler genç kadını güldürürken, neyse ki dönmeyi bırakmışlardı.
'' Sakın bırakma beni, her an düşe bilirim başım fırıl, fırıl dönüyor sayende! ''
'' Seni bırakacağımı da nereden çıkardın, seni ancak ölürsem bırakırım. ''
'' Böyle konuşma şakası bile hoş değil... ''
'' Ah Gece'm beni efsunlu gözlü sevdiğim, zaten şaka yamıyorum. ''
'' Peki şimdi ne yapacağız? ''
'' Maalesef, bir süre bunu herkes den gizlemek zorundayız sevgilim, Sem' i araştırmamız şimdilik önceliğimiz! ''
'' Herkesi anlarım ama Kübra, herkese dahil olamaz o benim kardeşim. Her şeyi bilmeye hakkı var! ''
'' Merak etme Gece'm, Kübra ve Efe, dışındaki herkesten saklayacağız zaten! ''
'' Bu yaşadıklarımıza inanamıyorum, sanki rüyadayım! ''
'' Lütfen Rüya olmasın, sana olan aşkımı itiraf etmek fazlasıyla zordu çünkü! ''
'' Hayırdır, rüya olsa vaz mı geçeceksiniz Kuzey bey! ''
'' Bin bir gece masalların da olsak bin bir defa sana olan aşkımı her gün yeniden, yeniden ve yeniden itiraf ederdim Gece'm... ''
'' Ya Kuzey, bu çok güzeldi! ''
'' Senin kadar değil sevgilim! Sen gecemi aydınlatan yıldızlardan bile güzelsin!Evet dinle sevgili hayranları bir bölümün daha sonuna gelmiş bulunmaktayız, umarım severek keyifle okuyacağınız bir bölüm olmuştur!
LÜTFEN ARKADAŞLAR OY VERMEYİ UNUTMAYIN!
Bana istediğiniz zaman ulaşa bilirsiniz, Dinle Sevgili' ye yazdığınız her türlü yorum çok önemli saat kaç olursa olsun daime sizlere cevap vermeye devam edeceğim (:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dinle sevgili
RomanceAşk bazen en savunmasız anımızda bulur bizi ne kadar kaçmak istesek de oradadır işte. kimine göre bir mucizeyken kimine felaketin öncüsü oluverir. İnsan en yakınına yıllarını beraber geçirdiği dostum ailem dediği kişiye nasıl aşık ola bilir ? Öyle b...