Bir insan kaderine yazılmışsa eğer, onunla ilk göz, göze geldiğinde bunu bilirsin. Aşıklar arasında görünmez bir ip vardır çünkü, bu kırmızı ip kalpten kalbe düğümlenir! O bağı görmesen de anlarsın, bütün ömrün boyunca o ipin öteki ucunu ararsın. Kendi destanının ilk sözüdür onu bulduğun an, Çünkü kalbin sevdiğine doğru çoktan kanatlarını açmış uçmaya hazırlanıyordur.. Kalp sevdiğini her daim bulur sevgili, ben de seni buldum!
.........................................................................................................................................
Bu gün bu büyülü yerde hepimiz en sevdiklerimiz için toplanmış bulunmaktayız arkadaşlar, hayat koskoca bir yolculukmuş. Bazen çok fazla zorlansak da, her yeni gün hepimiz için yepyeni bir armağan..
Bir baba için en büyük mutluluk kendi evlatlarının Mürvetlerini görmesidir, çok şükür rabbime bende evlatlarımın sonsuz mutluluğuna şahit ola bildim.
Kuzey' im benim yakışıklı oğlum, Gece'mi senden daha iyi birisine emanet edemezdim.Onu hep ilk günkü gibi sev evlat, inan bana gerçek aşk söz konusu olduğun da, ne yıllar ne de yaşlanmak söz konusu bile olmuyor.
Hala ilk günkü gibi sevdalı oluyorsun diğer yarına.
'' Hadi ama Zafer, bırak ta çocuklar nişanlansın artık kocacığım... ''
'' Haklısın sevdiğim, çenem düştü resmen! ''
Zafer, beyin çocuksu serzenişi herkesi güldürürken, genç aşıklar sonsuz bir mutlulukla birbirlerinin gözlerinde kaybolmuşlardı bile.
'' Sonunda sevgilim, sonunda sana kavuşmaya bir adım daha yaklaştım. ''
'' Bundan bir kaç ay önce benim için öylesine imkansızdın ki, şimdi ellerini sımsıkı tutarak yepyeni bir başlangıç yapa bilmek dünyalara bedel Kuzey! ''
'' Benim dünyam sensin Gece'm, senin aşkın öylesine büyük ki yüreğim de, bazen kendi kalbim bile yetersiz kalıyor senin sevdan karşısında! ''
'' Seni seviyorum orman gözlü şövalyem... ''
'' Seni seviyorum okyanus kokulu kadınım... ''
.....................................................................................................................................Alarmın sesiyle gözlerini yepyeni bir güne açan Gece, yüzündeki tebessümle gördüğü rüyayı düşünürken ah çekmeden edemiyordu.. Bir rüya bu kadar mı güzel olurdu?
Yataktan enerjik bir şekilde kakan genç kadın hızla koşu kıyafetlerini giydiğin de hafif bir ıslıkla en sevdiği şarkıyı seslendiriyor bundan da büyük bir keyif alıyordu!
...
Alarmın bet sesiyle yeni güne gözlerini açan Efe, çalar saatini sinirle yere fırlattığı an, yastığı başının üzerine kapatarak yarım kalan uykusuna devam etmeye çalışırken, kapısının aniden açılması sayesinden yerinde fırladığı için sinirden delirmenin eşiğine gelmişti.
'' Oğlum sen hala, uyuyor musun? Hadi Efe, bu gün dünya kadar işimiz var abicim! ''
'' Ya Kuzey, şu hayatta bir uyuma lüksüm var. Bu eve geldiğimden beri içine sıçtın kardeşim farkında mısın? ''
'' Of Efe, vallahi bunalttın beni. Lan gerizekağlı dün sen kendin demedin mi, sabah ben uyanamazsam beni uyandır diye? ''
'' Hiç hatırlamıyorum kardeşim, hadi şimdi git, sonra gel. Bende bir güzel uyumaya devam edeyim! ''
'' Oldu paşam başka? ''
''Bak sen bana bu kıyağı yap, söz sizi ben evereceğim iler ki zamanlarda! ''
'' Lan oğlum ne diyorsun sabah, sabah uyku sersemi saçmalama kapasiteni iyicene aşmaya başladın. Sinir etme adamı da kalk hadi, bak kafandan aşağı bir sürahi soğuk su boşaltırım! ''
'' Oha be Kuzey, ne bu benim sizden çektiğim. Sabahın köründe sen, gecenin köründe bizim kızlar odamı basıp duruyorsunuz. Valla en sonunda, taşınacağım bu evden haa. ''
'' Gecenin köründe, kızlar senin odana mı geldi?
'' Kuzey' in sorduğu soruyla uyku sersemliğinden tamamen ayılan Efe, şaşkın gözlerle Kuzey'e baka kalırken içinden kendisine etmediği küfürü bırakmamıştı. ''
'' Lan oğlum cevap versene, bizim kızların gecenin bir yarısı senin odanda ne işi vardı? Yoksa, kötü bir şey mi oldu? ''
''Bir sakin ol be oğlum, rüyamda olan şeyleri söylerken olayı ciddi sandın! ''
'' Rüyanda mı? ''
'' E, evet ya, yani ben dün gece rüyamda bizim kızları gördüm. Gecenin bir yarısı senin gibi kapıma dayanıp, beni uykumdan alıkoyuyorlardı... ''
'' Manyak mısın efe, aklımı çıkardın! Bir an, kızlara kötü bir şey oldu sandım. ''
'' Pardon abi ya, beni bilirsin uyku sersemi ne dediğimi bilmem! ''
'' Aferin Efe, iyi bok yiyorsun. ''
'' Lan bırak bana sabahın köründe sövmeyi de, yine niye dayandın daha kargalar bokunu yemeden kapıma? ''
'' Uyku tutmadı adamım, sabahın köründe açtım gözlerimi. Biliyorsun bu gün Sem, hakkındaki bir çok şeyi öğreneceğiz! ''
'' Evet biliyorum kardeşim ama Leon, bu saate aramaz biliyorsun saat farkı... ''
...
Saatlerdir keyifle koşu yapan Gece, son bahar yağmurunun yağmaya başladığını fark ettiği an adımlarını yavaşlatmış ve güneşin yavaşça doğmaya başlamasıyla oluşan güzelliği seyre dalmıştı.
'' Çok güzel değil mi? ''
Arkasından gelen buğulu ses fazlasıyla dalgın olan genç kadını bir kaç saniye ürkütse de, kendisine geldiğinde yüzündeki tebessümle arkasını dönen Gece, Kerem'in hüzünlü yüzüyle karşılaşmanın şaşkınlığını yaşıyordu.
'' Kerem, burada ne işin var? ''
'' Uyku tutmadığı için, koşuya çıkmıştım Gece, ama seni görmek günümü aydınlattı! ''
'' Kerem, geçen gün olanlar için çok özür dilerim. Aslında seninle karşılaşmam, gerçekten çok güzel oldu. Aklım sende kalmıştı! ''
'' Benden özür dilemene gerek yok Gece, her şey Murat, adisi yüzünden oldu. Abilerinizin yerinde bende olsam, aynı tepkiyi verirdim... ''
'' Sanmıyorum, sen her zaman kibarlıktan yanasındır! ''
'' Her zaman değil güzel kız, söz konusu sevdiğim insanlar olunca dünya durur. ''
'' Peki kendini nasıl hissediyorsun, hastahaneye seni ziyarete geldiğimizde oradan ayrıldığını söyledi o sapık herif! ''
'' Evet, o şerefsizle aynı odada bulunmaya bile katlanamadım, hasta ruhlu herif resmen takıntılı piçin tekine dönüşmüş! ''
Telefonun alarmının verdiği sesle eve gitme zamanının geldiğini fark eden Gece, mahcup gözlerle yıllarıdır arkadaşı olan adama bakarken ne diyeceğini bilemez hale gelmişti.İkidir adamı sürekli konuşmanın ortasında yalnız bırakıyordu zaten, şimdi ben gidiyorum sonra görüşürüz dese ayıp olacaktı hay aksi..
'' Şey Kerem, benim..... ''
'' Senin gitmen gerekiyor, değil mi? ''
'' Özür dilerim sana da böyle ikidir ayıp ediyorum ama, bizde de işler aşırı karışık ailemin bana ihtiyacı var. ''
'' Anlatmak istersen seni her zaman dinlerim Gece, biliyorsun değil mi? ''
'' Tabi ki biliyorum, sen benim en iyi arkadaşlarımdan birisin Kerem... ''
'' Yaa evet, en iyi arkadaşın. ''
Genç adamın hüzünlü sesini fark eden Gece, yanılmayı çok istese de yıllardır Kerem' in kendisini büyük bir aşkla sevdiğini biliyordu maalesef. Ama sırf kendisine aşık olduğu için her zaman kendisine saygıyla davranan dünyanın en iyi insanlarından birini de hayatından çıkaramazdı genç kadın.
'' Bak şöyle yapalım ikidir sana çok ayıp ediyorum, bir dahaki karşılaşmamız planlı olsun. Şu bir türlü gidemediğimiz filme gidelim ne dersin arkadaşım? ''
'' Gerçekten ister misin, seni mecbur etmek istemem Gece? Sen mutlu ol yeter, o gün olan şeylerden dolayı kesinlikle seni suçlamıyorum! ''
'' Gerçekten ciddiyim, sen benim yıllardır en sevdiğim arkadaşlarımdansın Kerem, benim yüzümden haksız yere çok hırpalandın, lütfen izin ver telafi edeyim... ''
'' Peki o zaman güzel kız, izleyeceğimiz film senden mısırlar ve kolalar benden! ''
'' Süper, o zaman Kübra'ya da sorarım belki o da gelmek ister? ''
'' Harika olur, üniversite zamanı gibi sadece sen ben ve Kübra, kesinlikle çok fazla eğleneceğiz! ''
'' O kesin zaten, bide bizimkini güzel bir film izlemeye ikna ede bilirsek değme keyfime. ''
'' Hadi güzel kız seni evine bırakalım, sürekli gözlerin kolundaki saate. Gerçekten acil bir durum olmalı! ''
'' Maalesef öyle, başımızda öyle büyük bir dert var ki Kerem hiç bir sözcük onu anlatmaya yetmez sanırım... ''
'' Şimdi daha çok merak ettim, seni bu kadar gerdiğine göre kötü bir şey olsa gerek! ''
...
'' Of sabah, sabah nerede bu kız yahu? ''
'' Ben ne bileyim Kuzey, bekçisi miyim Gece' nin ya. ''
'' Efe, sabahtan beri patlayacak bomba gibiyim, benimle uğraşma istersen kardeşim... ''
'' Ulan manyak herif, mahalle karıları gibi sabahtan beri beynimi yedin. Bir de utanmadan, benimle uğraşma mı diyorsun?
'' Ama evde yok, odasına baktım bomboş. Kübra, cadısı desen şu an kaçıncı uykusunda acaba? ''
'' Bence kardeşine cadı demekten vazgeç, her an büyük bir komploya kurban gide bilirsin adamım! ''
'' Bana diyen de Müslüman olsa kıza sürekli küçük cadı diyen sen değil misin? ''
'' Çünkü tanıştığımız andan beri ebemi belledi, ve bence takma adını sonuna kadar hak ediyor o küçük cadı! ''
'' Oğlum varya siz ikiniz tencere kapak gibisiniz, bazen sizi yan yana düşünüyorum da, kahkahayı basıyorum o an. Kesin biriniz diğerini öldürürdü ya...... ''
'' Oha be oğlum yavaş gel, ne öldürmesi? Bence, gül gibi geçinir giderdik! ''
'' Yaa, tabi ne demezsin! ''
Kuzey'in farkında olmadan dalgasına söylediği sözler, o an fark edemese de Efe' nin kalbini durdurmak üzereydi.
'' Peki sence ikimiz yakışıyor muyuz Kuzey? ''
'' Ha siktir, o Gece' nin yanındaki geçen gece ebesini bellediğim herif değil mi? ''
'' Ne diyorsun oğlum? ''
'' Efe, tut beni. Kendime hakim olamaz bu herife yine dalarsam Gece, beni hayatta affetmez. ''
( Şansıma edeyim ya, tam da az da olsa Kübra, ve kendimden bahsetmeye başlamıştım. Ulan bu bendeki şans, bahtsız bedevi de yok anasını satayım! )Evet, sevgili okuyucularım geldik bir bölümün daha sonuna ...
Çok severek yazdığım kitabımı okuyan sizler harika insanlarsınız.Lütfen okuduğunuz bölüm hakkında ki düşüncelerinizi benimle paylaşın saat kaç olursa olsun size daima dönerim.
Güzel oylarınız ve düşüncelerinizi benimle paylaşmanız dileğiyle 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dinle sevgili
RomanceAşk bazen en savunmasız anımızda bulur bizi ne kadar kaçmak istesek de oradadır işte. kimine göre bir mucizeyken kimine felaketin öncüsü oluverir. İnsan en yakınına yıllarını beraber geçirdiği dostum ailem dediği kişiye nasıl aşık ola bilir ? Öyle b...