105. Bölüm

118 58 29
                                    

Sarılsam, sarılsan, sarılsak.. Ve yine hiç bir şey konuşmasak, ama anlasak. Ne vardı sahi, olmaz ya, hayal ya, hani diyorum olsa ne vardı? Sen benim bu hayatta başıma gelen en güzel şeysin sevgili! 

...........................................................................................................................................

'' Bana bak Leon, herhangi bir hata yaparsan sıkı bir yumruk yersin haberin olsun kardeşim! '''' Tamam be, on defa daha söyleyecek misin? Ulan ömrümü yediniz arkadaş, bendeki de kafa ama! '''' Hoş geldiniz çocuklar! '''' Ho, hoş bulduk anne

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'' Bana bak Leon, herhangi bir hata yaparsan sıkı bir yumruk yersin haberin olsun kardeşim! ''
'' Tamam be, on defa daha söyleyecek misin? Ulan ömrümü yediniz arkadaş, bendeki de kafa ama! ''

'' Hoş geldiniz çocuklar! ''
'' Ho, hoş bulduk anne... ''

'' Bir şey mi oldu Kuzey? ''
'' Hayır, annem hiç bir sorun yok! ''
'' O zaman neden kekeliyorsun oğlum, sen yaramazlık yapmadığın sürece asla kekelemezsin! ''

'' Bir kaç saattir evde yoktuk, bizi fazlasıyla merak edip endişelenmişsindir diye düşünmüştüm anne! ''

'' Hoş geldiniz evlat, sevdiğimle sıkı bir anlaşma yaptık. Artık hepinizin, kocaman birer eşek sıpası olduğunu Türkan'ım da  kabul ediyor... ''

'' Gerçekten mi? ''

'' Evet, oğlum çok üzgünüm üstünüze farkında olmadan fazlasıyla geldim galiba, artık hepiniz yeterince büyük ve olgun bireylere dönüştünüz. Her ne kadar anne yüreğim sizi hala minicik hallerinizle görse de, buna alışma zamanım geldi. ''

'' Hepinizin evimize sapa sağlam döne bilmenize çok sevindim çocuklar, sanırım yeni bir aile ferdimiz daha var! ''

'' Merhaba efendim ben Leon, Angel Kuzey, ve Efe'nin Amerika'da ki en yakın dostu! ''
'' Merhaba Leon, bende Türkan, bu sıpaların annesi oluyorum. ''

'' Tanıştığımıza çok memnun oldum Türkan, hanım... ''
'' Ama şimdi olmadı Leon, oğlum evimin tek bir kuralı vardır o da herkes birbirinin ailesidir. Bizde, resmiyet asla olmaz. Eğer sende izin verirsen,  ailemize katılan bir oğlum daha olacak! ''

'' Sizin için sorun olmazsa, elbette bende çok isterim! ''
...
'' Kuzey, sonunda gele bildiniz mi! ''
'' Gece'm senin merdivenlerde ne işin var? ''

'' Ben, ben çok endişelendim size herhangi birinize bir şey olur diye aklım çıktı. Uyuz adam bir telefon etmek bu kadar zor mu gerçekten! ''

'' Sevgilim, güzel gözlüm ne olur ağlama! Aklımda bir an önce sana kavuşa bilmek vardı sadece bu eşek Kuzey'ini affet ne olur! ''

'' Aklıma yüzlerce kötü şey geldi Kuzey, sana Efe'ye Leon' a kötü bir şey olacak diye aklımı kaybediyordum neredeyse! ''

'' Özür dilerim menekşe gözlüm, sana yemin ederim bir daha böyle bir şey asla başımıza gelmeyecek, hem sizlere güzel haberlerimiz var! ''

'' Abicim her şey yolunda mı? ''
'' Merak etme küçük cadı, her şey yolunda artık her şey tamamen düzeldi! ''

'' Bu da ne demek? ''
'' Murat, şerefsizi sonsuza kadar yakalandı demek sevgilim! ''

'' Aman Allah'ım sen, sen gerçekten doğru söylüyorsun! ''
'' Şimdi hesap verme zamanı sizde Gece, Yükselen yatağında uzanıyor olman gerekirken merdivenlerde ne işin var! ''

'' Şey... ''
'' Ney? ''

'' Yani ben, ben çok sıkıldım oda da üstüme, üstüme gelmeye başlayınca...  Bir dakika sen Gece, Yükselen mi dedin bana? ''

'' Bir aya kalmaz Gece, Yükselen olmayacak mısınız zaten güzel sözlüm. Şimdiden, alışmaya başlayın bence! ''

'' Yavaş gel abi, kardeşimin kalbine mi indirmeye çabalıyorsun sen! ''

Kübra'nın yavrusunu korumaya çalışan bir kedi gibi pençelerini çıkarmaya çalışması, herkese kahkaha attırırken Kuzey, ve Gece, birbirlerinin gözlerindeki aşkta kaybolmuşlardı bile. 

'' Hadi çocuklar masa hazır, güzel bir akşam yemeğinden sonra beyler bize bilmemiz gereken her şeyi anlatacaklar zaten! ''

'' Türkan, sultan yine döktürmüşsünüz... ''
'' Afiyet olsun kocacığım! ''

'' Gece'm acaba diyorum biz evlendikten sonra, sende bana böyle harika sofralar kura bilecek misin? ''
'' Az yemek ye de kendine bir aşçı tut Kuzey, efendi. ''

'' Tamam prenses kızma... ''
'' Kızmıyorum sadece hayat müşterektir, ben ne kadar yaparsam sen de o kadar yardım edeceksin yan gelip devrilmek yok! ''

'' İşte benim kızım, gerektiğinde pençelerini çıkarmaya her daim hazırdır! ''
'' Bravo anne, müstakbel eşim tıpkı senin kopyan olmuş! ''

'' Sadece Gece'm değil, Kübra'm ve Nedret'im de tıpkı bana benziyor beyler, unutmayın eşleriniz size hizmet etmek için değil sonsuz bir aşkla mutluluğunuzu paylaşa bilmek için, sizlerin hayat arkadaşı olmaya evet diyecekler. ''

'' Annemi duydun Kuzey, efendi eğer beni kızdırırsan emin ol anne ve babamın yanına kaçarım! ''
'' Tamam güzel sözlüm patron sensin! ''

'' Efe, yemekten sonra bana hatırlat ta Kuzey'imiz için bir Fatiha okuyalım! ''
'' O nedenmiş lan! ''

'' Oğlum baksana daha evlenmeden Gece, yenge gömdü güzelim çocuğu! ''
'' Harbi ha... ''

'' Salak herif ne gülüyorsun senin durumun sanki farklı Kübra, yenge çok mu farklı olacak sanki! ''
'' Ulan Leon, andım olsun sen bir aşık ol, seninle senelerce uğraşmayanın ben ta.... ''

'' Hadi, hadi hayal kurmayı kes de yemekten sonra münasip bir zaman da temiz bir dayak yiye bilmek için Zafer, amcayla konuş. Çekirdeğim ve ben o güzel an için hazırız! ''

'' Evet, çocuklar, yemeğimizi de yediğimize göre kahvelerimizi içerken şu olayı en baştan dinleyelim bakalım! ''

'' Tamam baba... ''

Yarım saat sonra ... 

'' Bu anlattıklarınıza inanamıyorum Rıza, bey kafayı mı yedi sizi böyle bir durumda nasıl öyle bir yere çağıra bilir. ''

'' Baba sakin ola bilir misin, bilmediğiniz şeyler var! ''
'' O zaman anlatın çocuklar. ''

'' Amerika'dayken bazı eğitimler sayesinde bir çok değişik yerde çalışma imkanı bulduk. Orada sadece öğrencilik yapmadım hiç bir zaman. ''

'' Ne tür eğitimler oğlum sen ne diyorsun böyle! ''
'' Olayın tamamını istesem de açıklayamam sadece şunu bil, bu tür kurtarma görevlerinde fazlasıyla tecrübeliyiz üçümüzde. ''

'' Bir saniye, bir saniye doğru anlaya bilmiş miyim bir bakalım, siz üçünüzde rehine kurtarma görevlerinde fazlasıyla tecrübelisiniz ve bize anlatamayacağınız bir çok eğitim sayesinde en az bir asker kadar deneyimlisiniz öyle mi! ''

'' Aynen öyle anne! ''

'' Oğlum bizlerden yıllarca uzakta olduğun zamanlar da sen neler yaşadın böyle! ''
'' Kendimi geliştirdim diyelim, eğitimimi asla aksatmadım ama bir çok şeyde geliştim! ''

'' Peki siz çocuklar, sizde mi Kuzey'le aynısınız! ''
'' Evet Türkan, anne. Kuzey, uzun yıllar önce kendi hayatı ve eğitimi için bu görevleri bırakmıştı zaten. ''

'' Peki siz! ''
'' Leon hala aktif durum da, bende fazla aktif olmamakla beraber çok ciddi bir şey olmazsa dönüş yapmıyorum! ''

'' Leon, oğlum yapma allah korusun başına bir şey geldiğini düşünmek bile istemiyorum! ''
'' Herkesin bir yaşayış bicimi vardır Türkan, hanım yani Türkan, anne ben milletime yararlı ola bilmek için çalışmaktan gurur duyan bir vatan severim sadece! ''
...
'' Kızlar, bacaklarım o kadar çok titriyor ki yürüye bileceğimden emin değilim! ''
'' Neyin var Nedret, iyi misin ablacım! ''

'' Konuşulanları sizde duydunuz mu? ''
'' Kahretsin duymamak mümkün değildi, size söylemiştim Efe'yi doğru düzgün bile daha tanımıyorum demiştim! ''

'' Yıllardır sevmekten bir saniye bile vazgeçemediğim adam şimdi bana o kadar yabancı geliyor ki, içeriye döndüğümüzde ne yapacağım Kuzey'in yüzüne nasıl bakacağım bilmiyorum! ''

'' Bu gece Efe, babama bizi anlatacak Leon' un peşinden gitmeden önce vedalaşırken beni sımsıkı kollarına sararken söylemişti! ''

'' Aman Allah'ım kuzum bize neden söylemedin, şimdi deli gibi endişelisindir. ''
'' Saatlerdir kendimi sakinleştirmeye çabalıyordum, tek istediğim hepsinin sapa sağlam bize döne bilmeleriydi. Ama şimdi, duyduklarımdan sonra ne düşüneceğimi bilemiyorum! ''

'' Kızlar şu anda saçmalıyorsunuz! ''
'' O da ne demek şimdi Nedret? ''

'' Kuzey, abim de Efe, abim de sizin hayatınız boyunca sevebileceğiniz ilk ve tek erkekler, sırf anlayamayacağımız kadar tehlikeli bir geçmişleri var diye onları sevmekten vaz geçebilir misiniz? ''
'' Hayır, ama... ''
'' Ya da sırf Efe, abiyi tamamen tanımıyorsun diye ondan vazgeçe bilir misin Kübra, abla? ''

'' Peki ya sen Gece, abla, ömrün boyunca sevdiğin Kuzey, abimi sırf bilmediğin yönleri var diye hayatından uzaklaştıra bilir misin, hem de seni bu kadar severken! ''

Uyanın artık kızlar, o içeride iki adam sırf sizler için hayatlarını hiç düşünmeden tehlikeye atacak kadar sizleri seviyorken, şu an düşündükleriniz koskoca bir saçmalık. 

'' Sen Gece, abla en imkansız anlarda bile Kuzey, abiden vazgeçe bildin mi? ''
'' Hayır Nedret, onun bambaşka bir geleceği varken bile ondan tek bir saniye olsun asla  vazgeçemedim! ''

'' Peki sen Kübra, abla Efe'nin Kuzey, abinin kardeşi olduğunu bildiğin halde aşkından vazgeçe bildin mi! ''

'' Efe'ye  kadar aşkın ne demek olduğunu hiç bilmiyordum ki ufaklık, benim en büyük servetim her zaman ailemdi, ama onun gözlerini gördüğüm an kalbim ben fark edemesem de onun adıyla çarpmaya başlamıştı bile. ''

'' O zaman son bir soru, bu kadar sevdiğiniz o iki adam sırf sizin bilmediğiniz yönleri var diye artık kalplerinizi tamamlamıyor mu! ''

'' Hayır... ''
'' Hayır... ''

'' O zaman sevdiğiniz adamların ellerini sımsıkı tutun ablacım, hayat en güzel mucizesini diğer yarılarınızı size hediye ederek vermiş zaten onlara sımsıkı tutunun ve hiç bırakmayın! ''
...
'' Kahveleriniz geldi... ''
'' Hele şükür, bir an hiç gelmeyecek sandım kızlar. ''

'' Kusura bakma babacım, yanlışlıkla biraz taşırdığımız için tekrar yaptık! ''
'' Zafer, uğraşma güzel kızlarımızla. Baksana, hemen kızardı güzel yanakları! ''

'' Tamam sevdam, şaka yaptım sadece. Tıpkı anneleri gibi, elma yanakları hemen de kızarım güzellerimin! ''

'' Kahvelerimiz de geldiğine göre, size son haberleri verme zamanı geldi... ''
'' Sizi dinliyoruz oğlum! ''

'' Öncelikle Sem, ölmüş! ''
'' Aman Allah'ım, nasıl yani? ''

'' Murat, şerefsizi tarafından aşırı işkence gördükten sonra, öğrendiğimize göre kendi hayatına son vermiş anne! ''

'' Demek aşağılık kadın onun evine saklanmış, şaşırmamak gerek pislik pisliği çeker abi! ''

'' Ölmesine gerçekten çok üzüldüm, gencecik bir kızcağızdı daha. ''

'' Anne farkında mısın, o yılan benim kardeşimi sizinse biricik kızınızı öldürmeye çalıştı. O lanet yaratık için, nasıl üzüle bilirsin! ''

'' Affetmek özgürlüğe uça bilmektir Kübra'm, yaptığı yanlışların ve hataların emin ol ki cezasını daha yukarı da bir mevkide veriyordur şimdi! ''

'' Peki Murat, o da öldü mü! ''

'' Onun cezası bu hayatta Gece'm, işlediği pek çok cinayet dahası planladığı canlı bomba eylemi en kötüsüyse şehit ettiği polislerimiz var. Türk adaletinden biraz olsun anlıyorsam, yaşadığı sürece artık dört duvar arasında. ''

'' Kurtulduk mu yani, eskisi gibi huzur içinde ve özgür müyüz! ''
'' Evet menekşe gözlüm, bir kuş kadar özgürsünüz! ''

'' Kübra'm bir kaç dakika kapalı bahçede konuşa bilir miyiz? ''
'' Tabi ki Efe... ''

'' Güzelim, neden benden gözlerini kaçırıyorsun? ''
'' Be, ben mi alakası yok Efe, ben her, her zaman ki gibiyim! ''

'' Güzel gözlüm seni tanıyorum bana söylemediğin bir şey var! ''
'' Ben... ''

'' Haydi söyle bir tanem, sen benim ömrümü adamak istediğim en güzel şeysin. Benden gizlediğin, çekindiğin hiç bir şey olmasın! ''

'' Seni çok seviyorum Efe! ''
'' Ben senin için ölüyorum kadın, sevmek de ne demek! ''

'' Biz kahve yaparken annemlerle konuştuğunuz her şeye kulak misafiri olduk, üzgünüm sevgilim gizlice dinlemek istemezdik ama bazen çok meraklı ola biliyoruz. ''

'' O yüzden mi benden çekiniyorsun! ''
'' Bu çekinmek değil, sadece bir an seni hiç tanımadığımı hissettim ve bu duygu beni galiba ürküttü. ''

'' Kübra'm güzel gözlü meleğim, ben senin tanıdığın sevgilin Efe'yim. Seni deli eden, ama seni her şeyden herkes den daha çok seven biricik sevgilin deve tabanınım. Evet, sana anlatmadığım bir mazim ve geçmişim var. Ama bu sana hiç anlatmayacağım anlamına gelmez, birbirimizi zamanla öyle güzel tanıyacağız ki çocuklarımız olduğun da tıpkı Türkan, anne ve Zafer, amca gibi olacağız! ''

'' Baba deve tabanı Zafer, baba. Sen böyle amca demeye devam edersen biz doksan yaşında anca birbirimize kavuşuruz artık! ''

'' Hazır mısın güzellik, birazdan Zafer, babayla konuşacağım! ''
'' Bacaklarım titriyor desem inanır mısın deve tabanı! ''

'' Söz konusu senken, şaşırmam sevgilim! ''
'' Uyuz adam. ''
'' Güzel kadın. ''

Evet Dinle Sevgili hayranları bir bölümün daha sonuna geldik, umarım severek okursunuz.

Lütfen arkadaşlar oy vermeyi unutmayalım, bir yıldızı parlatmak çokda zor olmamalı. Parlattığınız her yıldız Dinle Sevgili' ye katkı sağlıyor. 

İster satır arasında, ister bölüm sonunda lütfen tüm düşüncelerinizi yorumlarınızla benimle paylaşın, saat kaç olursa olsun size daima dönerim .. yakşamlar   (:


Dinle sevgiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin